Gå til innhold

Priser


Mustang

Anbefalte innlegg

Takk for grundig innføring i din seksuelle preferanse, brurus. Litt uklart hvorfor du føler det er nødvendig å fortelle meg hva du synes er galt med meg, men ok :) Forøvrig anbefaler jeg deg å heller fokusere på din type (jeg hadde blitt utslitt hvis jeg skulle ha skrevet til alle tilbydere av en tjeneste hvorfor jeg velger andre tilbydere). Du hadde vel behov for det i dag, og jeg er glad jeg kunne hjelpe deg med å bli kvitt litt grums :)

Så fint; nå vet vi alle at Brutus og Gjest er en dårlig match :shock:

Selv synes jeg C er litt stilig; kanskje fordi hun har bein i nesen ;)

PS. Jeg burde kanskje sjekke websidene hennes :o

Lenke til kommentar

Det enkelte har problemer med å forstå er at det ikke er en fasit på hvem som er Lada og hvem som er Mercedes. Når de har bestemt seg for at type A er det beste så klarer de ikke å forstå at type B og C er toppers for andre. Og at pris ikke har noe med utseende å gjøre, da hadde jeg da vitterlig tatt 5 000,- per time :lol:

Lenke til kommentar

.... Det er mulig at enkelte menn tror at høy pris betyr høy kvalitet, men det er langt fra tilfelle, og det er slett ikke bare min erfaring.

Enig i dette ;)

Men vi kan være glad for at det er slik - forskjeller i preferanser og oppfatning av sammenheng mellom pris og kvalitet. Tenk hvilken kø det ville blitt til de lekre damene om alle hadde samme preferanse :shock:

Lenke til kommentar

Om priser sier Tjukken:

Let på måfå, og du skal finne gull og grønne skoger.

Let blant de rimelige, og du skal finne gull

Let blant de dyre, og du skal finne grønne skoger

Uansett: vær glad til at smaken er som baken (enten den er stor og fyldig eller liten og stram) :mrgreen:

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
Jeg tror du har misforstått. Denne diskusjonen handler ikke om hva slags pris en bør sette for å få akkurat deg til å ringe, det er ikke slik at du fra eller til gjør noen forskjell på en telefon som ringer stort sett hele tiden.

Jeg er ikke så dum at jeg tror det, men det virker som det er nødvendig å presisere at de fleste som skriver her, gjør det ut fra sine erfaringer, forutsetninger og preferanser.

At C. skulle prøve å gjøre seg til for min skyld savner enhver rot i virkeligheten. Hun er fullstendig uinteressant for meg. Prisen hun setter på sine tjenester tyder på at hun har altfor høye tanker om seg selv, spesielt fordi hun ikke stikker seg ut fra gjennomsnittet. At det finnes andre som kan være interessert er bra for henne, men når man setter en pris er man også med på å sette en standard, og den standarden er allerede for høy.

Det er mulig at enkelte menn tror at høy pris betyr høy kvalitet, men det er langt fra tilfelle, og det er slett ikke bare min erfaring.

Hva i alle dager er det du tror?? At det er greit å snakke ned andre bare for å forsøke å bevise ditt "poeng"?

Det er jo ikke rart du besøker utenlandske, da sannsynligvis ingen norske jenter som leser dette har noen som helst interesse for å treffe deg. Så jeg må være enig med deg at utenlandske som jobber fulltid for en lavere pris er bedre for deg.

Jeg personlig begynte på 1000 kr timen (jeg hadde ikke sett på markedet enda), men økte ganske fort til 2000 kr timen. Etterhvert som jeg fikk mer kunnskap innen oppvartning og seksuelle tjenester følte jeg det var naturlig å legge meg på 2500 kr timen (outcall), da de fleste andre norske jenter ligger på ca samme pris og jeg tilbyr et par tjenester ikke alle andre gjør. Etterspørselen har ikke gått ned.

Hvorfor jeg kan ta så høy pris uten at etterspørselen går ned jeg har ikke nødvendigvis et fasit-svar på, men det er jo åpenbart at kundene mine syns dette er helt OK. Jeg kan bare gjette meg til at det har en del med at jeg er selvstendig, ikke treffer så mange og de kan være mer eller mindre sikre på at jeg gjør dette fordi jeg liker det (selv om det selvsagt kan varier fra kunde til kunde). Utenlandske har ofte bakmenn, og treffer flere menn og får oftere rykte på seg (eller skriver i annonsen sin) at de kan droppe kondomen for ekstra betaling. De har oftere falske bilder (selv om ikke alle har det, selvfølgelig). Dette er rett og slett bare fakta.

