Gå til innhold

Hotell for kort opphold


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan funker konseptet keyless hotell som f.eks. CityBox for å møte elskerinne? Det er jo shady as fuck å leie hotellrom for korte, men intense møter, og jeg ønsker å gjøre dette på en minst mulig flau måte. Noe jeg burde vite om før jeg registrerer kortet i betalingsterminalen der?

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke leie en liten leilighet i stedet? Der har de hverken kamera eller noen som helst resepsjonist tilstede. Den i Rosenborggata 24 har jeg brukt og veldig mange RE-damer har vært innom der og jobbet derfra også.

På rette dagen er det ikke noe dyrere enn hotellrom, men er større og altså mer diskret. Jeg leide samme minileilighet flere ganger. Den har svart skinnsofa og flatskjerm-tv, samt dobbeltseng i samme rom - som er stue slash soverom/oppholdsrom. Så er det et praktisk lite kjøkken, utstyrt, en gang og et ok toalett m/dusj. Kan hende du finner billigere minileiligheter også. 

En annen mulighet er P-hotell i Grensen. 

For fem år siden ville du hatt mye mer å velge mellom.... her i Oslo.

  • Like 1
Lenke til kommentar

P-Hotell har riktignok resepsjonist, men jeg tror ikke de på kveld/natt bryr seg. De har veldig variert klientell. På dette hotellet, og en del andre, så kan man vel egentlig bare legge igjen nøkkelkortet inne på rommet og stikke - du har ikke gjort noe galt, da. Døren låser seg automatisk etter så og så mange sekunder etter du har gått ut og lukket den - uten at akkurat den detaljen heller trenger å bety noe. Og man trenger ikke nøkkelkort i heisen - dessuten har de trappegang rett ved siden av.

Om du drar til Haraldsheim så har de en bygningsdel som er separat fra hovedbygningen. De har sine mest hotellaktige og freshe rom der. Kjenner ikke til at de har noen aktiv kameraovervåking. Du må inn i hovedbygningen for å finne resepsjon og sjekke inn, men etter det er det jo fritt fram. (Stedet satser nå i sin helhet på å bli mer hotellaktig og ha mindre sovesaler.) Svært gode parkeriingsmuligheter, om du/dere anvender bil - gratis parkering på utsiden skal være inkludert. Lite/ingen overvåkning av parkeringsplassen, heller. Om sommeren kan du få noe tilsvarende oppe på Rønningen, nær Maridalsvannet - de er da i samme kjede. (Resten av året er de folkehøøyskole.) Freshe rom i nyoppussede eller til og med nyoppførte bygninger der også. Unngå rom i hovedbygningen med resepsjonist, kanskje (men de bryr seg neppe, der heller - er typisk folkehøyskolelever som jobber der kveld og natt og de er så klart ikke erfarne resepsjonister.)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...