Gå til innhold

Eskorte vs massasje


Gjest

Anbefalte innlegg

Eskorte skjønner jeg. Betal penger og pul. 

Massasje skjønner jeg IKKE! Betal penger og håp på et ligg?

Som horekunde er det alltid en risiko / spenning med å få dårlig valuta for pengene eller lurt. Derav dette forumet.

Men massasje???? Er det virkelig noen som ønsker en større risiko for å gå ut fra en adresse med uforrettet sak? 

Jeg ser at det er masse aktivitet her angående massasje - for å redusere risiko for å bli lurt????

Er det noen her inne som virkelig tror at jentene IKKE er interessert i annet en penger?

Er det noen her som treffer jenter for IKKE å pule??

Jeg undres - vennligst opplys meg🤪

Lenke til kommentar

Massasje du fa begge.Vis di velg den rett jenta du få en godt massasje og godt sex som følger.Gå for full pakke eller B2B massasje.Thai sted alltid ta ekstra for HE,BJ og sex.

Latinsk jente er best.Best pris,tjeneste og du kan gjør alt.😊Styr unna av øst europelske også,de annonsere massassje og det er bare tull.

Håper det hjelp!

Ps:Flere jenta som annonsere i IKKe sex kategori gjør det med privat avtale.

Lenke til kommentar

Om målet er å pule - ha ei god hyggestund, kan jeg komme med følgende råd:

Gi en god review til jenter som fortjener en god tilbakemelding.

Treff jenter med en eller flere reviews.

Se hvem som har gitt review. Her er det to typer - en ekte horebukk som deler erfaringer og en pimp som selger damer.

Vær kritisk til reviews som ikke er skrevet på norsk. Mange jenter får en startpakke med annonse og en review. Denne er ofte skrevet på engelsk av en fyr som kun har gitt en review. Er review skrevet av en som har gitt mange jenter review over lang tid, er dette gull!

Treff jenter som har verifiserte bilder.

Gjør en skikkelig avtale!

Unngå å snakke med en operatør. 

Unngå virksomhetskonto på WhatsApp 

 

Om målet er spenning og å kaste bort noen kroner:

Besøk ei jente med blokkert review.

Besøk ei som åpenbart har 2-5 forskjellige annonser. Disse er vanligvis lagt ut omtrent samtidig og ligger samlet på RE.

Thai jenter er et godt valg om en ønsker å bli kvitt penger i en fei.

 

 

Lenke til kommentar
10 timer siden, James B skrev:

Om målet er å pule - ha ei god hyggestund, kan jeg komme med følgende råd:

Gi en god review til jenter som fortjener en god tilbakemelding.

Treff jenter med en eller flere reviews.

Se hvem som har gitt review. Her er det to typer - en ekte horebukk som deler erfaringer og en pimp som selger damer.

Vær kritisk til reviews som ikke er skrevet på norsk. Mange jenter får en startpakke med annonse og en review. Denne er ofte skrevet på engelsk av en fyr som kun har gitt en review. Er review skrevet av en som har gitt mange jenter review over lang tid, er dette gull!

Treff jenter som har verifiserte bilder.

Gjør en skikkelig avtale!

Unngå å snakke med en operatør. 

Unngå virksomhetskonto på WhatsApp 

 

Om målet er spenning og å kaste bort noen kroner:

Besøk ei jente med blokkert review.

Besøk ei som åpenbart har 2-5 forskjellige annonser. Disse er vanligvis lagt ut omtrent samtidig og ligger samlet på RE.

Thai jenter er et godt valg om en ønsker å bli kvitt penger i en fei.

 

 

Du har glemt en ting.Det er flere sur og gale horebukk som gi dårlig anmeldelse bare for plage jenta.Også byrå nå gi bad reviews for lokalt jenta.

 

Ikke alle kunde er snill møt jentene..🙃

  • Like 1
Lenke til kommentar

Sant nok. Det er nok mange som bruker dårlige reviews for å sverte en brysom konkurrent. Dette skjer.
Og det er nok flere som har behov for å skrive en erotisk novelle om ei jente som de ikke har besøkt. 
Men bruk sunn fornuft og les. En skal ikke lese mange reviews før en kan luke ut det som er fjas. 
 

Lenke til kommentar
På 9.1.2022 den 11.46, James B skrev:

Eskorte skjønner jeg. Betal penger og pul. 

Massasje skjønner jeg IKKE! Betal penger og håp på et ligg?

Som horekunde er det alltid en risiko / spenning med å få dårlig valuta for pengene eller lurt. Derav dette forumet.

Men massasje???? Er det virkelig noen som ønsker en større risiko for å gå ut fra en adresse med uforrettet sak? 

Jeg ser at det er masse aktivitet her angående massasje - for å redusere risiko for å bli lurt????

Er det noen her inne som virkelig tror at jentene IKKE er interessert i annet en penger?

Er det noen her som treffer jenter for IKKE å pule??

Jeg undres - vennligst opplys meg🤪

Vel, det blir som med mat. Man kan gå og kjøpe kjøtt på butikken, men noen går ut i vær og vind, langt ut i skogen med rifler og hagler. I dagevis. De skal jakte på kjøtt. De vet ikke hva resultatet blir. Det kan godt hende de kommer tomhendt hjem, og dyrt er det også. Lisenser, våpen, kommunikasjonsutstyr, kikkerter, telt, klær og kamuflasje. Mye pes og mye penger, men jakta gleder de seg til hver eneste gang.

Lenke til kommentar

Vel, jeg kan ikke si at dette øker forståelsen av å velge massasje fremfor eskorte.

