Gå til innhold

MASSASJE I TRONDHEIM


Tigeren45

Anbefalte innlegg

Det var ei som annonserte thaimassasje på RE nylig under "klinikker". Hun presiserte i annonsen at hun IKKE tilbyr noe ekstra. Litt rart sted å annonsere da? Jeg besøkte henne, privat leilighet sør for byen, hun hadde ingen innvendinger til at jeg var naken, ganske god massasje. Hun og tilbød ikke noe mer og jeg spurte ikke heller. Noen som har erfaringer med henne? Gjerne PM

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Har sett denne annonsen, men aldri vært der da hun ikke har HE......men mulig jeg skal teste da man kan ligge naken.  Hvor er stedet?

Rart det ikke er noen i Trd.....når det finnes i nesten alle andre byer

Lenke til kommentar
På 3.6.2017 den 15.29, LuckyLuke skrev:

Har sett denne annonsen, men aldri vært der da hun ikke har HE......men mulig jeg skal teste da man kan ligge naken.  Hvor er stedet?

Rart det ikke er noen i Trd.....når det finnes i nesten alle andre byer

Ja det å ligge naken og få knadd hoftene og rompa skikkelig er en del av vitsen for meg, mye ømme muskler der! 

Hun kaller seg Mae og det er i Klæbu kommune. Merkelig at hun annonserer på RE men jeg har hørt fra flere her at hun er seriøs.

Lenke til kommentar
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...

Noen som kan gi noen tips til en tilreisende til Trondheim om hvor man bør dra for en bra massasje, gjerne med full pakke? Send på PM hvis det ikke passer å skrive det her.

Lenke til kommentar
  • 11 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tenkte å stikke innom Trondheim til helga. Ser det er 5 salonger i skrivende stund på RE som annonserer på "massasje no sex" -siden. Nå har jeg noen års erfaring fra denne hobbyen og vet og har erfart at mye moro kan avtales under fire øyne om det klaffer. Noen som vet om mulighetene for "extras" mer enn handjob hos noen av annonsørene pr i dag? Takknemlig for svar :) Gjerne på PM for å ikke henge ut noen 

Lenke til kommentar
22 minutter siden, Jossen skrev:

Tenkte å stikke innom Trondheim til helga. Ser det er 5 salonger i skrivende stund på RE som annonserer på "massasje no sex" -siden. Nå har jeg noen års erfaring fra denne hobbyen og vet og har erfart at mye moro kan avtales under fire øyne om det klaffer. Noen som vet om mulighetene for "extras" mer enn handjob hos noen av annonsørene pr i dag? Takknemlig for svar :) Gjerne på PM for å ikke henge ut noen 

Hei

Endret av Babehunter
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...