Gå til innhold

MASSASJE I TRONDHEIM

Featured Replies

Skrevet

Var til N a d i a. Ble ganske skuffet da jeg kom dit. Massøren er litt for voksen for min smak. Det var også kaldt i rommet så jeg skalv. Fikk tilbud om hj for 700 og takket nei, så 500 og takket også nei til det. Massasjen ellers var helt ok

Endret av Klementinen

• Svar 288
  • Visninger 153.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Pons Thai Relax på Møllenberg. 1 time medium / soft oljemassasje til 800.-. Kompetent og behagelig massasje av svensktalendemiddelraldrende bra utseende og hyggelig dame. Profesjonelt kledt

• Trøndertrond
    Trøndertrond

Det beste med Mae er at du bare gir henne ekstra cash med en gang (1500ish) uten å si noe mer. Da kler hun av seg og kjører alt nakent fra starten av, og man kan få litt av hvert, avhengig av kjemi og

• Det er bare å legge spam brukerne til i i ignorert listen i profil- konto- ignorerte bruker. Da slipper du å se alt det tullet

Posted Images

Skrevet

I orkanger er det et sted hvor man kan være naken og hun erter virkelig :) men ingen he. God massasje og fint lokale. Pm for mer info

Skrevet

Har også erfaring med First class.👍 De står for no sex og de tilbyr ikke det, men veldig god massasje og flott massøse, fine lokaler

Skrevet
På 15.10.2023 den 6.48, Klementinen skrev:

Har også erfaring med First class.👍 De står for no sex og de tilbyr ikke det, men veldig god massasje og flott massøse, fine lokaler

Prøvd noen av de i Dronningens gate? 

Skrevet
3 timer siden, eplen83 skrev:

Prøvd noen av de i Dronningens gate? 

Nei kun i søndre gt

Skrevet

Jeg tar gjerne imot info om massasje i Orkanger på Pm :)

Skrevet

Send gjerne info på pm😃

Skrevet

Noen gode erfaringer og god servce fra de to thai massasjene i Dronningens gate?

Skrevet

Send gjerne PM med info om massasjen på Orkanger 😊

Skrevet

Her var det dårlig med respons.. Noen som har fått info om Orkanger som kan dele videre til meg på PM? :)

Skrevet

Dere kaprer en tråd om massasje i TRONDHEIM. Og gnåler om pm meg her og pm meg der. Orkanger er ikke trondheim, og forumet dør helt om alt man skal gjøre er å mase om pm.

Skrevet
  • Forfatter

Prøvde det i innheredsveien 22 forige dagen hær, det var noe dålige greier ja

Anbefales IKKE!!!

Endret av Tigeren45
feil skriving

• 2 weeks later...
Skrevet

Noen som vet om det er mulig med noe ekstra hos Tara Spa eller Nitty thai massashe i dronningens gate?

Skrevet
6 timer siden, eplen83 skrev:

Noen som vet om det er mulig med noe ekstra hos Tara Spa eller Nitty thai massashe i dronningens gate?

Bekrefter at du får tilbud begge steder.

Skrevet
8 timer siden, Mrdick skrev:

Bekrefter at du får tilbud begge steder.

Utvidet tilbud eller bare hånd?

Skrevet
4 timer siden, eplen83 skrev:

Utvidet tilbud eller bare hånd?

🥒👌

Skrevet

Jampa kan jeg trygt anbefale. Er til tider flere som jobber der.

Skrevet

Hvor ligger Jampa?

Skrevet

Fjordgata Trondheim

Skrevet

Tilknyttet massasjesslong? I tilfelle, hvilket? Fant ikke noe i fjordgata..

• 1 month later...
Skrevet
På 14.10.2023 den 21.35, Klementinen skrev:

I orkanger er det et sted hvor man kan være naken og hun erter virkelig :) men ingen he. God massasje og fint lokale. Pm for mer info

Ho har besøk av en ladyboy fra thailand nå, som vellvillig gjør ekstra! I all hemmelighet selvfølgelig..

Skrevet

Heisan,

Har noen av dere hardbarka karer noe informasjon om Noi Siam i Olav T gate, Bannthai i Prinsens gate og / eller Benja Siam også i Prinsens gate? Evt kvalitet på massasje og evt annet ☺️ Leeenge siden jeg har prøvd disse og den gang bra massasje men ikke noe utover det! Det samme gjelder forøvrig Oriental i Brattørgata 😇

Skrevet
På 22.9.2015 den 9.05, Tigeren45 skrev:

Er det inngen som vet om noe???? :D

Hei joda finnes plasser