Så får hver enkelt ta en vurdering selv hva som er viktig for de. :)

Lenke til kommentar
Uten kverulanter hadde Noresk vært kjedelig, nærmest dødt :lol:

Nei, det hadde vært hyggelig. Konstruktive og fruktbare diskusjoner liker jeg godt, men når jeg blir rakket ned på på denne måten så kan jeg ikke annet enn å le. Å bli omtalt som "tungvekt" skal jeg ha meg frabedt! Spesielt fra en som ikke har møtt meg engang.

Det var jeg som skrev det, og som du skriver har jeg ikke møtt deg. Alt jeg har å holde meg til er annonsen din på RE. Jeg ser at du får gode omtaler og det er sikkert berettiget, men folk har forskjellige preferanser og jeg har mine. Hvis din høyde og vekt er riktig oppgitt ligger du riktignok innfor det som kalles normalvekt ifølge en internasjonal BMI-standard som ikke tar hensyn til kjønn eller alder, men du er kvinne, og mitt kvinneideal går inn under begrepet "kvinnelig ynde", noe som jeg ikke kan se at du har. Jeg kan heller ikke se at din annonse skiller seg ut fra andre på en måte som skulle tilsi at du fortjener en høyere pris enn normalen. Kanskje tvert imot. Når jeg reiser med fly er jeg forberedt for å betale litt ekstra for overvekt, men ikke når jeg besøker en eskorte. Da betaler jeg heller mer for mindre! Det samme når det gjelder brystene: Jeg foretrekker dem små, faste, ungdommelige. Silikon-innlegg er total turn-off. Det er fint hvis det står i annonsen, for da er besøk uaktuelt. Hvis jeg besøker en som ikke har fortalt om det eller innrømmet det, og jeg finner ut at det er kunstig materiale ute og går, da mister jeg lysten og får lite ut av samværet.

Det står mye usant i annonsene på RE. Mange oppgir alder, høyde, vekt og cup-størrelse som ikke stemmer med bilder eller virkelighet. Derfor er det greit å ha et forum hvor folk kan fortelle som sine opplevelser. Omtalene på RE er ikke alltid til å stole på, for de er ofte skrevet av eskorten selv eller deres "agent".

Jeg regner med at alle forstår at vi er forskjellige. Det gjelder både jenter og gutter. Noen gutter vil ha store jenter, pupper og romper, og det er greit nok, men det er altså ikke min greie. Jeg foretrekker jenter under 165/50, og gjerne jenter fra Kina, Vietnam eller Korea som har kommet hit som voksen og ikke har blitt ødelagt av norsk ukultur. Det at norske jenter er så mye bedre er en myte, og det å være norsk er i seg selv ikke noe som trekker i positiv retning når jeg skal velge hvem jeg vil møte. Kan hun kommunisere greit på engelsk, tysk, fransk eller spansk er det helt OK. Italiensk også, forsåvidt, men der er jeg litt mer rusten. Jeg kan ikke stort mer enn å avgjøre om hun virkelig er italiensk, og ikke fra Romania eller Moldova. Noe som forsåvidt ikke spiller noen rolle hvis hun ellers er søt og grei.

Jeg er også konsekvent med at jeg ikke besøker jenter fra Ukraina, Thailand eller Nord/Vest-Afrika.

Alt dette er mitt private syn. Jeg foretrekker å kalle en spade for en spade, men uttaler meg ut fra mine egne holdninger og synspunkter, og regner med at det blir respektert på samme måte som jeg respekterer andres meninger.

Det er din smak Brutus.

Jeg er stor, ikke at jeg ønsker å være stor, men ble syk for noen år siden (ønsker ikke å gå nærmere pga min anonymitet), men slanking er ikke enkelt.

Tross min store kropp så har jeg mange faste og tjenner blandt de beste når jeg er mer aktiv enn det jeg er nå.

Mine priser er mine priser. En når jeg reiste rundt og utgifter på reise å var jeg ned på 70 kr timen. Men hotell, oppgradert tom, jobbet 350-400 timer i mnd blir ikke times lønnen på mye,

Uansett hva dere tenker om en time, får dere eller bruker der 2-2,5 t av min tid på en time.

Jeg dusjer og fikser det som må til, og 5 min eller 20 min over tiden. Dere skal ikke møtes i døren.

Meget dårlig uvane her inne å snakke stygt om store damer. Kropp er langt fra alt innen sex.

Sex er kunnskap og ferdighet.

