Gå til innhold

Priser


Mustang

Anbefalte innlegg

Forstår ikke helt hvorfor flere her inne skriver at vi norske er for dyre og kommer til å miste kundemasse. Jeg har timespris på 2500 kr + 500 lappen om jeg må reise utenfor mitt lille hjem.

Bare i dag har jeg fått 5 mailer, 3 meldinger og to telefoner fra "potensielle friere". Nå har jeg avvist flere av dem rett og slett fordi de ikke passer det jeg søker etter i min kundekrets. Jeg må ikke vike på mine premisser i det hele tatt, men økonomisk blomstrer det likevel.

Å sammenligne sexarbeid med en vanlig A4 jobb er borti natta, jeg har en vanlig A4 jobb, og risikerer verken nærkontakt med ufine kunder, kjønnssykdommer, ransforsøk, juling eller psykiske problemer i en og samme pakke når jeg er på den jobben.

Jeg synes heller ikke at det er urettferdig at en prostituert tar seg godt betalt for den jobben hun gjør. Og her skrikes det ut om timesbetalt på 2500-3000 kr, men å være en sexarbeider er mye mer enn å stå smilende i døra og jobbe den timen du har betalt for.

Før ett treff med meg har jeg:

Ordnet en annonse og fikset bilder, dette må oppdateres ofte.

Drevet kontorarbeid i form av administrering på mail, sms og telefonsamtaler (dette tar lengre tid en du tror).

Jeg har dusjet, barbert meg og sminket meg til du kommer.

Vasket og gjort ren leiligheten så du som kunde skal kunne trives der.

For ikke å snakke om at jeg har brukt penger på sminke og hudpleie, fint undertøy og lingerie, kondomer og glidemiddel, dildoer og andre leketøy, stearinlys og stemningstilbehør, mobiltelefon og kommunikasjonsverktøy, reiseutgifter og hotell and the list goes on..

Javel sier du, du skal vel ikke betale for at jeg skal reise på shopping?

Men om en vanlig arbeider hadde fått beskjed på jobben om å reise avgårde å kjøpe arbeidsrelaterte ting hadde dette skjedd innenfor betalt arbeidstid med jobbens penger.

Du booker ikke "bare en time" av eskortens tid, det ligger mye mer tid og arbeid bak de 2500 kr hun sitter igjen med, og "kjøss" meg bak om disse pengene ikke er fortjente.

Lenke til kommentar

En bekjent var nettopp å besøkte en argentisk, polsk, russisk israeler bosatt i Jerusalem, snakket

meeegget bra engelsk, utførte tjenester på linje med en 3000,-kr norsk, hva er problemet....

det er plenty av dem der ute, i alle prisleier...... :lol:

bare løpe å kjøpe...

Til syvendeåsist...d e kjemien mellom kunde og tilbyder som teller...

Vil en tilbyder ta titusen, so what,...det er tilbyders valg...kjøper kan bare henvende seg til noen andre..

de er der :roll::D:D:mrgreen:

Lenke til kommentar

Well said frøken Anna. Forstår meg ikke helt på disse evinnelige trådene med "prisdiskusjoner". Kjøper velger selv hva som frister, om det som teller er kost/nytte vurdering av ett nummer, eller om man er ute etter noe mer minneverdig. Prisleiet sier selvfølgelig heller ikke noe om "kvalitet" på tjenesten som ytes. Det er vel en kjensgjerning at de beste utenlandske opplevelsene gjennomgående er rimeligere enn sammenlignbare norske. Sånn er det bare. Vi er i Norge. Enig også med togaga, det er kjemien som teller, uavhengig av hvor mye penger som skifter hender. Hvis tilbyder er attraktiv og etterspurt, så er det vel ikke "umoralsk" om man ber om 2500-3000 kontra 1500-2000 for timen. Mange kjøpere har timesprisgrense på maks 2000, dette må tilbyder også forholde seg til. Igjen, sånn er det bare. Markedsstrategi, kvalitet/kvantitet, overprising/manglende bakkekontakt, whatever. Selger selger og bestemmer hva salgsprisen er, kjøper kjøper og bestemmer hvor mye han er villig til å betale. Peace out.

