Gå til innhold

Kåring


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvis dere skulle kåret "Oslos beste thai-sted", hvilke salonger ville dere nevnt, dersom dette var kriteriene:

  1. Man kan faktisk få en ålreit massasje der.
  2. De jukser som regel ikke så mye på tiden.
  3. Det er ganske rent og greit der.
  4. Det er skikkelige rom.
  5. De er vennlige, flørtete og serviceinnstilte og blir hverken sure eller masete.

Hvis man kan få fra 1 til 5 poeng på hvert av kriteriene, blir det sammenlagtsummen som avgjør kåringen. Hvilke steder hadde hatt en sjanse til å komme på topp? Jeg har tenkt meg om og tror få er bedre enn Dælenenggata. Hvis noen skulle ha spurt meg om det beste stedet å som "first timer", er det dette jeg ville ha anbefalt, tror jeg. Ellers er jo tsjekkerne i særklasse, og til dels Africa. Men det er ikke thai, da.

Lenke til kommentar

Off topic med en gang fra min side dessverre, så beklager det, men er det noen som vet om noen tsjekkiske steder utenom Oslo?

Gjerne i Akershus/Østfold, evt. i nærheten av Gardermoen. Oslo sentrum kan være litt upraktisk av og til.

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 11.3.2022 den 14.42, TerjeNilsen skrev:

Off topic med en gang fra min side dessverre, så beklager det, men er det noen som vet om noen tsjekkiske steder utenom Oslo?

Gjerne i Akershus/Østfold, evt. i nærheten av Gardermoen. Oslo sentrum kan være litt upraktisk av og til.

Deilig at første svar er off topic! Blir inspirert og kaster meg på:

Noen som skal se Arsenal - Liverpool i kveld?

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...