Gå til innhold

Priser


Mustang

Anbefalte innlegg

Det jeg hovedsakelig har fått ut av dette, er at det kanskje er lurt å justere opp prisene for å luke vekk en viss type mennesker.

Og så lurer jeg på hvorfor de høye prisene provoserer sånn? Det er jo bare å la være å gå dit.

Ja, og hvis maten blir for dyr er det bare å slutte å spise.

Det du oppnår ved å sette opp prisene er å miste kunder. Du får færre av de gode, og færre av de dårlige.

At du får flere gode kunder ved å sette opp prisene er en illusjon, for ikke å si at det er ulogisk. Rike mennesker behandler deg ikke bedre enn vanlige folk. Kanskje heller tvert imot, for mange av dem er maktmennesker som er vant til å få det som de vil - og betaler gjerne prisen for å få det til.

Fattige mennesker må prioritere mat foran kos og sex, men blir maten for dyr kan de heller ikke spise. Velg heller dine venner blant de fattige, for de gir mer tilbake, så rart det enn kan høres. Grådighetskulturen regjerer blant de med mange penger. De gir ikke; de tar. Det er derfor de har mange penger. Blant folk med overflod finnes flere ekle klyser. Så hvis du vil møte flere av dem, er det bare å sette opp prisene.

Ved å sette opp prisene reduseres antall telefoner eller mail slik at det er lettere å sile dem som fortsatt er villig til å betale prisen.

Det er dessuten altfor vanlig å ikke stille til avtale, disse blir jo man også kvitt om prisen er høy.

Dessuten er mange ute etter faste kunder,gjerne bare en håndfull, og da har man muligens andre priser for dem som passerer alle nåløyene :D

Lenke til kommentar

Jeg tror du har misforstått hvis du tror at vårt problem er for få kunder. Selv får jeg mange flere telefoner enn jeg er i stand til å håndtere, og å få færre telefoner ville jeg ikke ansett som et stort problem. Jeg ville fremdeles hatt nok til å fylle timeplanen og vel så det. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

I sted snakket De jo så varmt om disse til en billigere penge, og så lenge de finnes, og er like gode og bedre, hvorfor da klage over noen få dyre?

Lenke til kommentar
........ Velg heller dine venner blant de fattige, for de gir mer tilbake, så rart det enn kan høres. Grådighetskulturen regjerer blant de med mange penger. De gir ikke; de tar. Det er derfor de har mange penger. Blant folk med overflod finnes flere ekle klyser. Så hvis du vil møte flere av dem, er det bare å sette opp prisene.

Mye riktig her. Men nå har det seg slik at man ikke jobber som eskorte for å få venner, men for å få penger. Eskorter gir ikke ved dørene; de tar. (Det er derfor de har mange penger). Derfor ønsker de å møte flere rikinger.

For det er de rike som har råd til å levere pengene, med et likegyldig smil og uten å måtte prute. Og uten å henge seg veldig mye opp i hva det koster. Har man muligheten til å sile kundene sine ved hjelp av å sette opp prisen, så høres det ut som en god forretningside; mer penger for mindre jobb. Hvem vil ikke det :D

Lenke til kommentar
disse til en billigere penge, og så lenge de finnes, og er like gode og bedre, hvorfor da klage over noen få dyre?

Pris er ikke alltid forbundet med kvalitet. Ei heller på eskorte. For min del vil jeg ikke oppleve "samlerbånd" opplevelsen, og derfor velger jeg ofte på midtre eller øverste hylle. Men det går en grense for prislappen på øverste hylle også.

Jeg mener at en Norsk jente som leverer topp kan ha en noe høyere pris en de fleste utenlandske jenter, men overprising betyr for min del non grata.

Lenke til kommentar

Hiver meg utpå her......

Problemet med høye priser er ikke prisen - det er kvaliteten. Selvfølgelig kan ei jente ta betalt hvor mye hun ønsker for sex, men som andre sier her så er ikke kvaliteten nødvendigvis bedre av den grunn.

Jenter som lever av eskorte og treffer sine kundre på etablerte steder / sider opererer med standard priser. Når norske jenter oppsøker samme salgssted og krever tre - fire ganger så mye og leverer samme vare - gjerne dårligere blir det feil.

Ekesmpel - Ei ny norsk amatørjente begynner å selge sex - til skyhøye priser og av tvilsom kvalitet - usikker sex uten kondom - gjerne kombinert med rus. Jeg har sett flere av disse jentene komme og gå. Styr unna!!

