Gjest Skrevet November 24, 2021 Share Skrevet November 24, 2021 Hei For 5-7 år siden var den en ukrainsk (tror) dame i slutten av 30 årene (antar) som jobbet periodevis fra en bygård i tre I Sarpsborg. Grand Hotel eller noe. Vet hun også reiste rundt en del. Het Liljana mener jeg. Fantastisk hyggelig dame med diskret annonse med lilla bakgrunn om jeg husker rett. Noen som vet hvor hun har blitt av? Eventuelt om hun jobbet andre steder? Bra kjemi og tvers gjennom flott ig redelig dame. Siter Lenke til kommentar
Klumpen Skrevet November 29, 2021 Share Skrevet November 29, 2021 Ja henger meg på her! 1 Siter Lenke til kommentar
Klumpen Skrevet Mai 8, 2022 Share Skrevet Mai 8, 2022 Noen som vet noe så tas svar på pm i mot med takk 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 26, 2022 Share Skrevet Mai 26, 2022 Vet ikke annet enn at planen alltid var å kjøpe seg et stort flott hus i Ukraina/Polen. Antar at hun har pensjonert seg. Beskrivelsen i første innlegg er jo temmelig nøyaktig. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg