Gå til innhold

Thaimassasje!

jaamarked

Anbefalte innlegg

På 23.2.2026 den 13.45, Oslo_bukken skrev:

Er hun Piano så bra da? Ser ikke kjempefristende ut på bilde, men servicen er kanskje bra?

Jeg hadde henne for et par år siden da hun nettopp hadde kommet til Norge fra Sverige og var rimelig ny i bransjen, virket det som.  Det var en veldig god og spesiell opplevelse. Hun hadde havnet i Fredrikstad, hadde visst ikke fått noe særlig respons på annonsen, og da jeg traff henne en tidlig lørdag morgen var hun kåt som fy. Det skyldtes sikkert ikke meg, men at situasjonen var ny og pirrende. Etter en runde med oral var det knulling i alle posisjoner. Kondom var det ikke noe spørsmål om. Jeg har en del erfaring med gledespiker, men jeg har sjelden eller aldri hatt noen som har vært så påskrudd. Etter et par år i bransjen er hun kanskje ikke like heit, men jeg hadde ikke hatt noe imot et nytt møte hvis hun kom seg nærmere svenskegrensa igjen:)

• Like 1
På 26.2.2026 den 10:17 PM, willu Ding skrev:

Alle er veldig lettsøkbare her, og det er mye skrevet om dem.

La oss bare si at Davee har en veldig dyp stemme ...

• Like 3