Gå til innhold

Africa


Gjest

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Har selv vært på Africa 2 ganger, og må si jeg gikk derifra rimelig fornøyd begge gangene! 

Prøvde første gang afrikansk massasje og andre gang b2b massasje. Begge ganger ble det 2-3 utløsninger for min del, uoppfordret fra min side også! Må si at denne typen service og behandling er verdt hver eneste krone det kostet!

 

Hvorfor poster jeg i denne tråden som sier at African massage er stengt lurer vel dere på? Jeg har det fra sikker kilde at Lucy og Meca ser etter et sted å starte opp igjen! Så jeg håper de finner et lokale asap!

  • Like 4
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Vært på African Massage på Tøyen og var ikke så fornøyd med dama. Vet det jobbet fine der, men var bare den samme der hver gang jeg var innom. Er Lucy fin? Lucy er ikke hun litt store med mellomrom mellom tennene?

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Er det flere enn meg som har blitt lagt til på sosiale medier av en av de som har jobbet på African massage? Er litt nølende til å legge henne til da jeg er usikker på intensjonen 😛

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...