Jeg undres også når jenter sier at de har høy pris for å få gode kunder - for noe tull! Et godt møte skapes av gjensidig respekt og god kjemi - ikke pris.

Vi mannfolk ønsker også god kvalitet - vi gir karakter og anmeldeser på jenter og UNNGÅR de som leverer dårlig vare, uavhengig av pris.

JB

Lenke til kommentar
Det er dessuten altfor vanlig å ikke stille til avtale, disse blir jo man også kvitt om prisen er høy.

Ser ikke helt sammenhengen her. Tror ikke tullingene som holder på med dette bryr seg om timeprisen, de har jo ikke tenkt å betale noe uansett. Jeg har to ganger opplevd at eskorter ikke har møtt til en avtale, begge var norske.

Har likevel følt meg mer snytt etter møter med utenlandske jenter med "normal" timepris ;)

Lenke til kommentar
.

(

Fattige mennesker må prioritere mat foran kos og sex, men blir maten for dyr kan de heller ikke spise. Velg heller dine venner blant de fattige, for de gir mer tilbake, så rart det enn kan høres. Grådighetskulturen regjerer blant de med mange penger. De gir ikke; de tar. Det er derfor de har mange penger. Blant folk med overflod finnes flere ekle klyser. Så hvis du vil møte flere av dem, er det bare å sette opp prisene.

Her er jeg enig. Jeg kjenner utrolig menge mennesker av alle typer og slag. I går hadde jeg en samtale med en som har kjæreste i bransjen. Det nytter ikke å være sjalu når jeg vet hva hun driver med for å overleve, sa han. Hun hadde lagt seg for høyt i pris slik at forventningene til hva hun skulle yte ble for stor. Etter råd hadde hun senket prisen til et riktigere nivå og hadde fått både flere kunder og hyggeligere kunder. ( kunder uten ræva full av penger) Fortjenesten hadde også gått opp uten at hun måtte gå på akkord med seg selv.

Vet også at om et thai massasjested annonserer med 400/600 så går du forbi det stedet til de som annonserer med 300/500. Det har også med psykologi å gjøre for den hundrelappen spiller ingen rolle for deg.

.

Lenke til kommentar

Menn på dette forumet vet ikke hva de snakker om. De med mye penger behandler oss ikke dårligere enn andre. Tror jeg har truffet blink med mine priser og tjenester, for hyggeligere og bedre kundekrets finnes ikke. Men jeg siler også grundig, og har opparbeidet meg en magefølelse som er stødigere enn fjell. Når dere har jobbet fulltid som eskorte i tre måneder så hører jeg mer enn gjerne om prisgnålet, men frem til da så er det vi - som er bak kulissene - som vet hvorfor prisen er som den er :) I mellomtiden er dere hjertelig velkommen til en av de dyreste damene i byen <3 Og etterpå skal dere også få lov til å si til meg ansikt til ansikt at det ikke var verdt det - men det har hittil ikke skjedd :)

Lenke til kommentar
Menn på dette forumet vet ikke hva de snakker om. De med mye penger behandler oss ikke dårligere enn andre. Tror jeg har truffet blink med mine priser og tjenester, for hyggeligere og bedre kundekrets finnes ikke. Men jeg siler også grundig, og har opparbeidet meg en magefølelse som er stødigere enn fjell. Når dere har jobbet fulltid som eskorte i tre måneder så hører jeg mer enn gjerne om prisgnålet, men frem til da så er det vi - som er bak kulissene - som vet hvorfor prisen er som den er :elger) I mellomtiden er dere hjertelig velkommen til en av de dyreste damene i byen <3 Og etterpå skal dere også få lov til å si til meg ansikt til ansikt at det ikke var verdt det - men det har hittil ikke skjedd :)

Disse prisdiskusjonene er i grunnen meningsløse; jentene må sette den prisen de vil.

Men; det er kunden som har pengene og velger selv hva han vil bruke pengene på.

Altså; mennene vet absolutt hva de snakker om, de har prøvd det meste.

Og igjen: smaken er som baken; todelt :lol:

Lenke til kommentar
Menn på dette forumet vet ikke hva de snakker om. De med mye penger behandler oss ikke dårligere enn andre. ........................

Og etterpå skal dere også få lov til å si til meg ansikt til ansikt at det ikke var verdt det - men det har hittil ikke skjedd :)

1. Åssen vet du det, om du kun har hatt ødeland-kunder?

