Gå til innhold

Thai massasje Haugesund


Christopj

Anbefalte innlegg

Hva er det med Haugesund og dette voldsomme opphenget i asiatiske damer?

Selv foretrekker jeg de østeuropeiske og russiske og vil gjerne ha mange flere av dem innom.

Ps. Dere betaler typisk altfor mye for tjenestene også, og burde slutte med det, til prisnivået kommer ned til fornuftig nivå. De samme damene jeg har meg med her i Oslo, dobler prisen når de er i Haugesund - så om jeg er innom der så besøker jeg dem IKKE. (Ringer kanskje og skjenner litt på dem i stedet.) Er dere så selvforaktende at dere tror det skal måtte koste så mye for en dame å ville være naken og erotisk sammen med dere? Sjekk prisene i Oslo, sammenlign, og hold dere helst hjemme, så lenge prisene dobles når damene kommer til måkebyen - så blir det kanskje orden på dette etterhvert. Jeg klarer ikke la være å tenke at karene i Haugesund er mye enklere å utnytte/skvise, er mer desperate og har dårligere selvbilde enn de i Oslo. Så er det også mye mer konkurranse i Oslo - men, likevel. Prøv å holde en viss standard og ha litt selvrespekt! Disse damene er bare ikke verdt 1500 til 2000 for en halvtime. I Oslo kan de finne på å gjøre ALT for 800,- (på en halvtime). Eller er det det at man har mye mer penger enn vett i Haugesund.. Jeg vet ikke helt. Og igjen, så mye oppheng i asiater. Det er uforholdsmessig mye av både indokina-asiatiske (mest Thai) og sorte (afrikansk utseende) i nettopp Haugesund, sammenlignet med Oslo, Bergen, Stavanger.. Hvorfor ikke bare likegodt ta ferier disse stedene, og virkelig boltre seg, om en absoutt insisterer på at alt skal være så veldig eksotisk? Da kan dere sponse hele flyreisen og oppholdet med prisdifferansen, om dere bare forsyner dere godt nok, mens dere er der nede....

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...