Lenke til kommentar

I tillegg ser jeg at utlendingene ligger på 1500-2000 til tross for at de må ha opplevd en 30% reduksjon i verdi det siste året på grunn av en svakere krone mot Euro.

Når Kanon sammeligner priser jenter tar med andre aktører i andre markeder så glemmer han en viktig detalj; normalt betales det MVA og skatt av tjenesten som leveres; så er ikke tilfelle for de aller fleste av eskortene; timeraten er derfor det dobbelte for sammenligningens skyld.

Når det er sagt; jeg lurer litt på hva eskortene synes å være en "normal" årslønn? 2 mill? :shock:

Mener bestemt at jeg fikk med arbeidgiveravgift, skatt og moms på normaljobber. Bertil&Steen tar nå nesten 2000 i timen så det er Mercedespriser damene legger opp til. Samtidig så ser vi en tildens på at vi nå får tøm og røm pris på 800 for 15 min.

Dette har jeg i fra ei i thaimiljøet.

Det er veldig vanskelig å finne jenter som kan massere. Det er ikke penger i bare massasje. jentene jeg finner vil tjene penger. De vil ha i fra 100000 til 150000 i lommene sine hver måned og får de ikke penger så slutter de. Derfor setter jeg prisen til 300 for halvrimen og 500 for timen og tjener ikke penger på den prisen men jentene får kunder. Og vi alle vet hvordan de da skaffer sine 150000.

Det er klart at ligger det to thaisjapper ser en tar 400/600 og den andre 300/500 så tar ikke jeg den dyreste.

Det er nok et skjæringspunkt et sted i mellom tilbud og etterspørsel. Pris vil fort fortelle kunder at dette er for dyrt så da ble det ikke noe. Og pris vil også fortelle jenter at dette ikke er lønnsomt så jeg slutter.

Lenke til kommentar
Forstår ikke helt hvorfor flere her inne skriver at vi norske er for dyre og kommer til å miste kundemasse. Jeg har timespris på 2500 kr + 500 lappen om jeg må reise utenfor mitt lille hjem.

Bare i dag har jeg fått 5 mailer, 3 meldinger og to telefoner fra "potensielle friere". Nå har jeg avvist flere av dem rett og slett fordi de ikke passer det jeg søker etter i min kundekrets. Jeg må ikke vike på mine premisser i det hele tatt, men økonomisk blomstrer det likevel.

Å sammenligne sexarbeid med en vanlig A4 jobb er borti natta, jeg har en vanlig A4 jobb, og risikerer verken nærkontakt med ufine kunder, kjønnssykdommer, ransforsøk, juling eller psykiske problemer i en og samme pakke når jeg er på den jobben.

Jeg synes heller ikke at det er urettferdig at en prostituert tar seg godt betalt for den jobben hun gjør. Og her skrikes det ut om timesbetalt på 2500-3000 kr, men å være en sexarbeider er mye mer enn å stå smilende i døra og jobbe den timen du har betalt for.

Før ett treff med meg har jeg:

Ordnet en annonse og fikset bilder, dette må oppdateres ofte.

Drevet kontorarbeid i form av administrering på mail, sms og telefonsamtaler (dette tar lengre tid en du tror).

Jeg har dusjet, barbert meg og sminket meg til du kommer.

Vasket og gjort ren leiligheten så du som kunde skal kunne trives der.

For ikke å snakke om at jeg har brukt penger på sminke og hudpleie, fint undertøy og lingerie, kondomer og glidemiddel, dildoer og andre leketøy, stearinlys og stemningstilbehør, mobiltelefon og kommunikasjonsverktøy, reiseutgifter og hotell and the list goes on..

Javel sier du, du skal vel ikke betale for at jeg skal reise på shopping?

