Gå til innhold

Priser


Mustang

Anbefalte innlegg

Her er en sannhet, hvertfall for meg.

Jeg driver med dette i svært liten grad, dette er å blir hobby for meg, jeg tar i utgangspunkt maks to kunder i uken. Jeg har A4 jobb ved siden av så det jeg tjener på eskorte er lommepenger. "Horetelefonen" min ringer minimum 6 ganger om dagen av håpefulle menn som ønsker å betale for litt morro med meg, da er det rom for å være kritisk også når det kommer til det økonomiske. Om jeg kan, så vil jeg ha mest mulig, om dette gjør meg grisk, so be it. Hva er galt med det?

Lever vi ikke alle i samme verden der penger og økonomi har mye å si?

En annen faktor for meg er at jeg tenner på pengene, ikke sedlene i seg selv, men det faktum at noen faktisk vil åpne lommeboka fordi de vil ha meg, og jo mer jeg får jo bedre finere føler jeg meg. Noe som fører til bedre sex for begge parter.

At utenlandske jenter velger å selge seg billigere kommer vel av at dette markede er større, de fleste eskorter som opperer i Norge er utenlandske. Om jenta er 10 000 ganger penere og flottere enn meg å selger seg for halvparten av prisen min er for meg ravende likegyldig, rett og slett fordi det ikke angår meg. Hun har sin pris og appelerer til sine kunder og jeg har min pris og appelerer til mine. Jeg setter ikke prislapp på språket, men på mine tjenester og meg selv.

At de er mindre gjerrige enn oss Norske har jeg ingen tro på, bare her på forumet blir det klaget på at de utenlandske skal ha ekstra for ditt og ekstra for datt i tillegg til avtalt pris.

En eskorte som lever på sexsalg ønsker selvfølgelig å tjene mest mulig, sannheten er at enten du er rik eller fattig, jobber som eskorte, revisor eller i kassa på rimi gjør man det for pengenes skyld. Jeg kjenner ikke mange som jobber gratis.

En person som skifter jobb for å få bedre inntekt er ingen dårlig person, jeg skjønner da ikke hvorfor en fremstiller eskortene som gjerrige og griske for å ta seg godt betalt, spesielt ikke med den yrkesrisikoen hun pådrar seg i yrke.

Amen sister.

Och Gjest, du säger att du inte får sanningen av nån av oss jenter. Jag säger som det är, och jag ser ingen anledning att tro att de andra jenterna här ljuger. Jag tror nog att det är så att du har bildat dig en uppfattning och vägrar ändra dig, du hör det du vill höra. Så bara fortsätt masa du :D

..:) +1

Lenke til kommentar

SvenskaSara har et viktig poeng; det handler om gjensidig respekt, noe jeg også setter høyt (jeg er kanskje idiot og dåre, men det må eg vel tåle...). At jentene bruker timeprisen til å filtrere vekk dem som bare vil dyppe pikken sin en halvtimes tid er helt OK. Bilbransjen gjør jo akkurat det samme.

Nettopp dette med gjensidig respekt er jeg helt enig i Reodor +1 !

Derfor er det så fantastisk provoserende når de som skriker høyest om denne respekten er de som har desidert MINST av den!

- Som hakker på og kommer med nedsettende kommentarer om de utenlandske eskorter. De er ikke representert på forumet og kan ikke forsvare seg.

- Forumdeltagere her som hyler ut om personangrep er de ivrigste til å angripe de (jentene) som ikke er.

- Reklame er visst tillatt her på forumet. Bare den er skitten nok og går ut på å slenge dritt om "konkurrentene".

Din antydning om at kunder som går til utenlandske eskorter

"Bare vil dyppe pikken sin en halvtime" er respektløst både mot jentene og kundene deres.

Om jeg møter en norsk eller utenlandsk eskorte så er det med nøyaktig samme respekt. Jeg har møtt noen veldig hyggelige og flotte jenter som jeg har god kontakt med. De er sGjestrt når de får høre hvilke fantasifulle historier som kan fortelles om dem her inne. Av noen de aldri har møtt. Det er en kvalmende frekkhet og selvgodhet som utvises av enkelte.

Lenke til kommentar

SvenskaSara har et viktig poeng; det handler om gjensidig respekt, noe jeg også setter høyt (jeg er kanskje idiot og dåre, men det må eg vel tåle...). At jentene bruker timeprisen til å filtrere vekk dem som bare vil dyppe pikken sin en halvtimes tid er helt OK. Bilbransjen gjør jo akkurat det samme.

