Gå til innhold

Thaimassasje!

Featured Replies

Skrevet
1 time siden, Revenger skrev:

Det er nok også slik at Thaiene utmerker seg negativt langs alle dimensjoner: fæle steder, gamle og griske damer, null innlevelse og på toppen "grisly" massasje. Stay away!

Se over😊

Fahmai du mener?

• Svar 5.2k
  • Visninger 2.5m
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Bestemte meg for å dele min erfaring så langt, tar gjerne imot tips på dm. Spør hvis dere lurer på noe mer. Jeg kjører kun på med kondom så ikke spør meg om noen her har tilbudt uten, det har de

• Dette er ikke fair play av deg, @Happy123. Du burde radere bort bildet før det er for sent!

• @Happy123 Din "venn" burde bli utestengt fra alle massasjesteder, og du burde bli utestengt fra forumet. "Begge" to utviser utrolig dårlig dømmekraft! 

Posted Images

Skrevet

Nei, stort sett all over. Thaiene skyr kyssing, det er en kulturell greie, er lite opptatt av egen nytelse - som er en mega downer for meg, selger massasje som de ikke kan levere, i crappy lokaler og forstår egentlig ikke "greia" i vesten..

Endret av Revenger

Skrevet
4 timer siden, Revenger skrev:

Nei, stort sett all over. Thaiene skyr kyssing, det er en kulturell greie, er lite opptatt av egen nytelse - som er en mega downer for meg, selger massasje som de ikke kan levere, i crappy lokaler og forstår egentlig ikke "greia" i vesten..

Helt enig med deg og det går lang tid mellom T(hai) besøk

Skrevet

Det må være en grunn til at det finnes så mange Thai massasje salonger i Oslo. I forrige uke var jeg på et par besøk i P59, og fikk 1 time grundig, kompetent, hard massasje pluss FP for 2k. Synes det er et vinneropplegg for kropp og sjel.

Skrevet

Selv om kyssing stort sett er utenfor menyen (som vi vet, er det en kulturell ting), har jeg besøkt en jente flere ganger som kysser, så det kan skje (jeg er ikke klar til å dele henne ennå).

Både hun og en annen jeg så igjen nylig (Wandee) er definitivt opptatt av sin egen nytelse også.

Så jeg vil si at hvis du kan akseptere regelen om (for det meste) ikke å kysse, er thailendere som alle andre jenter, du betaler penger og du tar sjansen din.

Skrevet
1 time siden, Style skrev:

Det må være en grunn til at det finnes så mange Thai massasje salonger i Oslo. I forrige uke var jeg på et par besøk i P59, og fikk 1 time grundig, kompetent, hard massasje pluss FP for 2k. Synes det er et vinneropplegg for kropp og sjel.

Hvordan er det der... er det 2 studioer like ved siden av hverandre? To dører.. hvis ja.. hvilken var du i??

Skrevet
4 timer siden, Heffalomp skrev:

Hvordan er det der... er det 2 studioer like ved siden av hverandre? To dører.. hvis ja.. hvilken var du i??

Ned til en kjellerdør

Skrevet
8 timer siden, Natt skrev:

Selv om kyssing stort sett er utenfor menyen (som vi vet, er det en kulturell ting), har jeg besøkt en jente flere ganger som kysser, så det kan skje (jeg er ikke klar til å dele henne ennå).

Både hun og en annen jeg så igjen nylig (Wandee) er definitivt opptatt av sin egen nytelse også.

Så jeg vil si at hvis du kan akseptere regelen om (for det meste) ikke å kysse, er thailendere som alle andre jenter, du betaler penger og du tar sjansen din.

Poenget mitt er at nytelsen stort sett ikke er en del av ligningen - jeg har ochså (lite nick til..) minneverdige opplevelser hvor vakre Thaier slapp taket, men de er nesten skjult på normalfordelingen😌

Skrevet

enig med @Revenger . for de som ikke er like vitenskapelig anlagt som meg og @Revenger : når han snakker om at de nesten er skjult på normalfordelingen så mener han at det er veldig få thai-damer som oppfører seg sånn, dvs. slipper taket, dvs. at de kysser

Skrevet

Det samme kan selvfølgelig sies om mange ikke-thailandske kvinner. Det handler om å kjøpe og prøve.

Endret av Natt

Skrevet

Jøss, det har jeg aldri merket noe til. De fleste jeg har vært hos, i hvert fall om jeg har vært der flere ganger, har kysset og klint av hjertets lyst. Eller kanskje lommebokens lyst ? Eller er det bare jeg som er fullstendig uimotståelig ? 😁

På 24.6.2026 den 19.21, Revenger skrev:

Nei, stort sett all over. Thaiene skyr kyssing, det er en kulturell greie....

Skrevet
På 24.6.2026 den 19.21, Revenger skrev:

Nei, stort sett all over. Thaiene skyr kyssing, det er en kulturell greie.

Heldigvis har jeg møtt mange av de som ikke er så fastlåst i kulturen😋

Skrevet
På 2.5.2026 den 22.20, Tukleren skrev:

Ida 82 heter også Nade

Kan legge til Tynya på listen hennes

Screenshot_20260625-235920.png