Gå til innhold

Thaimassasje!

jaamarked

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Testdriver skrev:

Akkurat dette er problemet. Idioter som skal bestemme hva vi andre skal gjøre. Er det bare småunger her?

Du står fritt til å putte penisen din i hvem du vil.
Men ikke kom her og si at du ikke er litt homo.

• Like 1
21 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Du står fritt til å putte penisen din i hvem du vil.
Men ikke kom her og si at du ikke er litt homo.

Der har vi det igjen.

Jeg har aldri hatt sex med noen som føler seg, ser ut som eller oppfører seg noe annet enn som kvinnne.

Du er så jævlig trangsynt at du burde skamme deg. Og du oppfører deg som en liten drittunge.

Hvorfor er du her på forumet i det hele tatt. Kom heller med informative innlegg som vi alle andre.

Endret av Testdriver
  • Like 1
  • Thanks 1
14 minutter siden, Testdriver skrev:

Der har vi det igjen.

Jeg har aldri hatt sex med noen som føler seg, ser ut som eller oppfører seg noe annet enn som kvinnne.

Du er så jævlig trangsynt at du burde skamme deg. Og du oppfører deg som en liten drittunge.

Vis du blir tent av tanken på sex med en person som har, eller har operert bort penisen så er du homo.
Det er ikke jeg som lager reglene.

Kjønn er fakta, for å være en kvinne må du være født en kvinne.
Jeg kan si jeg er kvinne, kle meg som en kvinne, gjøre husarbeid, men det gjør meg ikke til en kvinne.
Kvinner har mensen, føder barn og spiller håndball.
Det du gjør er å pisse på alle ekte kvinner, når du kaller en trans for kvinne.

Jeg skammer meg aldri over noe som er skrevet her.
Men jeg ville skammet meg om jeg puttet penisen min i en transe og kalte henne for en kvinne.

Endret av JoeRoganJosh
  • Like 2
  • Thanks 2
  • Confused 1

Hvorfor er du bare ute etter å henge ut andre som ikke er så hellig som deg?

Slutt å oppføre deg som en unge og vær mer konstruktiv. Du har selv vist interesse for andre fetisjer tidligere og ingen som kritiserer deg for det.

Vi er ferdige med denne tåpelige feiden nå og går tilbake til det vi alle er her for.

• Like 1
  • Thanks 2
1 time siden, Testdriver skrev:

Hvorfor er du bare ute etter å henge ut andre som ikke er så hellig som deg?

Slutt å oppføre deg som en unge og vær mer konstruktiv. Du har selv vist interesse for andre fetisjer tidligere og ingen som kritiserer deg for det.

Vi er ferdige med denne tåpelige feiden nå og går tilbake til det vi alle er her for.

Jeg henger deg ikke ut, ingen her som vet navnet ditt eller har bildet av deg.
Jeg skrev også at hvor du velger å putte penisen din ikke angår meg.

Jeg er konstruktiv, men også realistisk. Er du født med penis, så er du gutt/ mann.
Jeg kan aldri forstå hvordan det føles å ha mensen eller føde et barn.
Derfor kan jeg aldri si at jeg er en kvinne.

Jeg identifiserer meg som Erna Solberg, så nå skal alle akseptere at jeg er lederen for Høyre???

Vi er ferdige når jeg sier vi er det..

• Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 2
4 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Vis du blir tent av tanken på sex med en person som har, eller har operert bort penisen så er du homo.
Det er ikke jeg som lager reglene.

Kjønn er fakta, for å være en kvinne må du være født en kvinne.
Jeg kan si jeg er kvinne, kle meg som en kvinne, gjøre husarbeid, men det gjør meg ikke til en kvinne.
Kvinner har mensen, føder barn og spiller håndball.
Det du gjør er å pisse på alle ekte kvinner, når du kaller en trans for kvinne.

Jeg skammer meg aldri over noe som er skrevet her.
Men jeg ville skammet meg om jeg puttet penisen min i en transe og kalte henne for en kvinne.

Det kan man vel diskutere. Vegetarianere spiser grønnsakskjøttkaker. Hvorfor higer de etter å etterligne produktene de så hardt skal vise avstand fra.

Kjønn er fakta. Seksualdrift er også fakta. Homo betyr "lik". Man kan ikke betvile biologien. Men jeg kan ikke være enig i at folk i tidligere tider har vært "ballongfile" fordi dokkene var oppblåsbare. 

• Haha 4
9 timer siden, Testdriver skrev:

Akkurat dette er problemet. Idioter som skal bestemme hva vi andre skal gjøre. Er det bare småunger her?

Hør litt her nå. Jeg tror ingen på dette forumet dømmer deg fordi du liker sex med transer, men det er hvordan du forsøker å pakke det inn til å fremstå som noe annet, som vi jo helt tydelig ser ikke fungerer. Du må gjerne ha sex med disse, men personlig ønsker ikke jeg dette så da vil jeg at annonser skal være merket så jeg slipper å ta en bomtur. Du ser jo at argumentene dine faller på stengrunn, og det nytter ikke å prøve å sette stempel på f.eks meg, og når det ikke fungerer så skal jeg fratas muligheten til å ytre meg. Dette er kjent fremgangsmåte for de som er på venstresiden politisk, og det begynner å bli litt slitt. Vi ble bedt om å styre tilbake til tema så da prøver vi det! 