2. Da er det evt allerede for sent, når pengene er borte.....dessuten er kanskje folk flest alt for høflige.

Lenke til kommentar
Menn på dette forumet vet ikke hva de snakker om. De med mye penger behandler oss ikke dårligere enn andre. Tror jeg har truffet blink med mine priser og tjenester, for hyggeligere og bedre kundekrets finnes ikke. Men jeg siler også grundig, og har opparbeidet meg en magefølelse som er stødigere enn fjell. Når dere har jobbet fulltid som eskorte i tre måneder så hører jeg mer enn gjerne om prisgnålet, men frem til da så er det vi - som er bak kulissene - som vet hvorfor prisen er som den er :) I mellomtiden er dere hjertelig velkommen til en av de dyreste damene i byen <3 Og etterpå skal dere også få lov til å si til meg ansikt til ansikt at det ikke var verdt det - men det har hittil ikke skjedd :)

Jeg har møtt Gjest flere ganger, både halvtime og time. Slik hun tar deg imot uansett halvtimen eller timen så er det værdt hver eneste krone. Det er så beroligene å komme til henne. Ikke noe stress. Jeg syntes halvtimen ble for lite m.h.t. den kvaliteten hun leverte og derfor så har det vært times besøk. Desverre så har lommeboka vært slunken i det siste, men for mitt vedkommende blir det å spare litt også ta et besøk. Jeg har selv en rekke ganger kommentert dyrt og billig, utenlandske . norske men etterhvert så vil jeg heller legge inn noen kroner og kunne kose meg med en norsk eskorte som kan kommunisere. Dette er nå min mening da.

Lenke til kommentar
Menn på dette forumet vet ikke hva de snakker om. De med mye penger behandler oss ikke dårligere enn andre. Tror jeg har truffet blink med mine priser og tjenester, for hyggeligere og bedre kundekrets finnes ikke. Men jeg siler også grundig, og har opparbeidet meg en magefølelse som er stødigere enn fjell. Når dere har jobbet fulltid som eskorte i tre måneder så hører jeg mer enn gjerne om prisgnålet, men frem til da så er det vi - som er bak kulissene - som vet hvorfor prisen er som den er :) I mellomtiden er dere hjertelig velkommen til en av de dyreste damene i byen <3 Og etterpå skal dere også få lov til å si til meg ansikt til ansikt at det ikke var verdt det - men det har hittil ikke skjedd :)

Jeg har møtt Gjest flere ganger, både halvtime og time. Slik hun tar deg imot uansett halvtimen eller timen så er det værdt hver eneste krone. Det er så beroligene å komme til henne. Ikke noe stress. Jeg syntes halvtimen ble for lite m.h.t. den kvaliteten hun leverte og derfor så har det vært times besøk. Desverre så har lommeboka vært slunken i det siste, men for mitt vedkommende blir det å spare litt også ta et besøk. Jeg har selv en rekke ganger kommentert dyrt og billig, utenlandske . norske men etterhvert så vil jeg heller legge inn noen kroner og kunne kose meg med en norsk eskorte som kan kommunisere. Dette er nå min mening da.

Der er vi enig, men jeg går ikke til eskorter som ser på menn her som idioter; Sorry, game over :shock:

Lenke til kommentar

Hva er ødeland kunder? Og hvor skriver jeg at folk her inne er idioter? Tar gjerne imot flere motinnlegg hvor dere legger ord i munnen min :) Har jo egentlig skjønt for lengst at det er dødfødt å ha saklige prisdiskusjoner, så jeg vet ikke hvorfor jeg gidder :lol: Og mine kunder er fra alle samfunnslag :)

Lenke til kommentar
Hva er ødeland kunder? Og hvor skriver jeg at folk her inne er idioter? Tar gjerne imot flere motinnlegg hvor dere legger ord i munnen min :) Har jo egentlig skjønt for lengst at det er dødfødt å ha saklige prisdiskusjoner, så jeg vet ikke hvorfor jeg gidder :lol: Og mine kunder er fra alle samfunnslag :)

Det var en som engang sa: Det er ikke slik at det finnes en idiot på hvert gatehjørne. Det bare virker sånn.

Selv mener jeg at hvis en person til stadighet oppfører seg som en idiot, så er han en idiot.

Lenke til kommentar
Hva er ødeland kunder? Og hvor skriver jeg at folk her inne er idioter? Tar gjerne imot flere motinnlegg hvor dere legger ord i munnen min :) Har jo egentlig skjønt for lengst at det er dødfødt å ha saklige prisdiskusjoner, så jeg vet ikke hvorfor jeg gidder :lol: Og mine kunder er fra alle samfunnslag :)

Ødeland......les deg opp.

