Gå til innhold

Thaimassasje!

jaamarked

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hun er slank, og holder seg godt for alderen som nok er i slutten av femtiårene. Mellomstore, og harde silikonbryster, men tåler en "hard omgang" hvis det er du som jobber.

Ønsker 500,- for 30 min. massasje og 1500,- for FP. Hun så faktisk på telefonen under mitt forrige besøk der, og blir fort "sliten" av alt mulig.

Har en noe spesiell oppførsel som kan tyde på at hun går på noe som ikke kan kjøpes på Kiwi. Jeg ville valgt noe annet.

Endret av Thermos
  • Like 4
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
På 3.5.2025 den 16.47, Larsens skrev:

Pilestredet 59. ? 

De har ingen annonse ute ? Har de stengt salongen ?

Eventuelt har noen ett telefon nr til de ?

Etter hva jeg vet så jobber både Olive og Oasis der for tiden så du kan kanskje se på deres åpningstider.

Endret av Thermos
  • Like 4
Lenke til kommentar

Ikke ofte jeg er i tigerstaden, men når jeg først stikker innom prøver jeg å få til et besøk hos et av byens "etablissementer"

Denne gang klaffet det med en RE-annonse som jeg har funnet fint lite informasjon om her på forumet, men som likevel har gitt meg en god følelse. Vi snakker om damen som kaller seg Som Massage.

Kontakt med Som ble opprettet dagen før besøket, og nødvendige praktiske opplysninger som åpningstid og adresse ble opplyst. Tonen i kommunikasjonen på WA var hyggelig og høflig. Jeg var veldig tydelig på at utgangspunktet for møtet var massasje, men med avslutning i form av full pakke.

Hun holdt til i en leilighet på Grønland sammen med en annen dame som jeg ikke verken møtte, hørte eller så noe til.

Som tok imot meg med åpne armer og et kyss og tilbød en dusj. Jeg hadde allerede forberedt meg og var nydusjet. Vi kysset og tafset litt på hverandre i noen minutter før jeg klargjorde meg for første akt.

Massasjen ble levert akkurat som bestilt - medium, nesten soft. Massere kunne hun absolutt. Ryggen ble behandlet først før hun beveget seg nedover beina med forventet og frekk erting på de riktige kroppsdelene.

Jeg forventet at hun etterhvert ville be meg om å snu meg på rygg, men i stedet la hun seg naken ned ved siden av meg og trakk meg inntil seg. Jeg setter stor pris på deilige og våte tungekyss, og Som var ikke ukjent med slikt. Etterhvert havnet hun under meg og med min steinharde pikk gned jeg meg mot hennes våte fitte. Stakk pikken litt innafor et par ganger uten de store protestene. Fikk spørsmål om kondom et par ganger, men avslo og lot det stå til.

Dessverre var egen form aldeles ikke optimal denne kvelden, så det gikk litt tregt kan man si. Utstyret var det ingenting i veien med, og damen hadde hard pikk å pule heile veien. Tror faktisk hun likte at det tok sin tid for meg å komme i mål. Men til syvende og sist ble ladningen levert langt oppe i hennes våte fitte. Etter "tømmingen" ble vi liggende sammensmeltet en stund, og jeg fikk de siste restene av nytelse når hun flere ganger klemte fitta rundt min "døende" pikk.

Prisen for en time i Som's selskap var etter mitt skjønn overkommelig - 800+1500.

Før jeg forlot henne var hun veldig påpasselig med å ønske seg en god anmeldelse på RE, men ønsket ikke at BB eller creampie ble nevnt. Selvfølgelig vil jeg etterkomme hennes ønske når jeg gir min tilbakemelding på RE - men ikke her på Noresk😏

• Like 1
  • Thanks 12
Lenke til kommentar