Gå til innhold

Thaimassasje!

jaamarked

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Thermos skrev:

Hvis du synes folk var mer frigjorte, og løsrevet fra religion før så bør du lese deg opp på historie for den påstanden.

Jeg bryr meg overhodet ikke hva du har sex med, men jeg er lei av at folk prøver å fremstille ting etter eget hode!

Senser stor homofobi her. Trolig påvirket av religion eller oppvekst.

Historie er det jeg undeviser i til daglig og da spesielt antikke sivilisajoner. Utdannet i Manchester der jeg bodde i 5 år.

Dette handler mer om sosiologi og mentalitet. Du bør lære deg og akseptere andres meninger og levemåte og ikke dømme så lett.

Her på forumet har vi alle forskjellige fetisjer og preferanser.

• Like 3
55 minutter siden, Testdriver skrev:

Du bør lære deg og akseptere andres meninger og levemåte og ikke dømme så lett.

Bortsett fra at homofile har en mye større HIV risiko og når du holder på slik så blander du det miljøet med vårt "miljø" så din levemåte har en direkte innvirkning på resten av oss.

• Like 1
  • Thanks 1
2 minutter siden, Tukleren skrev:

Bortsett fra at homofile har en mye større HIV risiko og når du holder på slik så blander du det miljøet med vårt "miljø" så din levemåte har en direkte innvirkning på resten av oss.

Vi må ta inn over oss at en kvinne eller transe som selger sex på 7 året, men 3 kunder per dag, 7 dager i uken uten kondom løper en risiko for HIV. Jeg kjenner selv til en transe som til tider er aktiv på RE er HIV positiv ( trolig etter en gangbang hvor hun ble pult av 5 menn i Frankrike )

Det eksakte tallet per innbygger er ikke oppgitt i de tilgjengelige kildene, men det er omtrent 6 000 personer som lever med HIV i Norge, som er en lav forekomst. Dette gir en forekomst på ca. 0,11 % av Norges befolkning (6000 av ca. 5,5 millioner innbyggere). 

• Like 2
  • Haha 1
2 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Jeg testet meg i september. Jeg er frisk.

Når tok du en blodprøve sist? Jeg spør ikke for en venn.

Veldig bra!! Jeg hadde i mai og oppfølging igjen i juli, da basert på at jeg hadde knullet på en HIV positiv Thai dame i Oslo. 
Må bare meddele at dette var en kjip opplevelse og ennå mer stress å vente på svar. Noe jeg ikke ønsket for noen av gutta her. Ref min anbefaling av Sexy. For all del pul på henne men bruk kondom! 

Etter dette droppet jeg eskorter for en stund og gikk over på fet life og lyst club! 

• Like 2
  • Haha 1
1 minutt siden, AlexanderLarsen skrev:

Veldig bra!! Jeg hadde i mai og oppfølging igjen i juli, da basert på at jeg hadde knullet på en HIV positiv Thai dame i Oslo. 
Må bare meddele at dette var en kjip opplevelse og ennå mer stress å vente på svar. Noe jeg ikke ønsket for noen av gutta her. Ref min anbefaling av Sexy. For all del pul på henne men bruk kondom! 

Det du sier om sexy har du ikke bevis for, utenom rykter fra ei Thai dame som er konkurrent.
Du burde ha litt mer bevis før du kommer med en påstand.
"Min faste Thai dame" er ikke et troverdig vitne i din sak.

• Like 1
1 time siden, Tukleren skrev:

Du lever i en verden av fordommer og utdatert informasjon. Du aner ingenting om de damene du tukler med og føler deg trygg.

Kanskje du skulle finne deg en annen hobby hvis du er så veldig bekymret for din egen helse.

Bare tre på deg gummi du og vær glad. Vi andre bryr oss veldig lite om det du gjør og hvem du gjør det med.

Men vi setter veldig pris på tilbakemeldingen på de besøkene du gjør. Dette er en hobby vi alle deler og vi har valgt å legge ut informasjon på dette forumet slik at vi alle kan ha fordel av den.

