Gå til innhold

G-baby


Gjest

Anbefalte innlegg

Det ser vel for godt ut til å være sant, man skal ha forhåndsbetaling og anmeldelser er deaktivert.  

Men, nei, jeg har ingen erfaringer med henne!

Lenke til kommentar

Dette ligner på en annonse jeg har sett tidligere og er nok bare tull og tøys. Hvis ikke hen som har denne skal ha forhåndsbetaling så kan du kalle meg en krakk. Eller noe sånt 😂

Lenke til kommentar

Virker ikke som det er en dame som har skrevet dette. Blir også litt skeptisk når "Peterviking" trekker fram annonsen og ikke har noen innlegg på forumet tidligere.

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Noen som har noe å melde her? Ser jo unektelig ut som det er for godt til å være sant. Hun har også slettet annonsen sin men har en "interessant" forklaring på snap. Noen av snappene henner er også suspekte. Samme videoer om igjen, bare med forskjellig tekst. Har lyst til å betale for vip bare for å se hva som skjer, men nesten garantert scam

Lenke til kommentar
9 timer siden, lillelabb skrev:

Noen som har noe å melde her? Ser jo unektelig ut som det er for godt til å være sant. Hun har også slettet annonsen sin men har en "interessant" forklaring på snap. Noen av snappene henner er også suspekte. Samme videoer om igjen, bare med forskjellig tekst. Har lyst til å betale for vip bare for å se hva som skjer, men nesten garantert scam

Er nok 99% scam så hadde holdt meg langt unna.

Lenke til kommentar

Me too, avventer fram til noen har noe å melde.  Men der er vel ingen som gidder å reise land og strand rundt for å pule dumminger for en slik og ingenting,  slik hun hevder hun gjør.

Nøyer meg med å være freerider enn så lebge

Lenke til kommentar
På 10.5.2022 den 9.27, DizzKneeLand skrev:

Det ser vel for godt ut til å være sant, man skal ha forhåndsbetaling og anmeldelser er deaktivert.  

Men, nei, jeg har ingen erfaringer med henne!

Er bare tull. Tok kontakt med henne på whatsapp, svarte at jeg måtte forhåndsbetale  3000kr 🤦‍♂️🤦‍♂️

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...