Gå til innhold

OWO - Sjanse for sykdom


mhm

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg fikk min første himmelske BJ av en eskorte i dag, og den var uten kondom. Jeg dusjet i forkant, og rett etter jeg kom fikk jeg våtservietter - som jeg brukte for alt det var verdt:p Ble litt stresset i etterkant nå.

Har dere opplevd å få noe sykdom etter OWO? Finner ikke prosenttall på nett om dette. Er det vanlig at de gir deg våtservietter etterpå, og er formålet med dette å forhindre mulig smitte?

Takk:)

Lenke til kommentar

Det vil helst gå godt. Har drevet med denne hobbyen til og fra i flere og førti år og  har til gode å få noe som helst. Knuller konsekvent med dong da, men foretrekker blowjob bar. :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Sannsynligheten for sykdom er liten, men den er ikke 0. Det er vel gonore og syfilis som er de største faren ved owo, da begge kan smitte oralt. Nå er dette ganske sjeldne sykdommer blant heterofile, men begge tilstandene har hatt en økning de siste årene. Gonore er «grei» på den måten at den ofte gir symptomer bare noen få dager etter smitte. Der er syfilis verre, da det kan gå mange uker etter smitte før symptomene kommer, det tar også ganske lang tid før sykdommen kan påvises på blodprøver. Må presisere igjen at syfilis er en ganske sjelden sykdom tross alt. Begge behandles greit med antibiotika, men med noe problematikk rundt antibiotikaresistens, spes på gonore. Å vaske seg før/etter owo hjelper for øvrig ikke. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...