Selv om jeg ikke skal gå inn i debatten om individuelle preferanser eller meninger, er det viktig – spesielt for oss som driver med denne hobbyen – at feilinformasjon ikke spres.

Informasjonen som er tilgjengelig er kompleks og nyansert. Den eneste virkelige tolkningen av noen ganger motstridende informasjon (der for eksempel Reuters motsier den britiske regjeringens funn, også gjentatt av Terrence Higgins Trust, mens den siste CDC-rapporten fra USA forsøker et mer balansert syn) er at vi alle, uavhengig av preferanse, mening eller tro, bør gå frem med forsiktighet. Og selvfølgelig behandle hverandre med vennlighet.

https://www.reuters.com/article/fact-check/posts-saying-straight-people-are-more-at-risk-of-hiv-infection-misrepresent-data-idUSL1N2UT1N9/

https://www.gov.uk/government/news/rise-in-hiv-diagnoses-steepest-among-heterosexual-men-and-women

https://tht.org.uk/news/heterosexual-hiv-diagnoses-overtake-those-gay-men-first-time-decade

• Like 2
  • Haha 1

hiv homofile.png

Det er ikke tilfeldig at homofile får gratis PreP og at det første spørsmålet du får av legen når du skal teste deg, er om du har sex med andre menn. 

Jeg er genuint bekymret for økningen av jenter på RE som tilbyr sex uten kondom. De siste årene har dette eksplodert. I rundt 2015 så var det én i ny og ne som tilbydde dette, mens nå nærmer vi oss 100 jenter/transer. Bare les dere litt opp på Kina og andre land i nærområdet der hvor HIV raten blant horene er helt ekstrem. 

Når vi i tillegg har homofile menn her inne som blander sitt miljø med vårt så blir det fort ganske ekkelt dette her. 

Endret av ElonKusk
  • Thanks 3
  • Haha 1
9 timer siden, Testdriver skrev:

Du lever i en verden av fordommer og utdatert informasjon. Du aner ingenting om de damene du tukler med og føler deg trygg.

Kanskje du skulle finne deg en annen hobby hvis du er så veldig bekymret for din egen helse.

Bare tre på deg gummi du og vær glad. Vi andre bryr oss veldig lite om det du gjør og hvem du gjør det med.

Men vi setter veldig pris på tilbakemeldingen på de besøkene du gjør. Dette er en hobby vi alle deler og vi har valgt å legge ut informasjon på dette forumet slik at vi alle kan ha fordel av den.

Du dømmer selv andre og kaller det homofobi og fordommer. Her er du selv full av fordommer og skal belære andre , ut ifra ditt eget sosiale ståsted. Det er bedre å holde munnen lukket og rett og slett gi beng i hva andre driver med. Så lenge det ikke skader andre.  Tar noen en kalkulert risiko , so what. Tiden med sosial liberalisme er over , vi er ikke lengre nødt til å godta alt. Som strider mot norske normer og sosialt aksepterte regler.  Vi kan alle se hvordan samfunnet har forfalt de siste 10/15 årene , fordi alt skal aksepteres og ingen ting kritiseres. 

• Like 3
  • Thanks 1
På 13.10.2025 den 21.43, Blyanten skrev:

Nja. Er ikke homoseksualitet knyttet til det å tenne på mannen. Her skjer jo ikke det (selv om den man har sex med utvilsomt var født mann). Men tenningen er definitivt ikke rettet mot en mann. Heller ikke mot en kvinne, men mot dette andre. Enten rettet mot et fetisjvesen (kvinnelig skikkelse med pupper og pikk), eller det å kunne oppleve "det homoseksuelle" ved å ha sex med en pikk, men likevel uten å ha det med noen man tenker på som mann (illusjon, javisst).

Jeg har ikke prøvd. Det at alle har rimming på menyen frastøter, dessuten er det smittefare i disse miljøene. Dernest tror jeg få et virkelig feminine på nært hold. Men hadde noen vært feminine på nært hold hadde en naken B2B med kun HJ vært interessant, som en sosialantropologisk engangsopplevelse.

