Gå til innhold

Norske jenter i oslo


Jensegutten

Anbefalte innlegg

Hm, jeg har prøvd www.sugardaters.no, men det er litt spesielt. Mange skal bare ut, og spise, reise, eller ha dyre ting uten annet enn samværet, og snakkes det pris så der det veldig høyt. Prøvde for noen år siden med bedre hell, da møtte jeg flere som sitter i minnet for all fremtid, men tidene forandrer seg.

Gi meg gjerne tilbakemelding når du finner noen for jeg synes det er vanskelig å finne norske slanke ungjenter i tyve/tredve-årene nå.

Endret av GrumpyViking
Lenke til kommentar
På 26.9.2021 den 14.17, GrumpyViking skrev:

Hm, jeg har prøvd www.sugardaters.no, men det er litt spesielt. Mange skal bare ut, og spise, reise, eller ha dyre ting uten annet enn samværet, og snakkes det pris så der det veldig høyt. Prøvde for noen år siden med bedre hell, da møtte jeg flere som sitter i minnet for all fremtid, men tidene forandrer seg.

Gi meg gjerne tilbakemelding når du finner noen for jeg synes det er vanskelig å finne norske slanke ungjenter i tyve/tredve-årene nå.

Samme her. Traff tre stykker hvor to var noe jeg bare kunne drømme om å treffe på annen måte. Den beste var dog i dyreste laget , og forsvant fra SD kjapt. Den andre bodde i en annen del av landet. Nummer tre er litt til og fra, men ikke helt min type. Dukker hun opp igjen, kanskje. Var faktisk hun som tok kontakt, og da blinker varsellampene, men her ble det treff hos henne. Savner den tiden.

Lenke til kommentar

Det kan virke som det er to typer som står langt fra hverandre i holdning til dette med "Sugardating".

Det er de som bare skal ha mest mulig for minst mulig, ikke ulikt de thai-salongene jeg har vært på.

Så er det de som er oppriktig opptatt av at du skal få en opplevelse ut av dette. De er få men til gjengjeld noe av de beste opplevelsene man kan få.

Det er helt vilt å være sammen en yngre dame som er vakker, og sensuell på samme tid. Det er også mulig å treffe flotte norske jenter, eller om du vil, en eksotisk skjønnhet. Jeg har vært heldig å oppleve begge deler. Blir vel slik at jeg søker etter dette i all fremtid nå...

Endret av GrumpyViking
Lenke til kommentar

Veldig enig i dette. Virker som om terskelen for å få til treff via sugardating har blitt mye høyere. Tror OnlyFans og SoMe er en av årsakene. Jentene har funnet ut at de kan tjene penger på å vise seg fram online. Mere bedagelig enn å date gubber. 99% er uansett bare gold diggers ute etter penger.

Men fortsatt mulig å finne gullkorn for den som er tålmodig.

Lenke til kommentar

Ja, men her er stikkordet tålmodighet. Kanskje litt lettere for oss som har opplevd dette, og ikke glemmer så fort.

En fordel jeg har hørt de fortelle om er det du kaller gubber, som jeg nok må innrømme jeg er, vi "betaler for det vi kjøper, og er ikke aggressive, samt pålitelige".

Noen goder må jo komme med alder også;)

Lenke til kommentar
  • 2 months later...
19 minutter siden, Lukas skrev:

Har du funnet gull så deles det neppe. Vanlige norske jenter er det litt ugreit å oute her.

Nå er jeg spent..... Hvorfor er ikke det greit ? Har vært med i dette forumet siden tidenes morgen og også forgjengeren og det har aldri vært feil å "oute" noe sånt her

  • Like 2
Lenke til kommentar
7 timer siden, thorm skrev:

Nå er jeg spent..... Hvorfor er ikke det greit ? Har vært med i dette forumet siden tidenes morgen og også forgjengeren og det har aldri vært feil å "oute" noe sånt her

Oute? Business is business - også for damene.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...