Jakt skjønner jeg - og ja, jeg jakter. Utstyr kjenner jeg - og utstyret mitt har jeg beskrevet over, mine jaktmetoder for å øke muligheten for kjøtt.

Men massasje via RE? Det virker fullstendig ulogisk. Om jeg sliter med en vond kropp, oppsøker jeg noen som kan massere. Et sted jeg kan gå inn uten å se meg over skuldrene og ikke risikere at det er risset inn «horekunde» på bilen min når jeg kommer tilbake.

 

Lenke til kommentar

Det er tre grunner til at jeg foretrekker massasjestudioer fremfor eskorter.

1. Jeg liker en god massasje og jeg liker sex... og jeg er veldig svak for thaidamer og snakker bittelitt thai selv. Det hender at jeg har fått tilbud om ekstratjenester men har nøyd meg med massasje.

2. Drop-in på en massasjestudio føles for meg tryggere. Man legger ikke igjen telefonnummer, betaler kontant og det er fult lovlig å få massasje . Det vil være vaskelig å bevise at jeg har fått noe ekstra (Parkerer selvsagt ikke rett på utsiden heller)... i motsetning til hvis man ramler ut av en kjent leilighet hvor politiet står på utsiden og venter og man har sendt masse SMS-er.

3. Jeg liker spenningen om å ikke helt vite hva som kommer til å skje. Man ligger der og prøver å tyde evt tegn, "hånda var litt høyt opp på innsiden av låret nå, var det bevist eller tilfeldig?" Noen ganger blir det kun massasje, og det er helt greit... andre ganger blir det jackpot. Dette er også grunnen til at jeg stadig oppsøker nye steder. Jeg har steder som jeg vet er garantert full pakke som jeg besøker noen ganger, andre ganger vil jeg heller har spenningen om å ikke vite.

Jeg har også steder som jeg er ganske sikkert på ikke vil gi meg noe ekstra, men som jeg besøker hvis jeg har mest lyst på en skikkelig massasje... med litt flørting så håper jeg kanskje en dag det kan bli noe der også (det har skjedd andre steder):)

 

...men vi er jo alle forskjellige. Hvis man kun er ute etter sex, så er det selvfølgelig bedre å ringe en eskorte :)

 

 

Lenke til kommentar
På 20.1.2022 den 9.27, kella skrev:

 

2. Drop-in på en massasjestudio føles for meg tryggere. Man legger ikke igjen telefonnummer, betaler kontant og det er fult lovlig å få massasje . Det vil være vaskelig å bevise at jeg har fått noe ekstra (Parkerer selvsagt ikke rett på utsiden heller)... i motsetning til hvis man ramler ut av en kjent leilighet hvor politiet står på utsiden og venter og man har sendt masse SMS-er.

Politi har ingen ressus,tid og penger for har folk sitte foran en lelighet og vakt på kunde.Politi ringer direkt til jente som klient og noen ganger betale for seanse.

De har null interesser om kunde,men hallikvirkesomet.

Vis politiet kommer seg insalong,100% sikker de driver med meneskehandel.

Slutt med den fetish å tenke politiet overvakt kunde..De bry seg ikke om din kuk!

 

På 20.1.2022 den 9.27, kella skrev:

 

 

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Hjertelig takk for mange gode svar og en ryddig og fin lenke. Jeg skjønner kanskje litt mer om hva som er greia med massasje. 
Men jeg tror nok jeg personlig kommer til å holde meg til eskorte. 

For min del, så ønsker jeg minst mulig uforutsigbart. Jakken for meg å få finne gode jenter og kose meg med disse.
En del av jakten er å søke informasjon og dermed er også deling av informasjon vesentlig. 

Lykke til med jakten guys. Enn hva som er målet, håper jeg at dere finner det dere søker 👍🏻

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
På 16.2.2022 den 16.55, James B skrev:

Slike hendelser gjør meg eitrende sinna. Uhyrlig at en kan bli banket opp på arbeid fordi man gjør jobben sin og selvsagt bestemmer hva grensen er.
Overgriper er et motbydelig menneske som fortjener all mulig ulykke i livet.


 

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 9.1.2022 den 11.46, James B skrev:

Eskorte skjønner jeg. Betal penger og pul. 

Massasje skjønner jeg IKKE! Betal penger og håp på et ligg?

Som horekunde er det alltid en risiko / spenning med å få dårlig valuta for pengene eller lurt. Derav dette forumet.

Men massasje???? Er det virkelig noen som ønsker en større risiko for å gå ut fra en adresse med uforrettet sak? 

Jeg ser at det er masse aktivitet her angående massasje - for å redusere risiko for å bli lurt????

Er det noen her inne som virkelig tror at jentene IKKE er interessert i annet en penger?

Er det noen her som treffer jenter for IKKE å pule??

Jeg undres - vennligst opplys meg🤪

Jeg tenker det samme om stripping. Aldri skjønt folk som betaler store summer til strippere - med mindre de er gifte menn og virkelig elsker kona.

Hvorfor kaste bort en haug med penger på bare å se, men ikke røre? Så snart jeg ser brystvorter eller innsiden av lår, vil jeg knulle og sprute - ikke vente og tirres. Så jeg går til eskorter. Er jeg veldig kåt så går jeg til ei som koster 500 for 15 minutter - det går ALLTID veldig bra. Aldri noe tull. Og jeg er kåt så jeg kommer på under to minutter - så hvorfor betale mer?

Folk er virkelig så rare, ofte...

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...