Gå til innhold

Kreta


Janers

Anbefalte innlegg

Jeg var i Chania i sommer og fant bordellstrøket i byen. Det ligger i kort gangavstand fra sentrum, men er likevel litt vanskelig å finne når en ikke har vært der før.

Ca 5 min rett øst for gamlebyen og "old harbour" går den lange gaten Minos fra en av hovedgatene oppe i byen og ned mot sjøen. Helt nederst i gaten er det et lite smug på venstre side når en går nedover. Starter en neders t i gaten (50 meter fra hotell Ontas), er det første smug inn til høyre når du har startet å gå opp Minos.

Der dukker det opp 5 - 6 bordeller. Noen av de har bilder av de ansatte i inngangspartiet. Jeg valgte et av husene og ble møtt av en gammel horemamma. Hun ropte inn i lokalet og det dukket frem en slank, langbent lyshåret dame i 30-årene. Passe horete sminket, fine bryster og høye heler. Hun ledet meg gjennom et par forheng og inn i hennes "soverom". Bra seng og heldigvis aircondition.

Jeg ba om 30 min action. Hun ba om 30 euro. Altså meget billig! Dama sa hun het Lada eller noe sånt, og var fra Rusland. Hun leverte bra, med bl.a. OWO, rimming på meg og knulling i flere posisjoner.

Litt minus for at hun avsluttet OWO og rimming bare etter noen få minutter. Knullingen tok litt lengere tid, da jeg holdt litt tilbake for å nyte lengst mulig...

Hun snakket dårlig engelsk, men var blid og hyggelig. Alt i alt en bra opplevelse, særlig når en tar prisen i betraktning.

Jeg var der midt på dagen. Så ut som alle 5 - 6 husene var åpne, men det var ingen andre kunder å se. (Kanskje derfor det var ekstra billig?)

Det beste med dette smuget er at det har en meget diskret, men likevel sentral beliggenhet. Lett å finne når en vet hvor det er, og egner seg godt for en kjapp aleneutflukt bort fra familien eller venneflokken.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 1 year later...
  • 6 months later...

Beklager meget sen respons Spenning! Ja, fra åpningen i muren der er det kun 10 - 20 meter rett inn til bordellene.

(Tenerife og Spania har jeg ikke noe erfaring med.)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...