Gå til innhold

Ledsager på reise


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har et litt uvant spørsmål og lurer på om noen kan gi råd og tips.

Jeg skal ut og reise, hovedsakelig i Sør-Frankrike og Nord-Italia, i tre-fire uker når våren kommer. 50 prosent forretning, 50 prosent fritid. Jeg har ikke lyst til å ha denne perioden uten sex og jeg kommer ikke på noen som jeg har lyst til å invitere med.

Finnes det noen jenter som kan tenkes å joine i en så lang periode, der man bor så tett over tid? Vi snakker om å dele rom, på hotell og tidvis på båt, og være mye sammen i hele perioden. Vi snakker høy standard og kvalitet hele veien, både på fasiliteter og måltider. Respektfullt, trygt, dannet og stilig. Jeg er i slutten av 40-årene. Hvem kan tenkes å si ja til et slikt opplegg.

Endret av Pennen
Lenke til kommentar
  • 5 months later...

Det fungerte faktisk veldig bra. Tre ukers opphold, forpleining og flybillett dekket. Hele dagen som egentid i solen, med "forbud" mot badetøy. Til gjengjeld maksimal tilgjengelighet, med forventing om proaktiv væremåte - og da ble det jo veldig mye moro, 24/7. Siden jeg uansett ville bodd der jeg bodde, med lave kostnader, endte sluttregningen på et veldig behagelig nivå. Kan anbefales.

Lenke til kommentar
På 19.4.2022 den 17.23, GoodLife skrev:

Høres helt glimrende ut! Wow! Litt interessert i sånn cirka forventet ROI fra hennes ståsted 😀

Kan du gi et hint på hva det kostet?

Flybillett tur/retur for henne ca 4000. Leilighet måtte jeg uansett ha, men for å ha egnet uteplass økte jeg noe. Lunsj og middag ute ble vel en tusenlapp pr dag. Med litt lommepenger og et par oppmerksomheter ble tilleggsregningen ca 27.000.

For hennes del betydde det en treukers gratis solferie. Hun fikk mesteparten av dagen ledig i deler av oppholdet, mens jeg jobbet. Hun er student og kunne lese og ellers bare ha fri. Til gjengjeld være naken, blid, sexy og villig. 

Slikt kan sikkert skjære seg. Men vi hadde et strålende opphold. Ble masse moro. Vi hadde avtalt kyssing, bareback/creampie og owo/cim som standard. Var betingelse fra min side. Slikt er nok lurt å avklare på forhånd.

 

Lenke til kommentar
8 timer siden, Pennen skrev:

Flybillett tur/retur for henne ca 4000. Leilighet måtte jeg uansett ha, men for å ha egnet uteplass økte jeg noe. Lunsj og middag ute ble vel en tusenlapp pr dag. Med litt lommepenger og et par oppmerksomheter ble tilleggsregningen ca 27.000.

For hennes del betydde det en treukers gratis solferie. Hun fikk mesteparten av dagen ledig i deler av oppholdet, mens jeg jobbet. Hun er student og kunne lese og ellers bare ha fri. Til gjengjeld være naken, blid, sexy og villig. 

Slikt kan sikkert skjære seg. Men vi hadde et strålende opphold. Ble masse moro. Vi hadde avtalt kyssing, bareback/creampie og owo/cim som standard. Var betingelse fra min side. Slikt er nok lurt å avklare på forhånd.

 

Hvor fant du denne jenta ?

Lenke til kommentar
2 timer siden, AsleJ skrev:

Hvor fant du denne jenta ?

Sugardaters. Gikk ganske fort. Hadde faktisk mer enn ett alternativ. Beskrev opplegget rett frem og troverdig. Møttes et par ganger først og fant ut at hun matchet min kravspek og hun fant ut at jeg ikke var noen creepy type når klærne kom av. 

Endret av Pennen
Lenke til kommentar
1 time siden, AsleJ skrev:

Kan du sende meg link til henne ?

Ikke nå. Jeg skal på en langweekend med henne en gang første halvdel av juni, når eksamener er over og jeg har en tur jeg må på. Har ikke lyst til å bidra til at noen kommer innimellom det. Har å gjøre med å kjøre ubeskyttet med minst mulig stress.

Lenke til kommentar

Tror nok sugerdates eller tilsvarende sider er bedre enn RE til dette. 

Jentene på RE vil nok sette opp antall timer og medgått tid mot det å være tilgjengelig for flere i en leilighet. 

Et slikt regnestykke blir nok relativt kostbart! 

Honør til Pennen som har funnet noe som fungerer utover RE 👍🏻

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...