Det har vært damer her før som har rakket ned på menn/potensielle kunder og kranglet med de.......vet ikke om det lønte seg ?

Lenke til kommentar

Haha, maken til måte å vri og vende på noens ord er det lenge siden jeg har sett. Noen menn her inne lurer jeg på om også liker å henge i kommentarfeltet til dagbladet. Selvfølgelig må man være i noens sko for å vite hva man snakker om, det gjelder alle situasjoner. Det betyr ikke at man er en idiot, men man er kanskje en idiot hvis man tror man vet hva man snakker om uten å ha prøvd skoene.

Lenke til kommentar
Hva er ødeland kunder? Og hvor skriver jeg at folk her inne er idioter? Tar gjerne imot flere motinnlegg hvor dere legger ord i munnen min :) Har jo egentlig skjønt for lengst at det er dødfødt å ha saklige prisdiskusjoner, så jeg vet ikke hvorfor jeg gidder :lol: Og mine kunder er fra alle samfunnslag :)

Gjest, at du orker og gidder! Noen elsker å kverulere og de vil eller kan ikke forstå.

Lenke til kommentar
Hva er ødeland kunder? Og hvor skriver jeg at folk her inne er idioter? Tar gjerne imot flere motinnlegg hvor dere legger ord i munnen min :) Har jo egentlig skjønt for lengst at det er dødfødt å ha saklige prisdiskusjoner, så jeg vet ikke hvorfor jeg gidder :lol: Og mine kunder er fra alle samfunnslag :)

Gjest, at du orker og gidder! Noen elsker å kverulere og de vil eller kan ikke forstå.

Vel; man må vel først se hvilke tråd man befinner seg i; " Fillene Fyker" der hensikten er "Ikke fullt så bokstavelig. Diskuter hva du vil, med fokus på eskorte.".

Denne tråden er et svar på Dagbladets/VGs/whatever kommentar felt. Den uttrykker et mangfold på demokratisk vis.

Både Gjest og Tuvamor uttrykker begge at de har "svarene"; dette vet de best. Jeg brukte ordet "idiot" for å sette ting på spissen, i håp om at noen skulle tenke seg om to ganger.

Det er nemlig slik at vi menn her inne besitter i sum 20-30 års kompetanse innen dette markedet, i sum har vi besøkt alle jentene bak annonsene på RE; både norske og utenlandske. Vi vet hvem de er og har snakket med dem.

Vi besitter sammen en enorm kompetanse, kunnskapsbase.

Det er ikke alle jentene som er kjent med noresk og veldig få har noen kunnskap om utlendinger, og da er det jo greit som mann å kunne gi dem gode råd. Personlig blir jeg ganske sGjestrt over meg selv over hvor mye kunnskap jeg har fått om dette det siste året.

Uten kverulanter hadde Noresk vært kjedelig, nærmest dødt :lol:

Lenke til kommentar
Hva er ødeland kunder? Og hvor skriver jeg at folk her inne er idioter? Tar gjerne imot flere motinnlegg hvor dere legger ord i munnen min :) Har jo egentlig skjønt for lengst at det er dødfødt å ha saklige prisdiskusjoner, så jeg vet ikke hvorfor jeg gidder :lol: Og mine kunder er fra alle samfunnslag :)

Gjest, at du orker og gidder! Noen elsker å kverulere og de vil eller kan ikke forstå.

Vel; man må vel først se hvilke tråd man befinner seg i; " Fillene Fyker" der hensikten er "Ikke fullt så bokstavelig. Diskuter hva du vil, med fokus på eskorte.".

Denne tråden er et svar på Dagbladets/VGs/whatever kommentar felt. Den uttrykker et mangfold på demokratisk vis.

Både Gjest og Tuvamor uttrykker begge at de har "svarene"; dette vet de best. Jeg brukte ordet "idiot" for å sette ting på spissen, i håp om at noen skulle tenke seg om to ganger.

Det er nemlig slik at vi menn her inne besitter i sum 20-30 års kompetanse innen dette markedet, i sum har vi besøkt alle jentene bak annonsene på RE; både norske og utenlandske. Vi vet hvem de er og har snakket med dem.

Vi besitter sammen en enorm kompetanse, kunnskapsbase.

Det er ikke alle jentene som er kjent med noresk og veldig få har noen kunnskap om utlendinger, og da er det jo greit som mann å kunne gi dem gode råd. Personlig blir jeg ganske sGjestrt over meg selv over hvor mye kunnskap jeg har fått om dette det siste året.