Hvorfor har jeg menn som betaler min pris? 1 time er 1time og for meg er det kunst få dere til å nyte i en time og ikke tømme dere, det kan hvem som helst.

Lenke til kommentar
Lenge siden jeg har skrevet noe her, igrunn.

Men det er godt å se at de morsomme og helt meningsløse diskusjonene lever i beste velgående!

Håper dere alle har hatt det strålende i 2016 så langt!

Masse kjærleik <3

Du bare stakk hodet innom ?

Lenke til kommentar
Det enkelte har problemer med å forstå er at det ikke er en fasit på hvem som er Lada og hvem som er Mercedes. Når de har bestemt seg for at type A er det beste så klarer de ikke å forstå at type B og C er toppers for andre. Og at pris ikke har noe med utseende å gjøre, da hadde jeg da vitterlig tatt 5 000,- per time :lol:

Leste en anmeldelse av ei "polsk" dame. Rimelig gammel, feit over ræva, slaskepattet, så ut som ei trollkjærring men gjorde det hun love,t var varm, myk og god og de som likte kilo pluss hadde virkelig noe å se frem til. Kostet vist under 1000 lappen for halvtimen og var vist verd hver ei krone.

Det er ikke all tid utseende som gjør susen! I grunnen så kjenner jeg verdens "styggeste" dame men hun er så stygg at hun er vakker? Det er faktisk noe merkelig med det at de aller peneste kan virke frastøtende mens hun rynkete gamle røya blir attraktiv.

Lenke til kommentar

Okei jenter, dere må alle slanke dere og se ut som meg (eller har jeg feil hårfarge?) i tillegg til å gå ned til mitt nivå i pris.

Har du noen andre ønsker? Jeg står klar til å tilpasse meg! Tror ikke jeg orker å fortsette hvis jeg ikke får denne mannen som fast klient.

Lenke til kommentar

Whoa, easy on the sarcasm, Tuva.... ;)

Det er en fri verden, og jentene må bare ta hva de vil. Blir det for dyrt for pengeboka mi, så må jeg hoppe over.

Det som jeg har funnet ut er at pris og hva jeg føler jeg har hatt av utbytte etter et kaffebesøk henger egentlig ikke sammen.

Jeg har som regel bedre utbytte av jenter som ikke treffer så inn i helsikke med folk, jenter som gjør dette frivillig og jenter som forstår hva jeg mener.

Hovedsakelig så betyr dette norske jenter - selv om jeg har møtt ei og anna utenlandsk som jeg hadde det fint sammen med. Motsatt vei, så har jeg og følt redusert litt dårlig utbytte med ei norsk jente som de fleste skrøt av. Er ikke kjemien (eller dagsformen) der, så blir det kleint, og det er det vrient å fikse på.

Nå sist kosa jeg med Sissel (fra Tromsø), og det var veldig bra. Ikke av de aller billigste, men jeg var fornøyd med det jeg fikk.

Å snakke om feit, lubben og overvektig blir totalt irrelevant, og jeg føler og jeg kaster stein i glasshus. Det som er viktig for meg ligger i helt andre ting - føler dama seg sexy og kåt, og viser det, er det mye mere sexy enn ei dame med fin kropp som ligger som et slakt i senga - "bli no ferdig..."

Lenke til kommentar

:lol:

Jeg har tydeligvis truffet en knapp, makan til repetitive innlegg av den bitre sorten. Tenk at jeg synes jeg er verdt prisen min; hvordan våger jeg å ha selvtillit? Jeg er jo til og med "tungvekt" :lol: Det gir virkelig ikke mening, og jeg burde gå ned til 1000 per time for å tilfredsstille alle Norges menn. Eller vent; brutus må jo selvsagt få betalt for å ha sex med tjukke, ekle meg. Også har jeg horrible silikonpupper :lol:

Lenke til kommentar

Nå har jeg med vilje ikke brukt vekt på en stund, men jeg vet nå at jeg har en håndfull med kilo jeg sikkert kunne tatt av.

... Men jeg får likevel kommentarer fra menn, i alle aldre, om at jeg er nydelig.

For disse, så er jeg vakker, nydelig, og for noen er jeg kanskje til og med tilnærmet perfekt. Og hvis det er utseende det betales for, så treffer jo disse full pott i et møte med meg, fordi jeg faller innenfor deres preferanser.

Det vil selvfølgelig være de som synes jeg er smellfeit med min ekstra kilo, og det er nå helt greit det. Fordi folk liker forskjellige ting.

Nøkkelordet er jo helt klart preferanser. Og det er det helt lov å ha.

