Gå til innhold

Gode erfaringer Sugardatesider


Babehunter

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Hei. Jeg har kun testet EMB og har vel møtt 30-40 ulike norske damer der inne. Alle norske og stort sett bare hatt digg treff. Har hatt 5-6 faste over tid også. Funker som fy for meg iallefall :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
20 timer siden, Jorg42 skrev:

Hei. Jeg har kun testet EMB og har vel møtt 30-40 ulike norske damer der inne. Alle norske og stort sett bare hatt digg treff. Har hatt 5-6 faste over tid også. Funker som fy for meg iallefall :)

Nice. Hvilken aldersgruppe er du og hvilken gruppe finner du damer i der inne? Hvis jeg kan spørre?

Lenke til kommentar
22 timer siden, Jorg42 skrev:

Hei. Jeg har kun testet EMB og har vel møtt 30-40 ulike norske damer der inne. Alle norske og stort sett bare hatt digg treff. Har hatt 5-6 faste over tid også. Funker som fy for meg iallefall :)

Er det for de av oss som ikke anses som "Elite"? Mange av oss har erfaring med Sugardaters, men det hadde vært greit med en grundigere beskrivelse så vi også kan vurdere denne portalen.

Lenke til kommentar
6 timer siden, GrumpyViking skrev:

Er det for de av oss som ikke anses som "Elite"? Mange av oss har erfaring med Sugardaters, men det hadde vært greit med en grundigere beskrivelse så vi også kan vurdere denne portalen.

Ja, elite meets beautiful fungerer fint pga filtersøk du kan gjøre. 

De har søkefilter, et for sexlyst blant annet, hvor de som har svært høy eller hva det heter ofte tilbyr rett på sak treff til overkommelige priser og ikke bare tilbyr den mer tradisjonelle definisjonen av sugardating. 

Lenke til kommentar
16 timer siden, Karsten skrev:

Nice. Hvilken aldersgruppe er du og hvilken gruppe finner du damer i der inne? Hvis jeg kan spørre?

De jeg har møtt er mellom 20-35 ish. Tar bare kontakt med de og er høflig og grei. Mange som bare vil selge bilder osv. De siler jeg vekk med en gang. Det samme med de som krever sinnsyke beløp. Holder meg til 2500-4000. Betaler aldri forskudd og kun for pr treff. Gir uttrykk for å ikke være alt for erfaren men at jeg søker ei fast for 2-4 treff pr mnd hvis kjemien er der. Samme når jeg møter de; behandle de med respekt. Er opptatt av de også skal nyte dette, ikke bare cash/ sex bytte. Spør alltid om det på forhånd om de har erfaringer på menn i min alder og om de tenner på det. De svarer selvfølgelig ikke ærlig på dette så man må lese svaret litt. Tror jeg ikke at de tenner på dette så gidder jeg ikke. Da blir det fort kun ei som ligger å tar i mot, noe som ikke tenner meg. Tror nøkkelen er å finne jenter som er litt underdanige, de tenner på dette. Så hvis du er litt dominant, opptatt av hygiene og oppfører deg bra så kan du finne mye moro der..

  • Like 3
Lenke til kommentar
11 timer siden, Jorg42 skrev:

De jeg har møtt er mellom 20-35 ish. Tar bare kontakt med de og er høflig og grei. Mange som bare vil selge bilder osv. De siler jeg vekk med en gang. Det samme med de som krever sinnsyke beløp. Holder meg til 2500-4000. Betaler aldri forskudd og kun for pr treff. Gir uttrykk for å ikke være alt for erfaren men at jeg søker ei fast for 2-4 treff pr mnd hvis kjemien er der. Samme når jeg møter de; behandle de med respekt. Er opptatt av de også skal nyte dette, ikke bare cash/ sex bytte. Spør alltid om det på forhånd om de har erfaringer på menn i min alder og om de tenner på det. De svarer selvfølgelig ikke ærlig på dette så man må lese svaret litt. Tror jeg ikke at de tenner på dette så gidder jeg ikke. Da blir det fort kun ei som ligger å tar i mot, noe som ikke tenner meg. Tror nøkkelen er å finne jenter som er litt underdanige, de tenner på dette. Så hvis du er litt dominant, opptatt av hygiene og oppfører deg bra så kan du finne mye moro der..