Endret av Thermos
  • Thanks 2
  • Confused 1

Helt enig at annonsene skal være tydelig merket. Ingen liker en slik uventet overraskelse.

Du kan ytre deg du, men hva får du igjen for å kritisere og henge ut andres meninger og fetisjer?

La oss heller oppføre oss som voksne.

Venstre har jeg aldri vært. 

• Like 3

Da er de homo.
Du kan pule gutter så mye du vil @jegern.
Jeg stopper deg ikke, de kan pule deg også i rumpe hullet ditt.
Men jeg vil for alltid kalle deg og dine sympatisører for en gjeng med homser.

Må også nevne @Påsan, hvordan kunne jeg glemme deg.
Du må ta bedre vare på deg selv, du kommer til å få gonoré
av en kar som heter Andre... Selvfølgelig ikledd kjole. 

Endret av JoeRoganJosh
  • Sad 1
14 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Da er de homo.
Du kan pule gutter så mye du vil @jegern.
Jeg stopper deg ikke, de kan pule deg også i rumpe hullet ditt.
Men jeg vil for alltid kalle deg og dine sympatisører for en gjeng med homser.

Må også nevne @Påsan, hvordan kunne jeg glemme deg.
Du må ta bedre vare på deg selv, du kommer til å få gonoré
av en kar som heter Andre... Selvfølgelig ikledd kjole. 

Så lenge jeg har Joe som passer på at alle er satt i riktig bås, da er det lettere å navigere. Forøvrig beæret av at en såpass stor drittsekk tenker på mitt ve og vel. Tusen takk. 

• Like 2

Little boy josh viset tydelig sitt hat mot de som ilkke er så skrudd i hodet som han.

Må vel nevne at de i india er også kjent for å prøve litt av hvert. De er skikkelig liberale og opplyst. Jeg har flere kolleger som er indere. Jeg blir bare smågutt i sammenligning.

Synd han ikke har bodd der litt i oppveksten.

• Like 1
24 minutter siden, Påsan skrev:

Så lenge jeg har Joe som passer på at alle er satt i riktig bås, da er det lettere å navigere. Forøvrig beæret av at en såpass stor drittsekk tenker på mitt ve og vel. Tusen takk. 

Du trenger ikke takke, det er mine skattepenger det går utover når du skal besøke olafia klinikken på homse dagen for å få dine homo medisiner.

7 minutter siden, Testdriver skrev:

Little boy josh viset tydelig sitt hat mot de som ilkke er så skrudd i hodet som han.

jeg forstår virkelig ikke at du er så sensitiv at du blir lei deg fordi jeg kaller deg homo på internett.
Når du griner sånn blir du bare enda mer homo.

• Haha 3
15 minutter siden, Kusen skrev:

Synes det er litt homo å snakke så mye om pikk som du gjør jeg @JoeRoganJosh

På tide å komme seg ut av skapet?

Du kan jo begynne med å suge Påsan...

Er ikke dette homse forumet? Hvor er @homserr når vi trenger han...

Men siden du kommer med forslaget så kan jo du starte med å gi meg en dyp sugejob.
Du er også homo @Kusen.. 

• Sad 1

Denne diskusjonen har jo var altfor lenge som den har, så jeg bidrar jo nå til å trekke den enda mer i langdrag. Men jeg synes debatten ikke handler om det den burde handle om.

Men, altså: Joda, ALLE vet at han en ladyboy er en mann i utgangspunktet, som på en sær måte har tatt et kvinnelig utseende bl.a. ved å utvikle bryster gjennom hormoner o.a., men beholdt pikken. Dette VET alle, og det er å sparke inn åpne dører å påpeke det hver gang, hele tiden.

Så JA, en mann som har sex med en ladyboy, har i prinsippet sex med en mann, og det er homoseksualitet. Det er basis kunnskap. La oss gå videre fra det.

For det er ikke slik at en som er nysgjerrig på - eller tenner på - ladyboys, er noen som også tenner på menn. Altså menn som ser ut som menn. Det vil si folk som er reelt homofile eller biseksuelle. Greia her er vel at man ikke tenner på menn, men man tenner på ladyboys, dvs. det absurde eller seksuelt eksplisitte i at et menneskelig vesen har både pupper og pikk? Et erotisk fantasivesen om du vil. Noe fetisjistisk. Et helt annet "kjønn", hverken mann eller kvinne, men et "vesen". Da spiller det ingen rolle om dette vesenet var en mann opprinnelig - eller er en mann, hvis man skal insistere på å minne om det enda en gang - for det er den skikkelsen man har foran seg som har betydning. Man tenner på en "kvinne" med kvinnelig kropp, som i tillegg har dette kjønnsorganet på seg. 

Dette er den ene delen av det.

