Gå til innhold

Althea


Gjest

Anbefalte innlegg

6 timer siden, kattronder skrev:

Bare så du/dere vet, h*n er født som mann

Annonseteksten antydet det ja. Kan jo være spennende det. Har du møtt henne?

Lenke til kommentar

Har det

Møtte h*n gjennom SD for en stund siden

Bilder stemmer

Fikk en følelse om at noe ikke stemte, sjekket nummer og googlet når jeg kom hjem(nummeret var åpent denne gang), da fant jeg ut hvorfor

 

Lenke til kommentar
På 8.3.2022 den 13.10, kattronder skrev:

Har det

Møtte h*n gjennom SD for en stund siden

Bilder stemmer

Fikk en følelse om at noe ikke stemte, sjekket nummer og googlet når jeg kom hjem(nummeret var åpent denne gang), da fant jeg ut hvorfor

 

Kan du fortelle litt om hva du fant ut?

Lenke til kommentar

fant ut at h*n var født Arne, men kaller seg nå Anne(ikke ekte navn, men noenlunde likt)

at h*n har kastrert seg selv, til det stadiet, at det er for sent for kjønnskorrigerende operasjon

Lenke til kommentar
På 14.3.2022 den 22.02, kattronder skrev:

fant ut at h*n var født Arne, men kaller seg nå Anne(ikke ekte navn, men noenlunde likt)

at h*n har kastrert seg selv, til det stadiet, at det er for sent for kjønnskorrigerende operasjon

Jeg var på besøk til Althea forrige uke,flott sexy kropp, nydelige små pupper, var hos henne i 1 time og fekk veldig bra sex,kysser og koser, suger som en gud, vanskelig å holde tilbake, tar godt vare på deg, nydelig trang rumpe å knulle. Vart for kort tid hos henne, nydelig stund sammen. 

Neste gang blir det 3 timers møte ihvertfall. 

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 6 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...