Nettopp dette med gjensidig respekt er jeg helt enig i Reodor +1 !

Derfor er det så fantastisk provoserende når de som skriker høyest om denne respekten er de som har desidert MINST av den!

- Som hakker på og kommer med nedsettende kommentarer om de utenlandske eskorter. De er ikke representert på forumet og kan ikke forsvare seg.

- Forumdeltagere her som hyler ut om personangrep er de ivrigste til å angripe de (jentene) som ikke er.

- Reklame er visst tillatt her på forumet. Bare den er skitten nok og går ut på å slenge dritt om "konkurrentene".

Din antydning om at kunder som går til utenlandske eskorter

"Bare vil dyppe pikken sin en halvtime" er respektløst både mot jentene og kundene deres.

Om jeg møter en norsk eller utenlandsk eskorte så er det med nøyaktig samme respekt. Jeg har møtt noen veldig hyggelige og flotte jenter som jeg har god kontakt med. De er sGjestrt når de får høre hvilke fantasifulle historier som kan fortelles om dem her inne. Av noen de aldri har møtt. Det er en kvalmende frekkhet og selvgodhet som utvises av enkelte.

Eg må få lov å presisere hva eg skrev; at noen bruker prisen til å filtrere vekk dem som bare vil dyppe .... Osv, det har ingenting med om de snakker det ene eller det andre språket. Disse kundene finnes og besøker norske og utenlandske.

Personlig prøver eg å styre langt unna.

Lenke til kommentar

Eg må få lov å presisere hva eg skrev; ....

Ting kan sies eksplisitt og ting kan sies implisitt. Det siste kan tolkes.

Du har selvfølgelig rett, denne gang var det jeg som la for mye i hva du faktisk skrev. Beklager ;)

Lenke til kommentar

Til Frk. Anna: Takk for at du er ærlig og sier det som det er. Her var det ingen tåpelige bortforklaringer. Bare den ærlige, ufiltrerte, råe sannheten. Hvis du ser hva jeg skrev på side 5 så var det dette jeg etterlyste. Er det du gjør feil? Noen vil kanskje mene det, men om jeg var i dine sko ville jeg nok gjort nøyaktig det samme. Du har min respekt.

Til SvenskaSara: Du har ikke sagt noe i nærheten av det Frk. Anna sier og nå skal du liksom prøve å ta credit for at hun har baller nok til å kalle en spade for en spade? Give me a break!

Til Toffe: :mrgreen:

Lenke til kommentar

Til Frk. Anna: Takk for at du er ærlig og sier det som det er. Her var det ingen tåpelige bortforklaringer. Bare den ærlige, ufiltrerte, råe sannheten. Hvis du ser hva jeg skrev på side 5 så var det dette jeg etterlyste. Er det du gjør feil? Noen vil kanskje mene det, men om jeg var i dine sko ville jeg nok gjort nøyaktig det samme. Du har min respekt.

Til SvenskaSara: Du har ikke sagt noe i nærheten av det Frk. Anna sier og nå skal du liksom prøve å ta credit for at hun har baller nok til å kalle en spade for en spade? Give me a break!

Til Toffe: :mrgreen:

Det kan jo hende at SvenskaSara og Frk Anna har veldig ulikt utgangspunkt. Jeg tror ikke SvenskaSara lyger eller på noen måte er uærlig, de har rett og slett ulikt ståsted og ordlegger seg forskjellig. Jeg har jo etterhvert sett mange slike redegjørelser, men har av og til mistanke om at den rosa penselen er brukt tungt. ;)

Det samme gjelder oss menn; noen av oss har mange års erfaring med prisdiskusjoner, markedsanalyser og kundepleie; derfor blir vi også ganske "brutale" når vi innbys til å mene noe om priser :shock:

Lenke til kommentar

Jeg må bare få rydde opp i en misforståelse; i en vanlig jobb så betyr lønnen relativt lite. Det er en hel bøtte med faktorer som kommer før lønn. Dette er relativt godt dokumentert.

Men det er rett at et AS skal gi mest mulig utbytte til eierne, men det er ikke dermed sagt at grådighet er veien til lykke.

Lenke til kommentar

Til SvenskaSara: Du har ikke sagt noe i nærheten av det Frk. Anna sier og nå skal du liksom prøve å ta credit for at hun har baller nok til å kalle en spade for en spade? Give me a break!