Men om en vanlig arbeider hadde fått beskjed på jobben om å reise avgårde å kjøpe arbeidsrelaterte ting hadde dette skjedd innenfor betalt arbeidstid med jobbens penger.

Du booker ikke "bare en time" av eskortens tid, det ligger mye mer tid og arbeid bak de 2500 kr hun sitter igjen med, og "kjøss" meg bak om disse pengene ikke er fortjente.

+1+1+1, og til dere som #gnåler# om at prisene er for høye. Les, lær og reflekter over hva Frk Anna har skrevet, før du velger og kritisere priser på nytt.

Lenke til kommentar

Med dagens situasjon i blant annet oljekrisen der 1000 vis av folk som mister jobber for tiden, servicebransjen,taxinæringen osv. som også nå merker trykket der det nå omsetter mindre penger i omløpet så er det uansett ikke lenge før prisene presses nedover for jentene også.En helt natulig konsekvens. Så her er det bare å vente det ut litt så kan vi party som om det er 1999.

Lenke til kommentar
Med dagens situasjon i blant annet oljekrisen der 1000 vis av folk som mister jobber for tiden, servicebransjen,taxinæringen osv. som også nå merker trykket der det nå omsetter mindre penger i omløpet så er det uansett ikke lenge før prisene presses nedover for jentene også.En helt natulig konsekvens. Så her er det bare å vente det ut litt så kan vi party som om det er 1999.

I første omgang er det nok utlendingene som finner det mindre attraktivt å være her, mange av dem med Euro som valuta har nok fått en kraftig redusert inntekt pga svak kronekurs. Jeg tror nok at det i Stavanger kan merkes at kundene har dårligere råd.

Lenke til kommentar

Ikke bare Stavanger der det merkes. Var i Bergen denne uken der jeg kom i prat med et par taxisjåfører. De kunne fortelle om en nådeløs kamp om kunder nå.Jeg har aldri i mine x antall år med tjenstereiser opplevd slik press, og nesten mas på om de kunne kjøre meg rundt hvis jeg trengte bil i det siste. Fikk tilogmed nr til en taxisjåføren der jeg bare kunne ringe hvis og når jeg trengte bil kunne ringe. hoteller har det vært mye unormalt ledig kapasitet for tiden ifølge personaler jeg snakket med, flyplassene i vestlandet merkes også der det er betidelig mindre trafikk nå osv. Til og med hjemme her i Telemark begynner det å bli knalltøft for f.eks. bygg og anleggsbransjen der prisene er nå presset for å kunne skaffe jobber. Taxinæringen her hjemme også merker at bedriftene bruker dem mindre nå. Jævli trist hele situsjonen :cry:

Jeg tror at det er bare er spørsmål om tid nå før horene må skru ned prisene,,, Jeg sitter på sidelinjen så lenge og venter :mrgreen:

Lenke til kommentar
Med dagens situasjon i blant annet oljekrisen der 1000 vis av folk som mister jobber for tiden, servicebransjen,taxinæringen osv. som også nå merker trykket der det nå omsetter mindre penger i omløpet så er det uansett ikke lenge før prisene presses nedover for jentene også.En helt natulig konsekvens. Så her er det bare å vente det ut litt så kan vi party som om det er 1999.

og når er det denne situasjonen komme til å forandrer seg da .. :roll:

noen som vet :?:

Jeg synes opphold steder (som hoteller , kortidsleiligheter , etc ... burde også sette prisene ned...

alt for dyrt å leie ut et rom i dag (ca 2000-2500 nok per natt :( )

I Stavanger har de merket dette lenge, i Bergen ser vi lassevis med ledige kontorlokaler. I Oslo skummer de fløten; der vil prisene holde seg :lol:

Lenke til kommentar

Jeg synes opphold steder (som hoteller ' date=' kortidsleiligheter , etc ... burde også sette prisene ned...

alt for dyrt å leie ut et rom i dag (ca 2000-2500 nok per natt :( )[/quote']

I Stavanger har de merket dette lenge, i Bergen ser vi lassevis med ledige kontorlokaler. I Oslo skummer de fløten; der vil prisene holde seg :lol:

Håper at "krise" sende de fleste jenter tilbake til EURO landene da ... :roll:

Om alternativet er bordell i Tyskland,så vil de bli her. :)

Lenke til kommentar

... nå ser jeg at priser har forandret seg i marked.

Nå er det sån at de fleste norske jenter tar 2.500- 3.000 kr per time

og 2.000 for halv time. Dette høres bra ut :D8-)

Jeg har sett at det har vært en liten økning det siste halvåret ja. Litt merkelig tidspunkt med tanke på at økonomien er i ferd med å gå i dass. De deiligste utenlandske tar mellom 1500 og 2000 for en time og da blir det liksom ikke interessant å i det hele tatt vurdere mindre attraktive norske damer med mer begrensede menyer til en mye høyere pris. Selv om jeg hadde hatt ræven full av penger så hadde ikke jeg endret det synspunktet.

Jeg er helt sikker på at majoriteten av kundene tenker som meg, men så er det jo da tydeligvis en minoritet som av ukjente årsaker handler stikk i strid med sunn fornuft. Dette er jo selvsagt helt konge for de norske jentene for som alle andre som selger et eller annet, så ønsker jo de å tjene mest mulig penger på produktet sitt. Skal man skylde på noen for at ting har blitt som de har blitt så må man legge skylden på kundene og ikke de norske jentene, for de utnytter jo bare det faktum at en stor nok andel av kundene ikke eier evnen til kritisk tenkning :P

Lenke til kommentar
Jeg tenker 2.500 for 1 time er helt passende for oss som bor fast i Norge som kanskje har stor sjanse til å møte "naboer" våre .. igjennom denne jobb.

hva hvis du møter 'naboen' da?.... må han betale mer enn 2.500, som et slags "straffegebyr" for at dere kjenner hverandre fra før ? :lol:

Lenke til kommentar

Jeg tenker 2.500 for 1 time er helt passende for oss som bor fast i Norge som kanskje har stor sjanse til å møte "naboer" våre .. igjennom denne jobb.

Ehhh...ja ok trodde jeg hadde hørt alle forklaringene på hvorfor norske tar mer enn utenlandske, men denne var faktisk helt ny :mrgreen:

Passende? Det blir litt meningsløst å diskutere hva som er passende egentlig. Alle vil tjene mest mulig penger og setter prisene deretter. Setter man prisen til 2500 kr per time og får flere kunder enn man ønsker så setter man den opp, og i motsatt tilfelle så setter man den ned. Av og til så har jeg sett noen nye norske forsøke seg på 10.000 kr for en time, men det har i alle tilfeller gått i vasken og prisen er halvert etter maks en uke. På det tidspunktet de satt den prisen til 10.000 så mente de helt sikkert at det var passende, men det var altså ikke nok fjols der ute blant kundene til at det fungerte.

Fra mitt ståsted så gir jeg blanke faen i hva den enkelte eskorte har som årsak når hun setter prisene sine. Når jeg skal gjøre mitt valg handler det utelukkende om en totalvurdering av utseende, priser, meny og anmeldelser. Når man bryter det ned til det så kommer ikke de norske eskortene så ofte på radaren min ;) At enkelte mener at de bør få 500 til 1000 kr mer i timen fordi de kan treffe på en nabo i jobben sin, er liksom ikke noe jeg gidder å vektlegge når jeg skal ta mitt valg :P

Lenke til kommentar

Jeg tenker 2.500 for 1 time er helt passende for oss som bor fast i Norge som kanskje har stor sjanse til å møte "naboer" våre .. igjennom denne jobb.

