Gå til innhold

Ålesund


Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
1 time siden, Kato skrev:

Noen som vet hvor det har blitt av Linda som brukte å være på forskjellige salonger i Ålesund?

Vet ikke hvilken Linda du mener, men ei som nylig var i Ålesund som Linda1987, skal være tilbake i Bergen igjen.

Men der er det nok flere som har svart på samme telefon,

+ at det er kommet en annonse av en venninne i Kristiansund nu, men andre bilder.

Endret av nelson2
Lenke til kommentar
13 timer siden, nelson2 skrev:

Vet ikke hvilken Linda du mener, men ei som nylig var i Ålesund som Linda1987, skal være tilbake i Bergen igjen.

Men der er det nok flere som har svart på samme telefon,

+ at det er kommet en annonse av en venninne i Kristiansund nu, men andre bilder.

Nei, det var ikke henne jeg tenkte på. Hun gikk under annonsen da&linda sist jeg så henne. Er en liten stund siden nå.

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 20.7.2022 den 9.09, Kato skrev:

Nei, det var ikke henne jeg tenkte på. Hun gikk under annonsen da&linda sist jeg så henne. Er en liten stund siden nå.

Linda1987 var Ning fra Bergen, hun var besøk hos venninne og jobbet. Ikke uvanlig at de bytter litt navn og sted, de prøver være litt diskré, så ikke venner og bekjente, og type så lett skal finne ut hva de driver med på reise jobber. 

Lenke til kommentar
På 11.9.2022 den 1.26, Thaimassasje skrev:

Linda1987 var Ning fra Bergen, hun var besøk hos venninne og jobbet. Ikke uvanlig at de bytter litt navn og sted, de prøver være litt diskré, så ikke venner og bekjente, og type så lett skal finne ut hva de driver med på reise jobber. 

Det var som nevnt ikke henne jeg var på jakt etter. Men, jeg fant ut av det på egenhånd. Hun jeg spurte etter har sluttet.

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 8 months later...

Er det noken som husker brukeren Jenny24 fra Nakenprat? Norwegian panties på Insta og Truse Hanne på Snap og Paypal. Det stod Skodje på Paypal.  Salg av truser og div på Snap. Var aktiv fram til Covid ihvertfall. Tar gjerne imot tips...gjerne på pm. 20200317_133040.thumb.jpg.9af272416340b93c31bd8aa870f3299a.jpg20200408_101950.thumb.jpg.1922118df93e3538a7ad724695733f3d.jpg

Lenke til kommentar

Det er ikke alt man trenger å vite om, det er vel jenter som gjør eskorte og sexuelle tjenester en periode i livet og ønsker å fortsette videre uten mas fra oss.

Har de ikke annonser lengre, så ønsker de mest sannsynlig ikke flere kunder, og vi får bare mimre om hva som var.

Jfr, en annen tråd hvor man legger ut tidligere bilder mm som ikke er særlig respektfullt i den grad bildene ikke er fake.

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, nelson2 skrev:

Det er ikke alt man trenger å vite om, det er vel jenter som gjør eskorte og sexuelle tjenester en periode i livet og ønsker å fortsette videre uten mas fra oss.

Har de ikke annonser lengre, så ønsker de mest sannsynlig ikke flere kunder, og vi får bare mimre om hva som var.

Jfr, en annen tråd hvor man legger ut tidligere bilder mm som ikke er særlig respektfullt i den grad bildene ikke er fake.

Helt enig. Ser på flere tråder der brukere spør og graver etter info om jenter som ikke har aktiv annonse/kontaktinfo ute. Virker underlig.

Er det noe man forventer fra en jente, så er det at hun er diskret og tar hensyn til vårt privatliv. Hvorfor skal vi da vite alt mulig om dem? Og som du skriver, legge ut bilde av ansikt av jenter som etter alt å dømme vil være anonyme? Det er vel ingen som ville vært særlig happy om en jente hadde hatt så lite respekt for vårt privatliv.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...