Men er det virkelig nødvendig å si at noen ikke er verdt prisen de tar, og får, fordi de ikke tilfredsstiller dine preferanser og matcher din kjemi?

Og så gå videre og si at alle kundene som betaler det som ønskes, er noen tåper som ikke vet bedre fordi deres preferanser ikke er det samme som dine?

For noen vil jeg være den perfekte kvinne, selv med min fantastisk dårlige humor og mitt ekstra sideflesk.

For andre igjen vil jeg være tidenes hespetre. Ei skikkelig burugle. :D

Preferanser og kjemi vil aldri være likt hos noen.

Sånn er livet. og det er greit.

Pris er noe som speiler tilbud og etterspørsel.

Den justerer seg selv, om det er behov for det.

Jeg tar en pris jeg er komfortabel med. Hva andre mener om prisen min er ikke så relevant, så lenge jeg faktisk får kunder som er villige til å betale prisen. Og det har ikke vært et problem.

Man kan ikke tilfredsstille alle med hverken utseende, kjemi, eller pris.

Og diskusjoner som dette er derfor helt meningsløst.

Gå til de som tilfredsstiller dine preferanser og krav om pris. Hev deg over det å være frekk mot de som ikke gjør det.

Verden hadde vært et mye bedre sted.

Lenke til kommentar
Jag vill bara säga, väl skrivet! Både Elle och Frk Bergen. 8-)

Jeg er enig. Jeg har til gode å velge utfra bilder, eller den gangen jeg prøvde det så var det en fiasko :x

Utvelgelsen går ofte via Mail og får jeg til en god dialog så ender det i en avtale.

En del av greien er jo ikke å vite for mye ;)

Lenke til kommentar
Nå har jeg med vilje ikke brukt vekt på en stund, men jeg vet nå at jeg har en håndfull med kilo jeg sikkert kunne tatt av.

... Men jeg får likevel kommentarer fra menn, i alle aldre, om at jeg er nydelig.

For disse, så er jeg vakker, nydelig, og for noen er jeg kanskje til og med tilnærmet perfekt. Og hvis det er utseende det betales for, så treffer jo disse full pott i et møte med meg, fordi jeg faller innenfor deres preferanser.

Det vil selvfølgelig være de som synes jeg er smellfeit med min ekstra kilo, og det er nå helt greit det. Fordi folk liker forskjellige ting.

Nøkkelordet er jo helt klart preferanser. Og det er det helt lov å ha.

Men er det virkelig nødvendig å si at noen ikke er verdt prisen de tar, og får, fordi de ikke tilfredsstiller dine preferanser og matcher din kjemi?

Og så gå videre og si at alle kundene som betaler det som ønskes, er noen tåper som ikke vet bedre fordi deres preferanser ikke er det samme som dine?

For noen vil jeg være den perfekte kvinne, selv med min fantastisk dårlige humor og mitt ekstra sideflesk.

For andre igjen vil jeg være tidenes hespetre. Ei skikkelig burugle. :D

Preferanser og kjemi vil aldri være likt hos noen.

Sånn er livet. og det er greit.

Pris er noe som speiler tilbud og etterspørsel.

Den justerer seg selv, om det er behov for det.

Jeg tar en pris jeg er komfortabel med. Hva andre mener om prisen min er ikke så relevant, så lenge jeg faktisk får kunder som er villige til å betale prisen. Og det har ikke vært et problem.

Man kan ikke tilfredsstille alle med hverken utseende, kjemi, eller pris.

Og diskusjoner som dette er derfor helt meningsløst.

Gå til de som tilfredsstiller dine preferanser og krav om pris. Hev deg over det å være frekk mot de som ikke gjør det.

Verden hadde vært et mye bedre sted.

Eg trodde du hadde lagt opp?

Lenke til kommentar

Er det flere som har merket at 1500 er det nye 1000? Ikke i hovedstaden, men i mindre byer. Nei da holder jeg meg heller unna og støtter de som ikke plutselig har skrudd opp prisene med 50 %.

