Gå til innhold

Thaimassasje!

jaamarked

Anbefalte innlegg

På 22.11.2025 den 23.09, brainheart skrev:
Jeg lurer på om Sonya.zz har tatoveringer på magen som ser ut som en rose og flere tatoveringer? Jeg tror jeg møtt hu i Stockholm på en salong der. Vakre øyne og en fantastisk fin kropp. Hun ga også en god massasje. Har noen noen bilder av hu foruten de på RE?
Jeg er ikke hjemme i Norge for øyeblikket, men vil gjerne vite om det er hu. Hun er verdt et besøk hvis det er hu. Takk!

Hun tattovering på magen ja og på ryggen. Husker ikke om det er en rose. Hun gir en av de beste erotiske massasjene etter min erfaring.  

• Thanks 1

"Denne gangen ville hun knulles,  men jeg sa nei." ...og jeg blir bare yngre for hver dag som går!

Tenk litt da gutter, med de prisene så hadde hun ikke hatt mange kundene, og det er ekstratjenestene de primært tjener penger på. "I Can Not Eat Love!"...og det gjør de heller ikke!

Endret av Thermos
  • Like 1
  • Haha 1

Tok en tur til Lisa hot Thai Massage etter anbefaling herfra. Dette er samme salong som Snille Jenter i håp om å treffe hun som er avbildet. Fikk i stedet en noe korpulent eldre dame som var veldig veldig blid. Massasjen var vel sånn midt på treet for hun hadde kreftene som skulle til, men det var liksom ikke det jeg hadde kommet for.

Tenkte med feil hode så det ble:

30 min. massasje: 500,-

FP: 2000,-

Lærer aldri!

• Like 4
12 minutter siden, Thermos skrev:

Tok en tur til Lisa hot Thai Massage etter anbefaling herfra. Dette er samme salong som Snille Jenter i håp om å treffe hun som er avbildet. Fikk i stedet en noe korpulent eldre dame som var veldig veldig blid. Massasjen var vel sånn midt på treet for hun hadde kreftene som skulle til, men det var liksom ikke det jeg hadde kommet for.

Tenkte med feil hode så det ble:

30 min. massasje: 500,-

FP: 2000,-

Lærer aldri!

Styr unna Lisa. Hun var bra. Men er desperat, jeg ble fristet til FP uten . Er redd jeg har plukket opp noe snusk og må teste meg.  Tror hun ligger med alt og alle for 1000 om dagen. Lurer og på om hun bruker noe

Hun ringer meg og til alle tider og sender meldinger. Har blokkert henne

Trist, hun var egentlig jævlig bra

• Like 2
  • Thanks 2
10 timer siden, Martell skrev:

Styr unna Lisa. Hun var bra. Men er desperat, jeg ble fristet til FP uten . Er redd jeg har plukket opp noe snusk og må teste meg.  Tror hun ligger med alt og alle for 1000 om dagen. Lurer og på om hun bruker noe

Hvem ligger med hvem for 1000 kr???

11 timer siden, Martell skrev:

Gudskjelov at du er den eneste hun har sex med som er helt trygg for sykdom!

• Like 1
12 timer siden, Martell skrev:

Ja det er veldig synd for hun er en grei dame. For over ett år siden da hun byttet salong fra lenger opp på bislett, da var alt på stell. Nå ser jeg tomme sprit flasker på bordet og en apatisk Lisa, så er nok mini fest hver dag. Bunnpunktet var for ikke så lenge siden på en formiddag midt i uka, da ville hun ikke dusje, hun sa det var kaldt men det var det ikke. Jeg har ikke fått noe snusk, men nå er det over and out. 

Endret av Mekkern
  • Like 1