:

Bara för att jag presenterat en sida av mina åsikter, betyder väl inte det att jag inte kan anse att det Frk. Anna sa var bra och det betyder väl inte att jag inte kan säga mig enig?

Du får gärna berätta för mig hur jag försökt ta credit för hennes uttalande?

Y u so mad bro? Give yourSELF a break och slappna av lite för tusan.

Lenke til kommentar
Jeg må bare få rydde opp i en misforståelse; i en vanlig jobb så betyr lønnen relativt lite. Det er en hel bøtte med faktorer som kommer før lønn. Dette er relativt godt dokumentert.

Men det er rett at et AS skal gi mest mulig utbytte til eierne, men det er ikke dermed sagt at grådighet er veien til lykke.

Det at lønna ikke betyr noe er tull. Lønn for strevet betyr alt. Jeg hadde 4 valg. Fortsette på sjøen med god fortjeneste men sjelden hjemme. Få meg jobb i industrien til lavere lønn, en møkkete skiftjobb men greit betalt og hjemme hver dag med langfri en gang i blant. Nordsjøen med topp lønn, 12 timers nattskift i 14 dager og vekk i fra familien. Eller jeg kunne gjøre som jeg gjorde da jeg ble pensjonert. Kjøre litt taxi, veldig trivelig men du kan ikke leve av 84 kroner timen i snitt. Jeg valgte industrien og hjemme, kunne leve av lønna men jobben var skitt.

Når jeg da skulle kjøpe sex så måtte jeg se på pris. Jeg tilhørte 50% av oss arbeidstakere som hadde til salt i grøten men ikke til wienerbrød og silketørrkler. Så får de som synes det er greit å blakke seg av på ei alt for dyr dame bare gjøre det, 80% av oss har ikke penger til det og må velge anderledes.

Lenke til kommentar
Dette har vært den norske industriarbeiders hverdag i 50 år. Dette er nå blitt IT sin hverdag, hvorfor gi 700 pr time for en som sitter i Norge når ei dame i India får 700 i måneden?

Viktig poeng på kort plass. På skolen for mange år siden hørte jeg om slavehandel og trekant-handel. Det holdt en stund, så spørs det hvor lenge dagens ordning varer.

Lenke til kommentar
Jeg må bare få rydde opp i en misforståelse; i en vanlig jobb så betyr lønnen relativt lite. Det er en hel bøtte med faktorer som kommer før lønn. Dette er relativt godt dokumentert.

Men det er rett at et AS skal gi mest mulig utbytte til eierne, men det er ikke dermed sagt at grådighet er veien til lykke.

Det at lønna ikke betyr noe er tull. Lønn for strevet betyr alt. Jeg hadde 4 valg. Fortsette på sjøen med god fortjeneste men sjelden hjemme. Få meg jobb i industrien til lavere lønn, en møkkete skiftjobb men greit betalt og hjemme hver dag med langfri en gang i blant. Nordsjøen med topp lønn, 12 timers nattskift i 14 dager og vekk i fra familien. Eller jeg kunne gjøre som jeg gjorde da jeg ble pensjonert. Kjøre litt taxi, veldig trivelig men du kan ikke leve av 84 kroner timen i snitt. Jeg valgte industrien og hjemme, kunne leve av lønna men jobben var skitt.

Når jeg da skulle kjøpe sex så måtte jeg se på pris. Jeg tilhørte 50% av oss arbeidstakere som hadde til salt i grøten men ikke til wienerbrød og silketørrkler. Så får de som synes det er greit å blakke seg av på ei alt for dyr dame bare gjøre det, 80% av oss har ikke penger til det og må velge anderledes.

I en moderne arbeidsverden betyr lønnen langt mindre enn du tror; jeg blir kontaktet av headhuntere av og til; vi diskuterer aldri lønn, men arbeidsoppgaver. Om lønn betyr alt så vil dette være lønns og prisdrivende, noe som over tid ikke vil fungere, og du ender med at jobben din blir plassert i India og du sitter igjen uten jobb.

Lenke til kommentar
Dette har vært den norske industriarbeiders hverdag i 50 år. Dette er nå blitt IT sin hverdag, hvorfor gi 700 pr time for en som sitter i Norge når ei dame i India får 700 i måneden?

Viktig poeng på kort plass. På skolen for mange år siden hørte jeg om slavehandel og trekant-handel. Det holdt en stund, så spørs det hvor lenge dagens ordning varer.

