Gå til innhold

Nuru massasje


kåtmann25

Anbefalte innlegg

Full pakke er visst absolutt en opsjon. Koster ikke mye ekstra, men jeg har hørt at det virker som om pristillegget er litt avhengig av kjemi, førsteinntrykk og pruteevner/villighet. Det skal fint gå an å gå nurumassert og nypult derfra for under 2 lapper for en time.

edit: og alt sammen, pris, tjenester, varighet osv blir klart avtalt på forhånd før man går i dusjen og skrider til verket.

Lenke til kommentar

Må erkjenne at jeg for litt siden tok en tur til Maya. Hun er en helt alminnelig jente på ca 30 år. Pupper A-cup og ellers en spenstig kropp. Hun var meget høffelig til tross for at hun hadde noen problemer med å forstå engelsk, men det gikk bra. Innledende samtale om hvordan massasjen skulle foregå var helt topp. En overmadrass var lagt på stuegulvet med et sort plastlaken over. Det hele startet med en lett og sensuell ryggmassasje med mye olje eller hva det nå var. Rompehullet ble også utvendig besøkt. Etter hvert gikk man over til body-tro body som var temmmelig opphissende. Så var det på rygg og samme prosedyren forfra. Hun styrte det hele fantastisk. Skulle jeg vente med å la det sprute? Prøvde å holde igjen, mens hun ble enda mer intens med sin gnidning med underlivet mot min "stake" så jeg faktisk trodde at den var på vein "inn" men dette hadde hun kontroll på. Orka ikke vente og leverte ladningen et eller annet sted.

Fantastisk dame som jeg helt sikkert skal tilbake til.

Lenke til kommentar
Fillern, annonsen til Maya er deaktivert... Noen som vet noe mer?

Er litt usikker på hva som skjer, men hun fortalte meg at annonsen hennes gikk ut om noen dager og at hun ikke var helt sikker på om hun fikk fornyet den? Mulig det er "vaktavløsning" i leiligheten. Virket som om det var flere som bodde der, men det er bare magefølelsen.

Lenke til kommentar
  • 4 years later...

Ikke at jeg kan oppsummere hvordan andre medlemmer føler om nettstedet, men gitt tvangsspillet passer det virkelig ikke godt sammen med alle de andre massasjetemaene her hvor interaksjonen er både morsom og sexy. til å prøve nuru massasje.

Lenke til kommentar
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...