Gå til innhold

QueenCathrine


Gjest

Anbefalte innlegg

På 23.10.2021 den 23.05, Ned skrev:

Er dessverre ikke så sikker på det.

Ja det kan være politi som tar grep 🤗takk at dere vil tenke at dette er sant og ikke bare tull takk dere er så flinke og ikke gærne..

Det er et emnte

Lenke til kommentar
25 minutter siden, toro69 skrev:

Fikk svar idag at hun hadde ferie. Mistenker at hun får hjelp med sitt rusproblem

Har hatt henne på snap fra starten, før jeg innså hvor dårlig det stod til. I den til nå siste snapen, står det at hun har sluttet med rus. Det er i såfall ikke et minutt for tidlig.

 

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Har sett henne fra tid til annen på plata på vei til og fra jobb. Tydelig at hun sliter veldig med tung rus. Kjør på uten verneutstyr om du vil ta sjansen. Lysten er vel sterkere enn fornuften😉

Endret av Krypto
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 11/20/2021 den 17.12, MOslo skrev:

Kinkyqueen kalte seg tidligere Real Bunny.

Nå nytt navn og en langfinger mindre 😳

Hvor ble det av fingeren? Real Bunny var gøy, må nesten prøve å tak på henne igjen

Lenke til kommentar
  • 1 year later...

Jeg kjenner Cathrine, det er synd i jenta, hun er ut og inn av psykiatrisk lokket avdeling i flere år. Hun lider schizofreni. I tillegg til alvorlig psykisk lidelse så ruser hun seg, som medfører til forverring av henne sykdom.

Lenke til kommentar
1 time siden, nidnoy skrev:

Jeg kjenner Cathrine, det er synd i jenta, hun er ut og inn av psykiatrisk lokket avdeling i flere år. Hun lider schizofreni. I tillegg til alvorlig psykisk lidelse så ruser hun seg, som medfører til forverring av henne sykdom.

Synd på jenta ja. Gikk tidligere på skole og jobbest som servitør på et kjent kaffested. Bikka underveis med rus og psykiatri. Hadde noen sjuke instagram og facebookprofiler men de ser jeg det er ryddet opp i nå. Håper hun kommer seg på beina igjen. Leste at de som var på besøk hos henne hadde noen helt rå runder i halmen men sånne personer ønsker ikke jeg å bidra til med mye penger da det gangner ikke noe godt

Lenke til kommentar
56 minutter siden, thorm skrev:

Synd på jenta ja. Gikk tidligere på skole og jobbest som servitør på et kjent kaffested. Bikka underveis med rus og psykiatri. Hadde noen sjuke instagram og facebookprofiler men de ser jeg det er ryddet opp i nå. Håper hun kommer seg på beina igjen. Leste at de som var på besøk hos henne hadde noen helt rå runder i halmen men sånne personer ønsker ikke jeg å bidra til med mye penger da det gangner ikke noe godt

Dama er jo helt ute, når hun er skikkelig syk så tror jun at hun har knulla Hitler, og at hiv kan kureres med å vaske musa ned antibac. Hvor mange tror du ikke hun har knullet uten kondom? Møkkete somaliere og annet pak. Ikke glem de de heronistene hun flyr med, som setter sprøyter på henne for det klarer hun ikke selv.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 18.3.2023 den 11.26, nidnoy skrev:

Dama er jo helt ute, når hun er skikkelig syk så tror jun at hun har knulla Hitler, og at hiv kan kureres med å vaske musa ned antibac. Hvor mange tror du ikke hun har knullet uten kondom? Møkkete somaliere og annet pak. Ikke glem de de heronistene hun flyr med, som setter sprøyter på henne for det klarer hun ikke selv.

Det må jo være akutt helsefare involvert om man roter seg borti hun der nå

Lenke til kommentar
19 timer siden, Burt_Reynolds skrev:

Det må jo være akutt helsefare involvert om man roter seg borti hun der nå

Ja det er nok en risiko sport. Jeg hadde henne på hotell rommet, der kastet hun en aluminium søplebøtte ut av vindu å ned 4-5 etasje i Karl Johans gate. Hotell folka kom fort så kom politiet og ambulanse,hun så veps komme ut av øynene til politiet, så hun ble tvang innlagt på psykiatrisk. Fy faen for et opplegg. Helt uberegnelig til tider.

Endret av nidnoy
Lenke til kommentar

Har hatt kontakt jevnlig med Cathy. Dette er ei flott jente med utfordringer. Hun sliter med adhd og hatt sine rusproblemer. Hun prøver å få gjort noe med de. Selv om hun har hatt rusutløste psykoser betyr ikke det at hun er schizofren. Historien hennes for man ikke endret men kan hjelpe henne med å endre fremtiden. Støtt oppom og hjelp henne isteden. Det er ei flott jente som trenger det

Lenke til kommentar

Dama har fått diagnosen schizofreni på Kalnes sykehus. Det er ikke bare Adhd der.  Men har ingen ting vondt og si om henne, men jenta trenger mye hjelp, men er det noe hun ikke vil ha så er det hjelp.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...