Dagens outsourcing til India bærer preg av moderne slavehandel til tider; jeg har opplevd at indere har blitt oppsagt i møte på telefonen :shock:

Lenke til kommentar
Jeg må bare få rydde opp i en misforståelse; i en vanlig jobb så betyr lønnen relativt lite. Det er en hel bøtte med faktorer som kommer før lønn. Dette er relativt godt dokumentert.

Men det er rett at et AS skal gi mest mulig utbytte til eierne, men det er ikke dermed sagt at grådighet er veien til lykke.

Det at lønna ikke betyr noe er tull. Lønn for strevet betyr alt. Jeg hadde 4 valg. Fortsette på sjøen med god fortjeneste men sjelden hjemme. Få meg jobb i industrien til lavere lønn, en møkkete skiftjobb men greit betalt og hjemme hver dag med langfri en gang i blant. Nordsjøen med topp lønn, 12 timers nattskift i 14 dager og vekk i fra familien. Eller jeg kunne gjøre som jeg gjorde da jeg ble pensjonert. Kjøre litt taxi, veldig trivelig men du kan ikke leve av 84 kroner timen i snitt. Jeg valgte industrien og hjemme, kunne leve av lønna men jobben var skitt.

Når jeg da skulle kjøpe sex så måtte jeg se på pris. Jeg tilhørte 50% av oss arbeidstakere som hadde til salt i grøten men ikke til wienerbrød og silketørrkler. Så får de som synes det er greit å blakke seg av på ei alt for dyr dame bare gjøre det, 80% av oss har ikke penger til det og må velge anderledes.

I en moderne arbeidsverden betyr lønnen langt mindre enn du tror; jeg blir kontaktet av headhuntere av og til; vi diskuterer aldri lønn, men arbeidsoppgaver. Om lønn betyr alt så vil dette være lønns og prisdrivende, noe som over tid ikke vil fungere, og du ender med at jobben din blir plassert i India og du sitter igjen uten jobb.

hvor mye lønn betyr i en jobbsammenheng er vel avhengig av hvor i karrierestigen du er og hva slags karriere du har..

en som jobber i butikk spiller det vel liten rolle annet enn kanskje arbeidsmiljø, der det er viktigst å få mest mulig lønn.

en håndverker setter vel sikkert mange kriterier, men lønnen kan være nok til å få en til å flytte på seg....

en akademiker, en med viss utdanning har fulgt en viss karrierestige vil etterhvert ikke bry seg om lønn men mer om hva det finnes av oppgaver som løses...men betaler man godt nok så vil de flytte på seg de også.

så det har ingenting med moderne arbeidsverden, det er har noe med personens egne målsettinger å gjøre.....

Lenke til kommentar

Som arbeidstaker betyr lønn veldig mye, slutt å tull. Vi snakker ikke om 1000 kroners lønnsforskjell men om skikkelig lønnsforskjell. Som gammel sjømann så har jeg jo mange kjente innen den næringen. En skipper ville på land samtidig som meg, det var jobb å få i Brevik på Trafikksentralen men lønna var halvparten. Han seilte til han ble pensjonist. Lønn for en skipper i dag, ca 1 mill, for en på Trafikksentralen ca 500000. For en arbeidsgiver betyr lønn alt, derfor en knekt i fra India til kr 700 i måneden i stede for en IT mann i Oslo til 700000 i året. Som fittekjøper er jeg arbeidsgiveren. Da betyr damens lønn veldig mye for meg. Damenes lønn er innsatsbetinget. De har lønn per kunde så det er om å gjøre å få mest mulig ut av hver kunde men ikke så mye at kundene forsvinner.

I går var jeg på Thaimassasje og vi snakket om akkurat dette. I Porsgrunn får du ikke ekstratjeneste sånn uten videre og full pakke kan du bare glemme. Massasjedamen fortalte med da noe som sikkert flere kanskje aner. De snakker sammen. De har blitt enig om hvor mye de skal ta av hver kunde for diverse ekstratjenester, og de har nettverk og de vet om oss som er kunder og hva vi skal bli tilbydd. I det minste oss som er faste kunder. Det vil si at om du har spesielle kjennetegn og du kommer til den rette damen i Oslo som tillater boom boom så vet hun i Drammen og hun i Tønsberg ikke lenge etterpå at han er ok! Eller at han med anker, kors og hjerte på armen, han skal ikke få noe ekstra! Overrasket? Jeg ble ikke overrasket.

Lenke til kommentar

I et forsøk på å avklare dette med lønnens betydning; den betyr noe, men langt mindre enn du tror.

