Gå til innhold

Ungjente Bergen


Por mi

Anbefalte innlegg

Det er mange norske med sinnsyke priser som er like dyre uten å se bra ut. Hun ser i det minste bra ut. Men prisen hennes er hovedgrunnen til at jeg ikke har giddet å møte henne. Det pluss det faktum at Bergen blir for langt, mye lettere når hun er i Kristiansand.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Ja det er nesten for utrolig til å være sant, men dette stemmer helt sikkert 9 k for et par timer, det verste er derimot 5k(!!) for en time

Hva slags dumminger er det faktisk som betaler dette😅😂må jo tydeligvis være noen siden dama ikke fraviker noe på prisen, til og med på lengre møter... 

Lenke til kommentar
2 timer siden, Por mi skrev:

Ja det er nesten for utrolig til å være sant, men dette stemmer helt sikkert 9 k for et par timer, det verste er derimot 5k(!!) for en time

Hva slags dumminger er det faktisk som betaler dette😅😂må jo tydeligvis være noen siden dama ikke fraviker noe på prisen, til og med på lengre møter... 

noen har høye tanker om seg selv😂 tviler på hun får solgt noe. Ser ut som en ordinær ung jente. Greit å være litt realistisk 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 9.5.2022 den 14.17, NorskeMia skrev:

noen har høye tanker om seg selv😂 tviler på hun får solgt noe. Ser ut som en ordinær ung jente. Greit å være litt realistisk 

To be fair, sier ikke at 5000 er en god pris, men hun ser tross alt betydelig bedre ut enn du gjør. Du som eskorte selv er ikke helt i posisjon til å uttale deg hvorvidt andre eskorter er verdt prisen.

Lenke til kommentar
4 minutter siden, Kalokoan skrev:

To be fair, sier ikke at 5000 er en god pris, men hun ser tross alt betydelig bedre ut enn du gjør. Du som eskorte selv er ikke helt i posisjon til å uttale deg hvorvidt andre eskorter er verdt prisen.

Ehhm ok…

Lenke til kommentar

Syns egt prisene hennes sier mest om noen mannfolk jeg da😅😂 hun har jo faktisk de prisene for flere(!) / markedet faktisk er villige til å betale for det 😮MarkedetMarkedet spoiles så inn i de grader. Tidligere idag var det ei som forespeilet 2k bare for en BJ liksom

Ingen er verdt så mye penger, 5k for en time altså 

Lenke til kommentar
11 timer siden, Por mi skrev:

Syns egt prisene hennes sier mest om noen mannfolk jeg da😅😂 hun har jo faktisk de prisene for flere(!) / markedet faktisk er villige til å betale for det 😮MarkedetMarkedet spoiles så inn i de grader. Tidligere idag var det ei som forespeilet 2k bare for en BJ liksom

Ingen er verdt så mye penger, 5k for en time altså 

Takk🤗🙏🏻

Lenke til kommentar
  • 5 months later...
På 24.4.2022 den 18.04, Gjest skrev:

Jeg tror hun er legit. Har ikke møtt henne, men fikk henne til å ringe meg, og jeg kan bekrefte det er ei ung sørlandsjente jeg snakket med

Har du nr hennes? Hun svarer ikkje på Snapchat eller Mail, og har lyst til å møte henne

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...