Gå til innhold

Africa


Gjest

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Forsøkt to ganger med to forskjellige, og ingen tvil om at person og kjemi avgjør resultatet. Heller ikke nødvendigvis den vakreste som gir best nytelse. Her må man ta den man får og så får man bare håpe at resultatet blir bra. Ingen opplevelse var forøvrig negativ

  • Like 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, pererher skrev:

Forsøkt to ganger med to forskjellige, og ingen tvil om at person og kjemi avgjør resultatet. Heller ikke nødvendigvis den vakreste som gir best nytelse. Her må man ta den man får og så får man bare håpe at resultatet blir bra. Ingen opplevelse var forøvrig negativ

Sånn er det alltid. Eskorter, massører, osv. er også mennesker og kjemi er alltid viktig når det kommer til relasjoner mellom mennesker. Jeg fikk massasje av Mika og var ganske fornøyd. Betalte 1500 og fikk B2B og fikk lov til å berøre hele kroppen hennes, men ingen kyss eller 3x runking! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 20.11.2021 den 10.03, pererher skrev:

Noen som vet når de gjenåpner? Nytter vel ikke med sex her, men drøm å bare skli inn full av olje når hun masserer med kroppen

 

Du har sikkert sett at de er i gang igjen nå. De slettet jo RE-annonsene, men la ut løpende info på den ordinære websiden.

Lenke til kommentar
24 minutter siden, Pennen skrev:

Du har sikkert sett at de er i gang igjen nå. De slettet jo RE-annonsene, men la ut løpende info på den ordinære websiden.

Har du vært der i det siste? Ser det litt mindre jalla ut fra utsiden eller bare innvendig de har fiksa?

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Etter god omtale her tok jeg meg en tur. Veldig ryddig og ordentlig opplegg. Har stor sans for aktører som driver det øk. lovlig og legger stor vekt på skikkelige lokaler, hygiene, bra folk, osv.

Alt i alt en bra massasje, men har fått bedre massasje andre steder. B2B mv. var ok, men ikke det mest erotiske jeg har opplevd. Kanskje andre enn meg får mer ut av det, for det var ikke noe å utsette på massørens engasjement.

1-6 skala blir en 4 for meg.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

@Pennen

Var også besøkte de i oktober/november, og den anmeldelsen din kunne like gjerne vært skrevet av meg. En nesten helt identisk opplevelse. Unntaket var at jeg forespurte sportsmassasje, men ble anbefalt African massage 75 minutter, siden sportsmassasjen var "veldig" hard, og at jeg sikkert vill ha minst like bra utbytte av den hun anbefalte. 

Skal tilbake:-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
23 minutter siden, Assman skrev:

Er det noen som har prøvd både "Traditional African Massage" og "Very soft oily relaxing massage treatment" og kan si hva som er forskjellen her?

Jeg har ikke prøvd den "afrikanske" massasjen, men tipper egentlig at det handler om aromatisk olje. På nettsiden deres skriver de at afrikansk tradisjonsmassasje kan handle om ulike ting, avhengig hvor i Afrika massøsen kommer fra. Og siden de som jobber der kommer fra ulike regioner, vil også massasjen være forskjellig. Den "very soft oily"-massasjen jeg tok var rett og slett en velværemassasje med mye olje. Hun mente at jeg egentlig trengte en hard massasje og improviserte, så jeg vet egentlig ikke var jeg fikk til slutt.

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Knukllet mange av disse damene på grunn av dems situasjoner med oppholdstillatelse uten det skulle aldri få til noen treff ikke emd engelske svarete heller ...

Dere må gi kurs og svart brød enn å finne ppå afrikanske damer på nett og leite etter fei numrene og hauger i Grønlad urettferdig den og som gikk i skole med de var også gal

Lenke til kommentar
  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Jeg skulle gjerne kommet i kontakt med Lucy, men African Massage er stengt ☹️

Er hun fortsatt i Oslo? (Tror det er Meka som har reist til Liberia.) Har noen kontaktinformasjonen hennes? Eller kjenner noen etternavnet hennes? Send gjerne PM. Dusør!

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Pennen skrev:

Når noen "forsvinner" er det som oftest av en grunn. Kanskje de slett ikke ønsker at noen skal ta kontakt. 

Ja, det kan du selvfølgelig ha rett i, men jeg tror det dreier seg om noe annet i dette tilfelle. Det står på den ene websiden at de holder på å starte noe i Liberia, der Meca kommer fra. Lucy er fra Kenya og er muligens ikke en del av dette prosjektet. Så da kan hun ha blitt igjen i Norge...

Endret av Ose
  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...