Gå til innhold

Kom med et smell. Bokastavelig talt.


Gjest

Anbefalte innlegg

En svire og hore bror av meg fra Stavanger opplevde noe ytterst pinlig her om dagen. Han var på besøk til ei veldig fin eskorte i oljebyen. Dama var bra og han peiste på det han var kar om. Dama var med på notene og det hele utviklet seg til et basketak av en sexøkt. Når finalen nærmet seg, røska han av kondomet og satte seg overkskrevs over puppene hennes. Han munnknullet henne, og hun var ikke den som sa nei. Da han nærmet seg klimaks kjente han at det kom til å bli en kjempe orgasme. Så da kriblingen kom, så spente han under livet til det nesten svartnet for han, og lot det stå til. Orgasmen tok viste helt av, men det var det andre tings som også gjorde. Et sted oppe i hjernen, langt inne i orgasme tåka var det en bjelle som ringte. Fan jeg tror jeg er litt dritatrengt. Alarm, jeg er dritatrengt. Å helvete, jeg har driti dama mellom puppene. Hva gjør jeg nå?

Gjest

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
Morsom sak, shit happens.

Ikke det samme, men jeg slapp en lang høy promp.

Dama satte seg langt opp på magen etter gymnastikken, hun var ikke av de letteste og det kom en del luft ut. :lol:

Eskorter er særdeles komfortable med kroppsfunksjoner, så jeg tror ikke du skal tenke på det :lol:

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...