Hm, noe likt sugardaters.no dette med oppførsel. Det å være høflig, og velstelt samt fremstå som seriøs, og diskre er nok universelt på slike steder. Synes det var mye filtrering fra min side på sugardaters.no, men når jeg traff riktig så var det virkelig opplevelser man ikke glemmer. Det virker som det er mange som ønsker å spise/drikke, reise og "oppleve" med kun forpliktelsen ved å "se godt ut" ved din side. Det har jeg vokst fra.

Hvordan er det med betaling på nettstedet?

Lenke til kommentar
1 time siden, GrumpyViking skrev:

Hm, noe likt sugardaters.no dette med oppførsel. Det å være høflig, og velstelt samt fremstå som seriøs, og diskre er nok universelt på slike steder. Synes det var mye filtrering fra min side på sugardaters.no, men når jeg traff riktig så var det virkelig opplevelser man ikke glemmer. Det virker som det er mange som ønsker å spise/drikke, reise og "oppleve" med kun forpliktelsen ved å "se godt ut" ved din side. Det har jeg vokst fra.

Hvordan er det med betaling på nettstedet?

Betaler altid cash ved treff eller med paypal. Men aldri forskudd :)

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle bli medlem i elitemeetbeautiful. Men jeg får beskjed at de vil ha et bilde av meg samt id med bilde og alt synlig? Liker ikke akkuratt å laste opp dette til en side som dette.

hvordan har dere løst dette dere som bruker siden? 

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

For å holde liv i tråden; hvordan er registrering, og utvalget på EliteMeetBeautiful?

Jeg ser at det er mye de samme jentene på Sugardaters, og de har vært der noen år nå. Det er også et økende antall som ikke vedlikeholder egen annonse.

Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke inn på registreringen på elitemeetb. Stopper opp etter at jeg har klikket på join. Både tlf og pc. 

sugardaters er det lite syns jeg. Jeg var der for noen år siden, da var det litt utvalg samt liv. 

Lenke til kommentar
1 time siden, Raptornorway skrev:

Jeg kommer ikke inn på registreringen på elitemeetb. Stopper opp etter at jeg har klikket på join. Både tlf og pc. 

sugardaters er det lite syns jeg. Jeg var der for noen år siden, da var det litt utvalg samt liv. 

Ja, det er mye de samme jentene...og de samme kravene. Tror mye av det ligger inaktivt.

Noen som vet om andre steder/metoder for å oppnå det samme?

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Da har jeg vært i Malaga på en jobb tur. Traff 2 jenter fra Sugardaters, samme dag til og med. Først ei gift 3 barns mor som hadde ikke skjønt konseptet. Knullet henne 2 timer GRATIS.Helt nydelig og rå dame. Utseende 10 av 10. Senere samme dag traff jeg ei 19 år gammel jente. Litt høy 180cm men med nydelig ansikt. Hun elsker å knulle voksne menn. Betalte 230euro for 2t. Var noe av det heftigste jeg har opplevd begge to faktisk. En utrolig dag på sol kysten :)

  • Like 4
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
5 timer siden, kneefsuour skrev:

Hvordan går dere fram for å verne deres identitet? Må man vise frem eget bilde? Vil ikke at familien skal se det 🤣

 

Selv har jeg profil bilde av Christian Bale, når han ligger i ei sol seng. Bilde er tatt fra American psycho 😂🤣 også snapper jeg litt med damene. Da får de se meg real life. Dem fleste akseptere at du må være diskret og har falsk profil bilde..

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Haha ja hvis du klarer å få napp med Christian Bale er det håp. Bare å betale med spendon da? En gang blir vel sugerdate hacker så alles kontonummer blir synlig😳

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...