Dette er jo bare kognitiv tilpassing, to menn som har sex er homoseksualitet. Hva du tenner på er nok ikke relevant når du dytter pikken din inn i hans munn. Da er det homosex "ferdig snakka" som ungdommen sier.

Spiser du salat til middagen så gjør det deg ikke til veganer, ei heller blir du flyver av å sitte på plass 36A på vei til Gran Canaria.

• Like 1
12 timer siden, Testdriver skrev:

Senser stor homofobi her. Trolig påvirket av religion eller oppvekst.

Historie er det jeg undeviser i til daglig og da spesielt antikke sivilisajoner. Utdannet i Manchester der jeg bodde i 5 år.

Dette handler mer om sosiologi og mentalitet. Du bør lære deg og akseptere andres meninger og levemåte og ikke dømme så lett.

Her på forumet har vi alle forskjellige fetisjer og preferanser.

Det må være mulig å kommentere noe uten at man er homofob rasist med en dårlig oppvekst, og med behov for psykolog. Billig retorikk fra en som skal være lærer, og jeg må ikke lære meg å akseptere noe som helst for at du/dere skal føle dere mer normale din avviker!

• Like 3
23 minutter siden, Thermos skrev:

Det må være mulig å kommentere noe uten at man er homofob rasist med en dårlig oppvekst, og med behov for psykolog. Billig retorikk fra en som skal være lærer, og jeg må ikke lære meg å akseptere noe som helst for at du/dere skal føle dere mer normale din avviker!

Ja da har du ihverfall lagt klart frem at du ikke aksepterer andre som ikke er helt som deg. Dette har ikke noe med hvordan jeg føler meg. Men heller din avsky mot andres preferanser.

Synes du ikke passer helt inn her på dette forumet.

Kanskje moderator bør avgjøre hvilke holdninger dette forumet skal følge. Eller om vi skal holde oss til det forumet opprinnelig var tiltenkt. Utveksle erfaringer og informasjon

• Like 1
1 time siden, Larsens skrev:

Du dømmer selv andre og kaller det homofobi og fordommer. Her er du selv full av fordommer og skal belære andre , ut ifra ditt eget sosiale ståsted. Det er bedre å holde munnen lukket og rett og slett gi beng i hva andre driver med. Så lenge det ikke skader andre.  Tar noen en kalkulert risiko , so what. Tiden med sosial liberalisme er over , vi er ikke lengre nødt til å godta alt. Som strider mot norske normer og sosialt aksepterte regler.  Vi kan alle se hvordan samfunnet har forfalt de siste 10/15 årene , fordi alt skal aksepteres og ingen ting kritiseres. 

Er ikke helt sikker på hva du prøver å si her.

Men er helt enig i med at vi ikke skal bry oss med hva de andre gjør. Men det er jo det som er hele årsaken til denne unyttige diskusjonen.

Strider mot Norske normer og sosiale regler, der bommer du helt.

Igjen la oss holde oss til hva forumet er tiltenkt å inneholde.

4 minutter siden, nelson2 skrev:

Det er ingen som bryr seg, ingen Mod her.  Men det som er sikkert, er at dere har sporet av tråden fullstendig, lag heller en egen tråd på temaet, ser ut som det engsjerer.

Hele greia begynte med at noen har spesifikke meninger og ikke godtar det andre liker. Så vi bør avslutte dette tullet her og holde oss til det vi vanligvis gjør her på forumet

På 13.10.2025 den 13.58, Tukleren skrev:

Jeg klarer ikke dy meg når folk skriver sånn. "Hun" blir ikke hard fordi kvinner har ikke penis. Det du lurer på er om mannen kan få penisen sin hard.

På 13.10.2025 den 14.04, Tukleren skrev:

Nei.

Jeg prøver å holde meg unna i spesifikke TS tråder men her i en generell thai tråd så har ikke damer kuk!