Gå til innhold

Johanna

Gjest

Anbefalte innlegg

• 8 months later...
  • 3 months later...
På ‎26‎.‎05‎.‎2017 den 18.33, nastellas skrev:

Mon tro om det er Johanna som har sittet modell for denne modellen. Kanskje noen som var så avhengig at han så den økonomiske fordelen i en realdoll.

http://pluss.vg.no/2017/05/26/2813/2813_23999397

Det bildet med de to temmelig uattraktive tollerdamene og kosefrøkna er ustyrtelig komisk🤣🤣 Og når ble det forbudt å kjøpe ordinære sexdukker fra utlandet???

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 years later...
  • 3 years later...

Har møtt hun når prisene ikke var preget av inflasjonen. Hva er så spesielt med henne? Synes dama prata for mye og hadde litt for mange livsråd å gi. Møtt damer for 500kr som gir bedre service og gfe. Overpriset og overhyped etter min mening, ikke kast bort pengene deres, 3500 er sinnsykt.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 28.4.2024 den 22.34, Savitar skrev:

Har møtt hun når prisene ikke var preget av inflasjonen. Hva er så spesielt med henne? Synes dama prata for mye og hadde litt for mange livsråd å gi. Møtt damer for 500kr som gir bedre service og gfe. Overpriset og overhyped etter min mening, ikke kast bort pengene deres, 3500 er sinnsykt.

Jeg møter henne hver gang i Oslo. Dette er den vakreste og mest utdannede damen som jeg har sett. Tiden flyr med henne som et sekund. Hvis du trenger ikke bare sex, men også et interessant tidsfordriv, er Johanna det beste valget! 3500 er ikke prisen for å møte henne!

Lenke til kommentar
1 time siden, Phantom skrev:

Jeg møter henne hver gang i Oslo. Dette er den vakreste og mest utdannede damen som jeg har sett. Tiden flyr med henne som et sekund. Hvis du trenger ikke bare sex, men også et interessant tidsfordriv, er Johanna det beste valget! 3500 er ikke prisen for å møte henne!

Jækla kloWn. Hun er helt ubrukelig 

Lenke til kommentar
4 minutter siden, Phantom skrev:

Kanskje du er feit, liten og slem, derfor kvinner ikke liker deg?

Det kan hende du har helt rett i! Men kanskje du er en klengete patetisk fyr som gjør alt i sin makt for å bli "godkjent" og likt av henne.

Lenke til kommentar
På 11.5.2024 den 23.18, Phantom skrev:

Dette er altså ditt første innlegg på forumet?

Skal jeg anta at du enten heter Johanna eller er en hallik?

Lenke til kommentar
1 time siden, Phantom skrev:

Jeg er en vanlig klient som respekterer kvinner, uansett hvem de er eller hva de gjør.P

Hva legger du egentlig i å respektere kvinner? Tror de fleste her oppfører seg og følger reglene. At Johanna er overpriset i nådagens marked er ingen hemmelighet. Man får mye mer for den prisen hun tar, du kan til og med få trekant med bedre service. Hun er også gammel nå og har en tendens til å snakke altfor mye med en belærende tone.

Endret av Savitar
Lenke til kommentar

1. Hun ser flott ut, alle burde se slik ut
2. Prisen per natt er 18 000 mindre enn de fleste 20-25 000, for eksempel 20 000 hos April
3. Hvis du ikke liker måten å snakke på, ikke gå til henne!

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Phantom skrev:

1. Hun ser flott ut, alle burde se slik ut
2. Prisen per natt er 18 000 mindre enn de fleste 20-25 000, for eksempel 20 000 hos April
3. Hvis du ikke liker måten å snakke på, ikke gå til henne!

LoL du ER johanna, vi har gjennomskuet deg for lengst

Lenke til kommentar