Lenke til kommentar
Det enkelte har problemer med å forstå er at det ikke er en fasit på hvem som er Lada og hvem som er Mercedes. Når de har bestemt seg for at type A er det beste så klarer de ikke å forstå at type B og C er toppers for andre. Og at pris ikke har noe med utseende å gjøre, da hadde jeg da vitterlig tatt 5 000,- per time :lol:

Jeg ser at du har virkelig høye tanker om deg selv, Gjest. Jeg er ikke sikker på om det bidrar til å gjøre deg mer attraktiv. Når det gjelder "nedsnakking" av deg, så har du faktisk oppgitt vekten din selv i din annonse på RE. Jeg kunne ha skrevet "overvekt", men da måtte nok vekten være litt høyere. "Tungvekt" er den kategorien jeg vil sette deg i, og det er ikke nedsnakking, men et uttrykk for din vektklasse. "fjærvekt" ville være under 45 kilo, "lettvekt" ca.45-50, mens "normalvekt" ca.50-58 kg for din høyde. Jeg kan ikke stilles til ansvar for å kalle en spade for en spade.

Du må gjerne ta 5000 kroner for en time, Gjest, så får du se hvor mange kunder du får. :mrgreen: Jeg er ganske sikker på at du ikke ville hatt meg som kunde, og ikke får du det heller, men mitt kvinneideal for en jente med din høyde (egentlig litt for høy for meg) ville vært 50-58 kg. Så for å bli attraktiv i mine øyne måtte du tatt av 12-15 kilo og selvfølgelig fjernet de horrible silikoninnleggene. Ellers, hvis du ville at jeg skal komme til deg ville det være mer naturlig at du ga meg kr. 2500. Da skulle jeg kanskje vurdert det. Nei, forresten. Det ville jeg ikke. :lol:

Brutus48, ang de kr. 5000 som Gjest nevner, skjønner du spøk og ironi?

Siden du sannsynligvis ikke gjør det, så tror jeg det var ment som spøk. Alt nedsettende om henne kunne du spart deg. Hva er hensikten?

Lenke til kommentar
Er det flere som har merket at 1500 er det nye 1000? Ikke i hovedstaden, men i mindre byer. Nei da holder jeg meg heller unna og støtter de som ikke plutselig har skrudd opp prisene med 50 %.

Dette gjelder jo i stor grad utlendinger.

Når kronen har svekket seg i forhold til Euro som den har gjort vil jeg jo tro at de vil øke prisen med 30% +++.

Noe annet ville jo vært underlig.

Lenke til kommentar
Det enkelte har problemer med å forstå er at det ikke er en fasit på hvem som er Lada og hvem som er Mercedes. Når de har bestemt seg for at type A er det beste så klarer de ikke å forstå at type B og C er toppers for andre. Og at pris ikke har noe med utseende å gjøre, da hadde jeg da vitterlig tatt 5 000,- per time :lol:

Jeg ser at du har virkelig høye tanker om deg selv, Gjest. Jeg er ikke sikker på om det bidrar til å gjøre deg mer attraktiv. Når det gjelder "nedsnakking" av deg, så har du faktisk oppgitt vekten din selv i din annonse på RE. Jeg kunne ha skrevet "overvekt", men da måtte nok vekten være litt høyere. "Tungvekt" er den kategorien jeg vil sette deg i, og det er ikke nedsnakking, men et uttrykk for din vektklasse. "fjærvekt" ville være under 45 kilo, "lettvekt" ca.45-50, mens "normalvekt" ca.50-58 kg for din høyde. Jeg kan ikke stilles til ansvar for å kalle en spade for en spade.

Du må gjerne ta 5000 kroner for en time, Gjest, så får du se hvor mange kunder du får. :mrgreen: Jeg er ganske sikker på at du ikke ville hatt meg som kunde, og ikke får du det heller, men mitt kvinneideal for en jente med din høyde (egentlig litt for høy for meg) ville vært 50-58 kg. Så for å bli attraktiv i mine øyne måtte du tatt av 12-15 kilo og selvfølgelig fjernet de horrible silikoninnleggene. Ellers, hvis du ville at jeg skal komme til deg ville det være mer naturlig at du ga meg kr. 2500. Da skulle jeg kanskje vurdert det. Nei, forresten. Det ville jeg ikke. :lol:

Brutus48, ang de kr. 5000 som Gjest nevner, skjønner du spøk og ironi?

Siden du sannsynligvis ikke gjør det, så tror jeg det var ment som spøk. Alt nedsettende om henne kunne du spart deg. Hva er hensikten?

Nå har jeg både Mercedes bil og BMW MC, men jeg forstår ikke denne hysteriske kroppsfikseringen; 58 kg for en som er 173 høy; normalvekt?? jeg hadde sendt henne en noen kg sjokolade :D Jeg måtte sjekke Christabellas websider; hun er en vakker jente med de rette kiloene spør du meg ;)

Jeg er enig med ball1; nedsettende kommentarer har ingen hensikt; Christabella er den hun er. "take it or leave it" :D

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...