Gå til innhold

Lillehammer-scarlett


olaboy10

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
På 21.4.2022 den 21.22, Rollo skrev:

Ingen?? 🤔

Jeg traff henne på Gjøvik i dag. Det er andre gangen jeg treffer henne. Sist gang for et par år siden. I dag la jeg ekstra i potten for å nyte sex uten kondom. Ja det ble dyrt, men det var verdt det. Dama er naturlig kåt og var svært aktiv. Creampie var ikke mulig. Heller ikke cim. Flott dame med sexy kropp 😀

Lenke til kommentar
  • 1 year later...

Møtte henne for ikke lenge siden. Ble overrasket da det viste seg at jeg har møtt henne før med en annen profil. Men helt OK, for dama er deilig som fan. Har møtt hennes andre profil 2 ganger før, så dette var tredje gangen jeg møtte henne. Blir naturlig kåt. Knuller som f.. og liker å ta styringen. Sex uten kondom var aldri noe jeg spurte etter verken nå eller tidligere, men etter at jeg hadde slikket henne til orgasme og beveget meg opp mot brystene hennes så tok hun selv tak i pikken og rubbet den mot fitta si. Fikk kjøre på hvis jeg lovte å ikke sprute inni henne. Betalte ikke noe ekstra for dette. Var litt nervøs etterpå, og testet meg selv om hun forsikret meg om at hun er frisk og ikke gjør dette med alle hun møter. Testresultatet viste ingen smitte 😁

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...