Gå til innhold

MASSASJE I TRONDHEIM


Tigeren45

Anbefalte innlegg

Var til N a d i a. Ble ganske skuffet da jeg kom dit. Massøren er litt for voksen for min smak. Det var også kaldt i rommet så jeg skalv. Fikk tilbud om hj for 700 og takket nei, så 500 og takket også nei til det. Massasjen ellers var helt ok

Endret av Klementinen
Lenke til kommentar
På 15.10.2023 den 6.48, Klementinen skrev:

Har også erfaring med First class.👍 De står for no sex og de tilbyr ikke det, men veldig god massasje og flott massøse, fine lokaler

Prøvd noen av de i Dronningens gate? 

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
På 14.10.2023 den 21.35, Klementinen skrev:

I orkanger er det et sted hvor man kan være naken og hun erter virkelig :) men ingen he. God massasje og fint lokale. Pm for mer info

Ho har besøk av en ladyboy fra thailand nå, som vellvillig gjør ekstra! I all hemmelighet selvfølgelig..

  • Like 1
Lenke til kommentar

Heisan,

Har noen av dere hardbarka karer noe informasjon om Noi Siam i Olav T gate, Bannthai i Prinsens gate og / eller Benja Siam også i Prinsens gate? Evt kvalitet på massasje og evt annet ☺️ Leeenge siden jeg har prøvd disse og den gang bra massasje men ikke noe utover det! Det samme gjelder forøvrig Oriental i Brattørgata 😇

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...