Ta jentene her inne som eksempel; de aller fleste norske ligger i området 2-3000 kr pr time, utenlandske i hovedsak 500. Om du pruter, opptrer ufint, mangler hygiene, tyter om uten kondom, skriver ufine Mail osv., da får du stort sett en fot i ræven uansett hvor mye penger du legger på bordet.

Kort sagt; penge(lønn) kommer etter trivsel, sikkerhet, komfort etc.

For arbeidsgivere betyr overskudd mest; lønnen din betyr lite, så lenge du produserer varer som gir overskudd kan lønnen din være hva som helst.

Og igjen; lønnsmottakere er produktive når de trives på jobb; tilfeldigvis de samme faktorene som nevnt for "working girls".

At vi sender arbeidsoppgaver av type "se maling tørke" ut av landet er en naturlig konsekvens av vårt lønnsnivå.

Lenke til kommentar
I et forsøk på å avklare dette med lønnens betydning; den betyr noe, men langt mindre enn du tror.

Ta jentene her inne som eksempel; de aller fleste norske ligger i området 2-3000 kr pr time, utenlandske i hovedsak 500. Om du pruter, opptrer ufint, mangler hygiene, tyter om uten kondom, skriver ufine Mail osv., da får du stort sett en fot i ræven uansett hvor mye penger du legger på bordet.

Kort sagt; penge(lønn) kommer etter trivsel, sikkerhet, komfort etc.

For arbeidsgivere betyr overskudd mest; lønnen din betyr lite, så lenge du produserer varer som gir overskudd kan lønnen din være hva som helst.

Og igjen; lønnsmottakere er produktive når de trives på jobb; tilfeldigvis de samme faktorene som nevnt for "working girls".

At vi sender arbeidsoppgaver av type "se maling tørke" ut av landet er en naturlig konsekvens av vårt lønnsnivå.

Spørsmålet er hvor mange kunder de norske har pr. dag.- Det er det som utgjør summen. Det samme gjelder vel for de utenlandske også, men med lave priser så er samlebåndet eneste utvei for å få en skikkelig lønn.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er hvor mange kunder de norske har pr. dag.- Det er det som utgjør summen. Det samme gjelder vel for de utenlandske også, men med lave priser så er samlebåndet eneste utvei for å få en skikkelig lønn.

Nå vet jeg litt om dette, men for de norske varierer dette veldig, men det er ikke umulig å ha en skattefri inntekt på en mill. og for de mest attraktive utlendingene som står på døgnet rundt til 2000 timen vil jeg tro at dette kan dobles om de jobbet hele året. Man trenger jo ikke være professor i matematikk for å finne ut av dette, men det må samtidig sies at å bli kvitt så mye svarte penger er enten veldig underholdende eller veldig plagsomt vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Jeg er imidlertid overrasket.

Dersom det er slik at thaiene snakker så mye sammen, er det enda et argument å holde seg unna disse!

Som arbeidstaker så lønte det seg å være organisert. Har fremdeles ei T skjorte det står Sjømannsforbundet på. Å jobbe i visse industribedrifter særlig da jeg var ung medførte "tvungen" organisering. Det var i arbeidernes interesse og lik det eller ikke. Fagorganisasjonene og LO spesielt har vært pådriver for at du har det så bra som du har det. Arbeidsgiver var mest interessert i å knuse organisasjoner. Hadde alle arbeidstakere stått med lua i handa så hadde Norge sett mye anderledes ut i dag og det ikke til det bedre for folk flest. Tror ikke det finnes noe som heter Sexarbeidernes fagforbund. Derfor er situasjonen blitt slik den er. Ville priser og et lov verk som diskriminerer sexarbeideren og kriminaliserer kundene. At Thaidamene koordinerer sine priser og tjenester er bare bra for da kan slike som tar overpriser synlig gjøres og lukes ut. De setter hele virksomheten i et meget dårlig lys og som du sier - holde seg unna disse. Ikke at de samkjører at massasjen koster kr 600 og extratjenester i et rimelig nivå i forhold til hva de tilbyr. Men en vare er også verd det kunden vil betale for varen og i en trengt situasjon finnes det ingen grenser for hva en kan oppnå av pris, bare se på boliger i Oslo området.

Vi kunne bodd i Oslo, gjorde jo det i sin tid. Kona kunne tjent det dobbelte. Men vi valgte Grenland for her kunne vi " puste " og pris på å bo fjernet lønnsforskjellen. At ei dame i Oslo må ha enten mange kunder eller høy pris har også med kostnadene å gjøre. Det må hun ikke i Grenland men hun holder Oslonivå og gjerne mer.