Ehhh...ja ok trodde jeg hadde hørt alle forklaringene på hvorfor norske tar mer enn utenlandske, men denne var faktisk helt ny :mrgreen:

Passende? Det blir litt meningsløst å diskutere hva som er passende egentlig. Alle vil tjene mest mulig penger og setter prisene deretter. Setter man prisen til 2500 kr per time og får flere kunder enn man ønsker så setter man den opp, og i motsatt tilfelle så setter man den ned. Av og til så har jeg sett noen nye norske forsøke seg på 10.000 kr for en time, men det har i alle tilfeller gått i vasken og prisen er halvert etter maks en uke. På det tidspunktet de satt den prisen til 10.000 så mente de helt sikkert at det var passende, men det var altså ikke nok fjols der ute blant kundene til at det fungerte.

Fra mitt ståsted så gir jeg blanke faen i hva den enkelte eskorte har som årsak når hun setter prisene sine. Når jeg skal gjøre mitt valg handler det utelukkende om en totalvurdering av utseende, priser, meny og anmeldelser. Når man bryter det ned til det så kommer ikke de norske eskortene så ofte på radaren min ;) At enkelte mener at de bør få 500 til 1000 kr mer i timen fordi de kan treffe på en nabo i jobben sin, er liksom ikke noe jeg gidder å vektlegge når jeg skal ta mitt valg :P

Enig med Gjest; når man velger denne bransjen godtar man implisitt de risikoelementene som ligger der; det finnes ikke noe risikotillegg, man tar den prisen man ønsker, krysser fingrene og håper på det beste.

Lenke til kommentar

Priser ja, det evige temaet.... Men faktisk så er det vel en av de avgjørende faktorene til syvende og sist... Det hjelper da ikke hvor søt, flott og herlig dama er og hvor mye norsk hun er hvis prisen er hinsides all fornuft for den som skal betale....

Til syvende og sist så er det jo for å pule de fleste oppsøker eskorte damer, og jeg i alle de årene jeg har eksistert så har jeg ALDRI og det mener jeg Jeg har ALDRI pr dags dato møtt på ei fitte som prater NORSK, har heller aldri truffet ei fitte som prater i det hele tatt, eneste er de lydene som ei fitte kan lage, men det er likt uansett hvor de kommer fra.. :lol:

Men for all del, det finnes de som mer enn gjerne betaler både 3-4-5 og 10.000,- for å knulle ei norsk ei i en knapp time og det må de bare gjøre det hvis de syns de har råd til det...

Men for meg er faktisk ikke de norske noe mer attraktive enn andre. (unntatt Angel78 da ;) ) men hun er da for meg spesiell. :P

Lenke til kommentar

Candy, det er ingen ide å radbrekke alt jeg skriver for nå siterte jeg de som driver "seriøst" innen thaimassasje. Dette var ikke mine meninger men fakta som eier av et par massasjesteder i Oslo presenterte. Å da si at om en gjør slik så skjer der så o-s-v blir bare tull for de kjenner sikkert sin begrensning de som andre. Jeg spurte også om hvorfor de klumper seg rundt Oslo og Drammen med svar at der var det mest å gjøre og mest penger å tjene. De ville ikke til Vestfold eller Telemark for der var kundegrunnlaget ikke stort nok. Altså det ble for lite penger uansett hva prisen sattes til.

De damer som kommer til Skien lever av menn oppetter bygdene og i fra Vestfold for de blir ikke gjenkjent av naboen når de besøker hoteller eller noen enkelte hus i Grenland. Unntaket var Tønsberg for dit kjørte menn i fra Drammen og Oslo. Regner med at de i Drammen også har mye besøk av menn i fra Oslo.

Prisen indikerer også hvor mange kunder en må ha for å fylle opp dagsbehovet for penger. Her i distriktet er standard 1500/2000. Da sitter vel hun tilbake med 3-400, resten forsvinner i omkostninger. Dermed så har de som kan yte samme tjeneste for 1000/1500 fult belegg. Nesten umulig å få en avtale hos.

