Gå til innhold

Ungjente Bergen

Featured Replies

Skrevet

Jeg tror hun er legit. Har ikke møtt henne, men fikk henne til å ringe meg, og jeg kan bekrefte det er ei ung sørlandsjente jeg snakket med

Skrevet
  • Forfatter

Så bra da. Hva var ditt inntrykk utover at hun var sørlending 

Og hva med prisen? 🤔😅 Er jo ganske sykt med 5k for en time liksom. No pussy is Worth that.. 

Skrevet

Det er mange norske med sinnsyke priser som er like dyre uten å se bra ut. Hun ser i det minste bra ut. Men prisen hennes er hovedgrunnen til at jeg ikke har giddet å møte henne. Det pluss det faktum at Bergen blir for langt, mye lettere når hun er i Kristiansand.

Skrevet
  • Forfatter

Hun ser bra ut ja.

Mannfolk må virkelig slutte å betale overpris for fitte😅Det ødelegger bare markedet... Ingen er verdt 5k for en enkel time.

• 2 weeks later...
Skrevet

Hva skjedde med prisene… 50.000 for en uke og 5000 for en time 😅 lykke til med å få solgt 🙈😎

Skrevet

50K for en weekend, ikke uke 🙄

Skrevet
  • Forfatter

Ja det er nesten for utrolig til å være sant, men dette stemmer helt sikkert 9 k for et par timer, det verste er derimot 5k(!!) for en time

Hva slags dumminger er det faktisk som betaler dette😅😂må jo tydeligvis være noen siden dama ikke fraviker noe på prisen, til og med på lengre møter... 

Skrevet
2 timer siden, Por mi skrev:

Ja det er nesten for utrolig til å være sant, men dette stemmer helt sikkert 9 k for et par timer, det verste er derimot 5k(!!) for en time

Hva slags dumminger er det faktisk som betaler dette😅😂må jo tydeligvis være noen siden dama ikke fraviker noe på prisen, til og med på lengre møter... 

noen har høye tanker om seg selv😂 tviler på hun får solgt noe. Ser ut som en ordinær ung jente. Greit å være litt realistisk 

• 2 weeks later...
Skrevet
På 9.5.2022 den 14.17, NorskeMia skrev:

noen har høye tanker om seg selv😂 tviler på hun får solgt noe. Ser ut som en ordinær ung jente. Greit å være litt realistisk 

To be fair, sier ikke at 5000 er en god pris, men hun ser tross alt betydelig bedre ut enn du gjør. Du som eskorte selv er ikke helt i posisjon til å uttale deg hvorvidt andre eskorter er verdt prisen.

Skrevet
4 minutter siden, Kalokoan skrev:

To be fair, sier ikke at 5000 er en god pris, men hun ser tross alt betydelig bedre ut enn du gjør. Du som eskorte selv er ikke helt i posisjon til å uttale deg hvorvidt andre eskorter er verdt prisen.

Ehhm ok…

Skrevet
  • Forfatter

Syns egt prisene hennes sier mest om noen mannfolk jeg da😅😂 hun har jo faktisk de prisene for flere(!) / markedet faktisk er villige til å betale for det 😮MarkedetMarkedet spoiles så inn i de grader. Tidligere idag var det ei som forespeilet 2k bare for en BJ liksom

Ingen er verdt så mye penger, 5k for en time altså 

Skrevet
11 timer siden, Por mi skrev:

Syns egt prisene hennes sier mest om noen mannfolk jeg da😅😂 hun har jo faktisk de prisene for flere(!) / markedet faktisk er villige til å betale for det 😮MarkedetMarkedet spoiles så inn i de grader. Tidligere idag var det ei som forespeilet 2k bare for en BJ liksom

Ingen er verdt så mye penger, 5k for en time altså 

Takk🤗🙏🏻

• 5 months later...
Skrevet
På 24.4.2022 den 18.04, Gjest skrev:

Jeg tror hun er legit. Har ikke møtt henne, men fikk henne til å ringe meg, og jeg kan bekrefte det er ei ung sørlandsjente jeg snakket med

Har du nr hennes? Hun svarer ikkje på Snapchat eller Mail, og har lyst til å møte henne