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke gnåle så veldig mye om priser, men for min egen del er 1500-3000 kr relativt mye penger, og jeg må jobbe en god del timer for å hente inn et såpass beløp etter at jeg har betalt skatter og avgifter til "han stat". Ergo, så vurderer jeg - er det faktisk verdt å bruke såpass mye penger på en runde i halmen med ei dame?

Når det gjelder mange av de omreisende jentene, så føler jeg at det jeg betaler, på langt nær representerer det jeg faktisk får ut av det, så jeg har de siste årene stort sett drevet med vindusshopping.

I og med at det jeg selv tenner på er at jenta tenner på meg og det jeg gjør med henne, så blir et krav om sobbelt timebeløp penger diametralt motsett av det jeg vurderer som sexy - det er helt sikkert kun pengene som teller, og for min del, så anser jeg da at sjansen for at jenta egentlig har et seksuelt utbytte som vesentlig dårligere, og lar stort sett være å gå til disse jentene.

Lenke til kommentar
  • 4 months later...

Det kan nok sies mye om hva som er riktig pris for sexkjøp. Hva er rett pris? Rett pris er hva kunden er villig til å betale!

Slik jeg ser det, er det i hovedsak to typer jenter som selger seg - de som lever av det og de som vil tjene noen kroner for et spennende treff. Jenter som lever av å selge sex har det som en daglig jobb - de leverer sikker sex til en avtalt pris som normalt ligger på 1500 pr time. De er lett tilgjengelig på RE eller tilsvarende

Jeg ser at de fleste norske jentene som også annonserer på RE som opererer med priser opp mot 3000 for en time og gjerne mye mer og leverer samme varen! Jeg blir provosert av bortskjemte drittunger som tror de kan få betalt 2-3 ganger så mye betalt bare fordi de er norske. De opererer med fantasipriser og det er kun idioter som betaler dette og holder liv i denne typen jenter. Det er en hån mot utenlanske jenter som faktisk gjør en fantastisk bra jobb.

Om ei jente treffer en kar - gjerne på et forum eller via andre kanaler og de avtaler et godt betalt treff er det helt OK. Her har jo pris ingen begrensning. Dette er helt greit, men de kan da ikke forvente at de kan levere samme vare som jenter som levere av dette.

Så jenter - treffer du en kar på RE, er du proff. Da må du også ha et realistisk forholde til prisen du setter på et treff.

JB

Lenke til kommentar
Det kan nok sies mye om hva som er riktig pris for sexkjøp. Hva er rett pris? Rett pris er hva kunden er villig til å betale!

Slik jeg ser det, er det i hovedsak to typer jenter som selger seg - de som lever av det og de som vil tjene noen kroner for et spennende treff. Jenter som lever av å selge sex har det som en daglig jobb - de leverer sikker sex til en avtalt pris som normalt ligger på 1500 pr time. De er lett tilgjengelig på RE eller tilsvarende

Jeg ser at de fleste norske jentene som også annonserer på RE som opererer med priser opp mot 3000 for en time og gjerne mye mer og leverer samme varen! Jeg blir provosert av bortskjemte drittunger som tror de kan få betalt 2-3 ganger så mye betalt bare fordi de er norske. De opererer med fantasipriser og det er kun idioter som betaler dette og holder liv i denne typen jenter. Det er en hån mot utenlanske jenter som faktisk gjør en fantastisk bra jobb.

Om ei jente treffer en kar - gjerne på et forum eller via andre kanaler og de avtaler et godt betalt treff er det helt OK. Her har jo pris ingen begrensning. Dette er helt greit, men de kan da ikke forvente at de kan levere samme vare som jenter som levere av dette.

Så jenter - treffer du en kar på RE, er du proff. Da må du også ha et realistisk forholde til prisen du setter på et treff.

JB

Dette er vel et emne som ha vært diskutert side opp og side ned. Jeg er helt enig med deg, men så lenge det er kjøpere som vil betale denne høye sum så er jo markedet der - desverre.

Lenke til kommentar

Haha, dette var artig lesning!

Det jeg hovedsakelig har fått ut av dette, er at det kanskje er lurt å justere opp prisene for å luke vekk en viss type mennesker.

Og så lurer jeg på hvorfor de høye prisene provoserer sånn? Det er jo bare å la være å gå dit.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...