I tillegg kommer - vil jeg tro - de som kanskje (jeg vet ikke) "har en homofili i seg", hvis man kan bruke et slikt uttrykk, men som rygger av tanken på å skulle innlate seg med en mann. Man ønsker å oppleve den form for seksualitet som finnes mellom menn, men uten å skulle være naken og intim i en maskulin setting. Kanskje man til og med frastøtes av tanken på maskulin seksualitet. Da gir en ladyboy svaret. Man kan oppleve enveis/toveis oral eller anal sex, uten at dette skjer sammen med en mannlig, grov og utiltrekkende kropp. Man får det beste fra to verdener. Selvsagt ligger det en slags illusjon i dette, men nødvendigvis ikke et selvbedrag. Man vet jo hva man gjør og synes løsningen er perfekt. Tenk - homosex sammen med en "kvinne"!

Denne andre forklaringen tror jeg gir mening for mange. Selv forstår jeg lettere den første. 

Så hvorfor kan ikke dette være en helt grei privatsak for de det gjelder? Jeg tror uansett ingen er i tvil om hva og hvem en ladyboy "egentlig" er. Og det med å bruke "homo" som skjellsord ble vi vel ferdige med på ungdomsskolen på åttitallet?

Endret av Blyanten
  • Like 3
  • Thanks 5
3 minutter siden, Blyanten skrev:

Denne diskusjonen har jo var altfor lenge som den har, så jeg bidrar jo nå til å trekke den enda mer i langdrag. Men jeg synes debatten ikke handler om det den burde handle om.

Men, altså: Joda, ALLE vet at han en ladyboy er en mann i utgangspunktet, som på en sær måte har tatt et kvinnelig utseende bl.a. ved å utvikle bryster gjennom hormoner o.a., men beholdt pikken. Dette VET alle, og det er å sparke inn åpne dører å påpeke det hver gang, hele tiden.

Så JA, en mann som har sex med en ladyboy, har i prinsippet sex med en mann, og det er homoseksualitet. Det er basis kunnskap. La oss gå videre fra det.

For det er ikke slik at en som er nysgjerrig på - eller tenner på - ladyboys, er noen som også tenner på menn. Altså menn som ser ut som menn. Det vil si folk som er reelt homofile eller biseksuelle. Greia her er vel at man ikke tenner på menn, men man tenner på ladyboys, dvs. det absurde eller seksuelt eksplisitte i at et menneskelig vesen har både pupper og pikk? Et erotisk fantasivesen om du vil. Noe fetisjistisk. Et helt annet "kjønn", hverken mann eller kvinne, men et "vesen". Da spiller det ingen rolle om dette vesenet var en mann opprinnelig - eller er en mann, hvis man skal insistere på å minne om det enda en gang - for det er den skikkelsen man har foran seg som har betydning. Man tenner på en "kvinne" med kvinnelig kropp, som i tillegg har dette kjønnsorganet på seg. 

Dette er den ene delen av det.

I tillegg kommer - vil jeg tro - de som kanskje (jeg vet ikke) "har en homofili i seg", hvis man kan bruke et slikt uttrykk, men som rygger av tanken på å skulle innlate seg med en mann. Man ønsker å oppleve den form for seksualitet som finnes mellom menn, men uten å skulle være naken og intim i en maskulin setting. Kanskje man til og med frastøtes av tanken på maskulin seksualitet. Da gir en ladyboy svaret. Man kan oppleve enveis/toveis oral eller anal sex, uten at dette skjer sammen med en mannlig, grov og utiltrekkende kropp. Man får det beste fra to verdener. Selvsagt ligger det en slags illusjon i dette, men nødvendigvis ikke et selvbedrag. Man vet jo hva man gjør og synes løsningen er perfekt. Tenk - homosex sammen med en "kvinne"!

Denne andre forklaringen tror jeg gir mening for mange. Selv forstår jeg lettere den første. 

Så hvorfor kan ikke dette være en helt grei privatsak for de det gjelder? Jeg tror uansett ingen er i tvil om hva og hvem en ladyboy "egentlig" er. Og det med å bruke "homo" som skjellsord ble vi vel ferdige med på ungdomsskolen på åttitallet?

Vel talt! 

• Like 3

Blyanten er en mann som kan formulere seg vel. Så vi takker for sammendraget og håper nå at denne diskusjonen er ferdig.

Som flere mener og har allerede uttrykt, så er vi her for å diskutere Thai massasje og rapportere om våre besøk og hendelser. Både gode og mindre gode.

• Like 2
Akkurat nå, Testdriver skrev:

Blyanten er en mann som kan formulere seg vel. Så vi takker for sammendraget og håper nå at denne diskusjonen er ferdig.

Som flere mener og har allerede uttrykt, så er vi her for å diskutere Thai massasje og rapportere om våre besøk og hendelser. Både gode og mindre gode.

Veldig kloke ord fra den gode mann blyanten som skal få lov å slippe å bli tagget..

En mann vil alltid være en mann, ei høne vil alltid være ei høne.

Konklusjonen er at du er skap homo, og det skal du få lov til å være.

Da var diskusjonen ferdig for denne gang.
Så lenge ingen kaller en ladyboy for ei dame, da må jeg sette foten ned.