Gå til innhold

Massage Body Erotik


Gjest

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
På 15.12.2021 den 21.01, Larsens skrev:

Leser du de to anmeldelsene på RE Så er det bare skryt der av to erfarne menn. Som har 14 og 17 innlegg. Men, ingen prisantydning.  Da må du nok ringe å spørre.

Antall innlegg er ganske uvesentlig. Jeg gjør helt andre vurderinger nå jeg leser anbefalinger enn antall innlegg. For mange år siden var det en dude med masse innlegg men meget kort fartstid på forumet. Anmeldte gjerne besøk samme dag eller dagen før annonsen ble opprettet. Viste seg til slutt å være en bakmann.

  • Like 1
Lenke til kommentar
23 minutter siden, thorm skrev:

Antall innlegg er ganske uvesentlig. Jeg gjør helt andre vurderinger nå jeg leser anbefalinger enn antall innlegg. For mange år siden var det en dude med masse innlegg men meget kort fartstid på forumet. Anmeldte gjerne besøk samme dag eller dagen før annonsen ble opprettet. Viste seg til slutt å være en bakmann.

De fleste er nok oppegående nok til å se slikt. Slik som de to jeg refererte til som hadde vært medlemmer på RE i flere år. Er for meg trygge. Anmeldelser som er gjort samme dag som medlemskapet er tegnet forstår en hver idiot at er spam. Det er ikke forbudt å bruke hue.

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 6.1.2022 den 0.01, Larsens skrev:

De fleste er nok oppegående nok til å se slikt. Slik som de to jeg refererte til som hadde vært medlemmer på RE i flere år. Er for meg trygge. Anmeldelser som er gjort samme dag som medlemskapet er tegnet forstår en hver idiot at er spam. Det er ikke forbudt å bruke hue.

Enig i at personer med lang fartstid er pålitelig i de fleste tilfeller. Er ikke lett å melde seg inn i dag og komme med rapport samme dag å bli stolt på :-) Det var en periode 2-3 personer med tilsynelatende norske profiler og lang fartstid som viste seg å være bakmenn for rumener/moldova jenter. Har vært veldig til og fra en stund nå men virker heldigvis som de er borte både her og på RE. Har fulgt dette forumet vi forgjengere siden tidlig 90 tallet og det er morsomt å se igjen endel navn/profiler både her og på RE. De er ihvertfall å stole på.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...