Gå til innhold

Lillehammer (Adriana, Maritta)


EirikKnut

Anbefalte innlegg

Hun er ikke dama du ser på bildet, men helt grei utssendemessig. Jeg traff Maritta på Gjøvik en gang. Da var jeg ikke særlig imponert og kommer ikke til å besøke hun igjen. 

Men en litt artig vri😅 Noen uker senere var Adriana, Maritta og ei tredje jeg ikke husker navnet på, i området. Da gikk jeg åpenbart for Adriana, da jeg hadde dårlig erfaring med Maritta. Vi avtalte tid og sted. Jeg ankommer og går rett opp trappa å banker på døra.. Ingen åpner eller svarer. Jeg tenkte at her kan jeg ikke stå for lenge, så jeg gikk ned igjen etterhvert. 

Da jeg kommer ut på gata, snur jeg meg og ser opp på vinduene og der står Maritta og ser rett på meg. Da ringer jeg hun, også får jeg en helvetes kjeft på norsk, svensk, finsk for at jeg bare hadde gått å banka på døra. Så konfronterte jeg henne med at hun både var Maritta og Adriana og da la hun på. 

Jeg var fortsatt en kåt jævel og hadde bestemt meg, så like etterpå ringer jeg den tredje jenta som var i området. Og da var det faen meg samma dama som tok telefonen da å! Er det mulig?! 

Lang historie kort. Hun har fire profiler hvor alle er samme dama. Hvorfor fire og ikke tre? Jo! For noen måneder senere var jeg i Hamar området og der var det en fjerde profil. Da jeg kom dit, så stod samma dama i døra! Da sa jeg: Fy faen! Også snudde jeg å gikk. 

Lenke til kommentar
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...