Så er det er spørsmål om hvor mange menn ei dame vil ha inne i seg før hun synes dette går ut over den psykiske og fysiske helse. Det varierer sikkert veldig. Ei er fornøyd med en mann om dagen og ei synes ti på en dag blir i minste laget. Som ei dame sa. Det finnes ikke ei eneste dame som ikke kan tilfredsstille ti mann på en dag men jeg vil se den mannen som tilfredsstiller ti damer.

Lenke til kommentar
... noen som synes at shemales tar for høye priser ??

De tjene faktisk veldig mye penge.

Jeg kjenne flere shemales og noen av de sier at mange kunder bestille dem for 2-4 timer !

altså: 10.000 nok.

Er det for mye , synes dere ? 8-)

Personlig så ville jeg ha penger for å treffe en slik en men det er en annen sak. De henvender seg til et meget begrenset publikum og det er ikke 600 av dem på nettet hver dag. Personlig så synes jeg 600 er alt for få sex selgersker. 1600 hadde passet mye bedre.

EN annen sak er at de fleste i Norge mottar ei netto lønn i fra 15 til 30000 i måneden. Når vi passerer 30000 i netto lønn da snakker vi om under 15% av dem som mottar lønn og passerer du 40000 da er vi vel inne på under 10 %. På topp var jeg i slutten av 80 åra. Min fru sa da at jeg var blant de 8 % lønnstakere som tjente mest i Norge og jeg syntes ikke jeg tjente veldig mye. Som NAV`er så er jeg nå langt unna det beløpet og den lønna, og om jeg hadde helse til det så har jeg ikke penger til å handle sex med dagen priser. Jeg kan unne meg en runde på et thaisted med kos på ryggen men det blir ikke noe body til body for 1000 ekstra til hennes ergrelse.

Lenke til kommentar
Ikke bare Stavanger der det merkes. Var i Bergen denne uken der jeg kom i prat med et par taxisjåfører. De kunne fortelle om en nådeløs kamp om kunder nå.Jeg har aldri i mine x antall år med tjenstereiser opplevd slik press, og nesten mas på om de kunne kjøre meg rundt hvis jeg trengte bil i det siste. Fikk tilogmed nr til en taxisjåføren der jeg bare kunne ringe hvis og når jeg trengte bil kunne ringe. hoteller har det vært mye unormalt ledig kapasitet for tiden ifølge personaler jeg snakket med, flyplassene i vestlandet merkes også der det er betidelig mindre trafikk nå osv. Til og med hjemme her i Telemark begynner det å bli knalltøft for f.eks. bygg og anleggsbransjen der prisene er nå presset for å kunne skaffe jobber. Taxinæringen her hjemme også merker at bedriftene bruker dem mindre nå. Jævli trist hele situsjonen :cry:

Jeg tror at det er bare er spørsmål om tid nå før horene må skru ned prisene,,, Jeg sitter på sidelinjen så lenge og venter :mrgreen:

Som tilkallings sjåfør i ferie helger kan jeg bekrefte dette. Porsgrunn var bra, Skien elendig. Det pågikk da en flukt i fra Skien i mot Porsgrunn av taxieiere men nå er det like elendig begge steder. Da industrien i Grenland ble lagt ned var redningen Nordsjøen. De folka har blitt eller blir pensjonert nå og de som er tilbake mister jobbene. Halgeir Skogen bygde opp Grenland Group som storleverandør av tjenester til oljeindustrien. Bedriften hans ble raidet av de med mer penger på børsen, slaktet og tømt for verdier. Nå er verfta som ytet tjenestene lagt ned så som verftet i Langesund. Hadde det bare vært Langesund så skulle jeg ikke grått men hele kysten rundt slaktes nå industrien og de som hadde penger i dette stikker av med restverdiene og arbeidsfolket som damene er avhengig av de må på NAV. Sorry overbetalte damer, jeg ser en mørk nære fremtid for dere.

Lenke til kommentar
Gjest paal_erik_68
... noen som synes at shemales tar for høye priser ??

