Gå til innhold

Massasje på Bjerke


Modate

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som kjenner til noen steder i nærheten av Bjerke?

Både salonger og privat eskorte er av interesse.

Kan også være lenger nord i Groruddalen.

Skal på besøk i neste måned, og fikk lyst på en opplevelse.

Takk på forhånd for alle tips.

Lenke til kommentar

hei takk for emnet håper er ikke så skammende å bli bordeller i område rundt Oslo særlig der bor folket i tett og ved høye blokka som i ei drabantby .

Gjerne noen faste priser som i Tyskland i dag er ikke farlig og 15min for 500hundrings er ikke så farlig hvor er vi i dette i Oslo er blitt større og større og det bor i mye etninsitet med forksjellige hudfarver det er ikke så skummelt å finne noen perpesktive bordeller som også man kan få ei gratis drink og betaler for neste eller det neste får man 50%avslag på er dere enige med ?`??

 

Se Paris og Se Berlin og se i Hamburg hvorfor dette begrenset bare i nord og man får ikke levd som et menneske i full frihet er bare damer som er mest akseptert friheten vår for ??

Barn i annen grad ..

 

Så la menn være menn

Lenke til kommentar
53 minutter siden, Se7en skrev:

Jeg vet at Give holdt til på Bjerke tidligere. Rakk aldri å besøke og tror nok det var en privat leilighet hun jobbet fra. Ingen annonse på RE som jeg kan se nå..

Give har vært litt til og fra de siste par årene, så det kan vel hende hun dukker opp igjen. Tror hun har hatt en gjesteopptreden eller to i Moss også. Hun er ikke å forakte.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...