Gå til innhold

Magic of Touch Vallentinlyst sentret


Tigeren45

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Var på tantra massasje i går, det var noe av det råeste jeg har prøvd av tantra...

Massøsen har studert tantra i 3-4 år, absolutt verdt å prøve, hun skal visstnok være der i 10 dager til.

Dette er slik tantra skal være!

Litt mye spirituell prat til tider med det gikk fint, dama som hadde massasjen var helt grei utseendemessig.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
  • 3 weeks later...

noen av de som er der napper i loffen :-) men det er ikke alle som gjør det det er nye fra hver onsdag

var bra i starten nor de var på valentinlyst men ble fort dåligere dere å ikke noe bra på den nye plassen de flyttet.

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Er fast kunde der med minimum 2 avtaler hver mnd.

Riktig det som blir nevnt her med at ikke alle gir det lille ekstra til junior får tømt seg.

Har ganske bra oversikt over hvem som faktisk gjør det lille ekstra og mere til samt de som er verd å styre unna.

Kan deles med de som evt gir meg tips om bra (faste) damer samt evt massasje som er verd og besøke :)

På generelt grunnlag så vil jeg anbefale å dra dit, de vet hva de holder på med og de er stort sett en fryd for øyet :-)

Send PM :-)

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

ja, for all del, selvfølgelig bør man dele hva og hvor på dette forumet i åpen form, slik at politiet har god kontroll på når de skal aksjonere på denne plassen om det foregår noe av seksuell art der;-)

Magic of Touch er (med unntak av Nadia ) et firma registrert i brønnøysundregistrene med adresse og mere til.

Det blir noe helt annet enn eksempelvis en eskorte som aldri bor på samme plassen 2 gang. Der har jeg lagt ut anmeldelser tidligere, og delt som du sier.

Tror du det ville tatt lang tid før politiet hadde aksjonert om de viste at Fru Olsen gjør litt ekstra når hun er på besøk?

Om dette hadde vært et bordell i forkledning, skulle jeg lagt ut det på dette forumet?

NB: Må pressisere at dette ikke er et bordell i forkledning, tilfelle du skulle tro det, det er et studio som leverer sensuell massasje av høy kvalitet.

Lenke til kommentar
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...