Gå til innhold

Umulig forholde seg til tilbakemeldinger på annonser.


Stein

Anbefalte innlegg

Har tenkt på dette lenge.

Når noen har vært hos en dame, og skal legge igjen en tilbakemeld på opplevelsen. Hvorfor føler enkelte for og alltid legge til: «Hun kom flere ganger når jeg slikket henne», vi kom sammen i en eksplosjon, hun fikk noen vanvittige orgasmer.

Det lukter sååååå bullshit lang vei, er det selvskryt, «jeg er best» 

Så er det disse: «det som skjedde blir mellom oss». Blunkefjes, smilefjes bla bla bla….

Wow er det fordi sex’en var så forbanna magisk. Fordi DU er den beste kunden hun noen gang har hatt…. Er du sikker ??.
 

Disse tilbakemeldingene er null verdt og totalt uinteresante. Vrangforestillinger og «flirting» og bullshit.

Jeg leste en tilbakemeld, som skrev om en litt shady type med en diger kniv på bakrommet, så han stakk fort som faen fra det stedet: DET er relevant informasjon!!!.
Evt hun er ikke interessert det er mekanisk, gir ikke tjenester som skrevet etc. slik er relevant og viktig, at du har klart få en prostituert til og komme, eller at du kjøper skuespillet hennes: det er meg revnende likegyldig.
Og du kaster bort tiden til den som leser kommentarene….. thats it….

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 13.10.2021 den 17.00, Stein skrev:

Har tenkt på dette lenge.

Når noen har vært hos en dame, og skal legge igjen en tilbakemeld på opplevelsen. Hvorfor føler enkelte for og alltid legge til: «Hun kom flere ganger når jeg slikket henne», vi kom sammen i en eksplosjon, hun fikk noen vanvittige orgasmer.

Det lukter sååååå bullshit lang vei, er det selvskryt, «jeg er best» 

Så er det disse: «det som skjedde blir mellom oss». Blunkefjes, smilefjes bla bla bla….

Wow er det fordi sex’en var så forbanna magisk. Fordi DU er den beste kunden hun noen gang har hatt…. Er du sikker ??.
 

Disse tilbakemeldingene er null verdt og totalt uinteresante. Vrangforestillinger og «flirting» og bullshit.

Jeg leste en tilbakemeld, som skrev om en litt shady type med en diger kniv på bakrommet, så han stakk fort som faen fra det stedet: DET er relevant informasjon!!!.
Evt hun er ikke interessert det er mekanisk, gir ikke tjenester som skrevet etc. slik er relevant og viktig, at du har klart få en prostituert til og komme, eller at du kjøper skuespillet hennes: det er meg revnende likegyldig.
Og du kaster bort tiden til den som leser kommentarene….. thats it….

 

Enig med mye av dette , "Stein"! Spesielt «det som skjedde blir mellom oss» er meldinger som bare er noe forbanna tøys. Hva er poenget med en anmeldelse som det ? Kan til dels forstå at man ikke vil utbrodere alt på "RE" etter en evt avtale med dama  ,men det er andre fora hvor det er fullt mulig å fortelle hva som skjedde anonymt. Nok av kunder som blir "blåst" både den en og andre veien , så det er jo derfor vi har dette forumet for å veksle erfaringer på godt og vondt. Ut med språket gutter og menn , og ikke bruk dette som et forum for selvskryt om hvor god man er i senga. Totalt likegyldig for meg og mange andre vil jeg anta. Det er dama som gjelder......!! Bra innlegg "Stein"!!                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Er flere innlegg som: bruker man google translate, så blir de perfekt engelsk, men på norsk ser det bare teit ut.

 

nei er mye rot, kan ikke stole på disse omtalene. Om det ikke er noen navn man kjenner igjen da..

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...