De tjene faktisk veldig mye penge.

Jeg kjenne flere shemales og noen av de sier at mange kunder bestille dem for 2-4 timer !

altså: 10.000 nok.

Er det for mye , synes dere ? 8-)

10.000 for 4 timer... Jaja

Skal jeg med ladyboy, så reiser jeg til Thailand.

For å sette det litt i perspektiv, alle summer i NOK:

4.500,- Fly tur/retur Thailand

600,- Taxi tur/retur Bangkok - Pattaya, kan bruke buss til en 100,- lapp

300,- Overnatting og oppover

250-500,- timen for Ladyboy, noen av de er så strøkne, at jeg...... Har ikke krysset den linjen enda!

600,- døgnet for ei dame fra 18år og oppover, som er hot og en kropp som er... Rett å slett deilig

170,- for en kjapp en 30min til 1t

360,- for short time, som gjerne er 2-3 timer

5-600,- for long time som er natten over.

Disse prisene er ikke noe jeg "tror", men vet. Reiser tilbake for 4 gang om ikke lenge

Slik at det er ikke ei eneste Norsk eller andre som vil får 2500,- i timen av meg. Men det skal sies... Tilbud og etterspørsel. Dama setter den prisen hun vil ha, og det respekterer jeg.

Lenke til kommentar
Gjest paal_erik_68

Candy:

Jeg har vel aldri sagt at du er ladyboy, vet ikke hvor du tar det ifra?

Og som jeg sa, damene må få bestemme sin egen pris. Det respekterer jeg fult ut, samme som jeg bestemmer hvem jeg vil besøke

Tilbud vs etterspørsel

Lenke til kommentar

Sweet Candy... ;)

Tilbyr du fremdeles, riktignok j...... bra, bare massasje m feliz fim?

Kult om du greier å opprettholde pris på 2500 pr t for det, selv om jeg synes det er litt dyrt :roll:

Har hørt helt sannferdige rykter om at i Brasil får aldeles nydelige jenter, ja faktisk enda finere enn deg, for 10% av dette.

Og da for en time perfekt gfe, inkl. 3 runder(faktisk også 4, m enkelte når spøkelseskladden greier :mrgreen: ) m owo, 69, dype saftige tungekyss.

Synes da du er litt vel påståelig, når du hevder 2500kr er en selvfølgelig pris for en t massasje m happy ending.

Men, du veit jeg liker deg! Kult om du får det til :roll:

Klemz på stumpen :-*

I morgen starter karnevalet.. 8-)

Lenke til kommentar

Håper at "krise" sende de fleste jenter tilbake til EURO landene da ... :roll:

Det håper nok ikke så mange her :roll:

De latinske fyker nok først er jeg redd, da de er mer ustrukturerte.... og mindre glad i å jobbe :mrgreen:

Lenke til kommentar

Det er ting der ute som tyder på at det er noe prispress i markedet for tiden, også blant de norske. f.eks har Norske Marianne/Norgesparet38 http://www.realescort.eu/luksusescort-e ... Escortdate og http://www.realescort.eu/luksusescort-e ... Escortdate redusert timeprisen fra "uspiselige" 3000 til adskillig mer skapelige 2500 for incall hos dem i Aurskog-Høland.

Marianne ser forresten riktig deilig ut i tillegg til at hun har en hyggelig annonsetekst, og hun/de får fine omtaler, både på RE og Stjerneportalen.

Lenke til kommentar
Det er ting der ute som tyder på at det er noe prispress i markedet for tiden, også blant de norske. f.eks har Norske Marianne/Norgesparet38 http://www.realescort.eu/luksusescort-e ... Escortdate og http://www.realescort.eu/luksusescort-e ... Escortdate redusert timeprisen fra "uspiselige" 3000 til adskillig mer skapelige 2500 for incall hos dem i Aurskog-Høland.

En sunnmøring som gir avslag på prisen??

Er det første april i dag :D

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...