Uten kverulanter hadde Noresk vært kjedelig, nærmest dødt :lol:

+1

Lenke til kommentar
Hva er ødeland kunder? Og hvor skriver jeg at folk her inne er idioter? Tar gjerne imot flere motinnlegg hvor dere legger ord i munnen min :) Har jo egentlig skjønt for lengst at det er dødfødt å ha saklige prisdiskusjoner, så jeg vet ikke hvorfor jeg gidder :lol: Og mine kunder er fra alle samfunnslag :)

Gjest, at du orker og gidder! Noen elsker å kverulere og de vil eller kan ikke forstå.

Vel; man må vel først se hvilke tråd man befinner seg i; " Fillene Fyker" der hensikten er "Ikke fullt så bokstavelig. Diskuter hva du vil, med fokus på eskorte.".

Denne tråden er et svar på Dagbladets/VGs/whatever kommentar felt. Den uttrykker et mangfold på demokratisk vis.

Både Gjest og Tuvamor uttrykker begge at de har "svarene"; dette vet de best. Jeg brukte ordet "idiot" for å sette ting på spissen, i håp om at noen skulle tenke seg om to ganger.

Det er nemlig slik at vi menn her inne besitter i sum 20-30 års kompetanse innen dette markedet, i sum har vi besøkt alle jentene bak annonsene på RE; både norske og utenlandske. Vi vet hvem de er og har snakket med dem.

Vi besitter sammen en enorm kompetanse, kunnskapsbase.

Det er ikke alle jentene som er kjent med noresk og veldig få har noen kunnskap om utlendinger, og da er det jo greit som mann å kunne gi dem gode råd. Personlig blir jeg ganske sGjestrt over meg selv over hvor mye kunnskap jeg har fått om dette det siste året.

Uten kverulanter hadde Noresk vært kjedelig, nærmest dødt :lol:

Nei, det hadde vært hyggelig. Konstruktive og fruktbare diskusjoner liker jeg godt, men når jeg blir rakket ned på på denne måten så kan jeg ikke annet enn å le. Å bli omtalt som "tungvekt" skal jeg ha meg frabedt! Spesielt fra en som ikke har møtt meg engang. Det vil alltid være horekunder som finner jenter som meg spesielt provoserende og det er helt i orden - men hold dere saklig og ikke skyld på at det er lagt opp til drittslenging fra et anonymt tastatur. For det er nok ikke dette nivået forumet var tiltenkt. Vi har hatt flere runder med utestenging, og de det gjaldt minner veldig om det som er blitt skrevet her.

Lenke til kommentar
Hva er ødeland kunder? Og hvor skriver jeg at folk her inne er idioter? Tar gjerne imot flere motinnlegg hvor dere legger ord i munnen min :) Har jo egentlig skjønt for lengst at det er dødfødt å ha saklige prisdiskusjoner, så jeg vet ikke hvorfor jeg gidder :lol: Og mine kunder er fra alle samfunnslag :)

Ødeland......les deg opp.

Det har vært damer her før som har rakket ned på menn/potensielle kunder og kranglet med de.......vet ikke om det lønte seg ?

Takk for omtanken, kjære deg, men jeg klarer meg helt utmerket :-)

Lenke til kommentar

Jeg tror du har misforstått. Denne diskusjonen handler ikke om hva slags pris en bør sette for å få akkurat deg til å ringe, det er ikke slik at du fra eller til gjør noen forskjell på en telefon som ringer stort sett hele tiden.

Lenke til kommentar
Admin, vennligst fjern det usaklige innlegget til Brutus48. Gjerne mens du sletter kontoen hans.

Vi andre som vet å oppføre oss kan leve videre.

Brutus48 er vel godt innenfor det vi må akseptere; vi har sett langt mer usaklige innlegg før. Dessuten synes jeg ikke Brutus48 et usaklig, han prøver å underbygge sitt syn, at det avviker fra andres oppfatning må være greit nok.

Lenke til kommentar

Takk for grundig innføring i din seksuelle preferanse, brurus. Litt uklart hvorfor du føler det er nødvendig å fortelle meg hva du synes er galt med meg, men ok :) Forøvrig anbefaler jeg deg å heller fokusere på din type (jeg hadde blitt utslitt hvis jeg skulle ha skrevet til alle tilbydere av en tjeneste hvorfor jeg velger andre tilbydere). Du hadde vel behov for det i dag, og jeg er glad jeg kunne hjelpe deg med å bli kvitt litt grums :)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...