Gå til innhold

3 på 3 dager (massasje)


briljant

Anbefalte innlegg

Da har jeg gjort et lite prosjekt siden det er sommerferie, og ikke for mye å gjøre. Noe feriepenger må brukes? Selv om vel hadde renter seg bedre i aksjer.

uansett. Første besøk var Angels(?) tror de hadde voldsomt med anmeldelser før, litt nyoppstartet på RE igjen, etter et tøft pandemiår. Aldri prøvd dette før. Gikk for Olivia som appellerte mest til meg. I følge henne så skal hun være av og på i Norge i 3 år, så her kan man finne en favoritt over tid. Forsøkte noe uvanlig for meg, alle tillegg. Det ble en lapdance først, deretter tantrisk massasje med b2b og en spa prosedyre til slitt. Det tar prisen fra 1700 til 2500 på 90 min. Problemet med tillegg er at disse spiser av de 90 min, så det ble faktisk til at massasjen ble litt kort, og kanskje burde vært 2 timer. Det jeg fikk av massasje var bra, hun er slow, som jeg liker, men hun sa mange foretrekker raskere. Så det kan jo gjelde deg.

lap dance har jeg vel aldri prøvd sånn seriøst før, og det synes jeg var undervurdert. Veldig fin start. Fin lokasjon, fin musikk, bra samtale når man ønsker. Men det kommer ikke helt opp. Ikke maks erotisk, selv om b2b var veldig erotisk. Det vipper mellom 4 og 5. men veldig kul og behagelig opplevelse.

Så i dag gikk jeg for nr 2, som ble en safe visit til Hoffsveien 92, som ikke annonserer på RE. Hun har nok mer enn nok kunder og det er vel grunnen. Lokasjon er jo besre enn de fleste sånn mtp diskresjon, og tilgjengelighet. Jeg ba om å få en sakte massasje, og det fikk jeg. Mulig med tantrisk her og, den er trolig verdt det, men valgte å spare de 1000 kronene i dag. Utifra hva jeg ba om og fikk, og pris, så det bli 5 av 6. ganske nærme maks, men siden jeg har vært en del her mangler jo noe spenning og åpenbare plussfaktorer.

til sist, så har jeg en booking i morgen på en som går under Diamond massage. Dette virker å være vekslende massører, sikkert fra Tjekkia her og? Hun så pen ut og virket oppegående, så hvis jeg kan få en 6/6 her, så har det vært en meget bra uke. Krysser fingrene!

  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Tror annonsen oppsummerer ganske godt hva de tilbyr. Skal ikke spekulere i hva som er mulig hvis du møter riktig jente og har riktig kjemi. Jeg følte Olivia var veldig proff, og vi kjørte på «programmet»

Lenke til kommentar

Diamond levde opp til forventningene på flere områder, dog veldig annerledes enn Angels. Veldig flott dame med en veldig fin formfull kropp. Lite sjenert, ble kanskje heller jeg som ble blyg.

det ble kanskje litt mye, men hun var kjærlig, kosete, flink. Synes hj ble litt urytmisk, så til slutt spurte jeg bare om å ta det selv. Hun spurte «slow or fast», jeg svarte fast, men det ble kanskje et litt for synlig skille mellom kos og alvor. Det er det som trekker det ned til 4-5 av 6

men helt sikkert mulig å modifisere og få den litt mer tilpasset, spesielt ved et andregangsbesøk. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Den er vanskelig faktisk.

spørs litt hvilket humør du er i, og hva du vil ha ut av dagen vil jeg si.

proff massasje og mest potensiale er nok Angels. Men den er kanskje litt for proff? Hos Elisabeth (Diamond) er drt mer løst, ledig, kjærlig behandling. En dag man trenger omsorg, med det lille ekstra ville jeg gått for henne. En dag du uansett strutter av selvtillit og livet går bra, gå for den første.

Sky wellness skal jeg nok tilbake til uansett fordi hun er en morsom og hyggelig jente, men føler taket er litt lavere der og.

ser for meg det må finnes en massasje i Oslo som er bedre enn de jeg har sjonglert på her. Jeg synes hun som gikk som GT lingam var den beste massasjen jeg har fått, fordi hun visste 100% hva hun gjorde, og har deg i sin hule hånd. Savnet litt den kontrollen hos alle disse 3. den følelsen at du føler de bare leker med deg, og har full kontroll på om du skal få en happy ending eller ikke. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Diamond har tjenesten «milking» som GT lingam har «included», og den er veldig bra, men jeg synes ikke det funket bra nok. Det er en tjeneste jeg ville verdsatt står på menyen hos en ny jeg skal teste ut. 
og at det er en utdannet massør skal man ikke undervurdere, selv om det kan bli for proft, hvis man ønsker å ta og føle også.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Spennende hvilken approach dere eventuelt tar og hva dere vil ha ut av det. Alle de jeg har besøkt kan man bestille en annen tjeneste eller ha annen approach enn jeg hadde, og Angels kan man også få en annen jente. 

en ting jeg bemerket med Angels sin prising er at halvtimesprisen øker jo lengre økt. Vet ikke om det er gjennomtenkt, men gjør at man må betale litt om man skal gå for en 2 timer - 2,5 timer feks

Lenke til kommentar
På 29.7.2021 den 21.14, briljant skrev:

Diamond har tjenesten «milking» som GT lingam har «included», og den er veldig bra, men jeg synes ikke det funket bra nok. Det er en tjeneste jeg ville verdsatt står på menyen hos en ny jeg skal teste ut. 
og at det er en utdannet massør skal man ikke undervurdere, selv om det kan bli for proft, hvis man ønsker å ta og føle også.

Hva går den tjenesten ut på? Noe sted jeg kan sjekke? Milking table er det lite av.

Lenke til kommentar
På 29.7.2021 den 15.29, briljant skrev:

Diamond levde opp til forventningene på flere områder, dog veldig annerledes enn Angels. Veldig flott dame med en veldig fin formfull kropp. Lite sjenert, ble kanskje heller jeg som ble blyg.

det ble kanskje litt mye, men hun var kjærlig, kosete, flink. Synes hj ble litt urytmisk, så til slutt spurte jeg bare om å ta det selv. Hun spurte «slow or fast», jeg svarte fast, men det ble kanskje et litt for synlig skille mellom kos og alvor. Det er det som trekker det ned til 4-5 av 6

men helt sikkert mulig å modifisere og få den litt mer tilpasset, spesielt ved et andregangsbesøk. 

Hei!

Og takk for fine vurderinger, men de gjorde meg nysgjerrig. Kunne du ha utdypet hva som var annerledes og hva du legger i lite sjenert og at det kanskje ble litt mye. Hvis det blir for privat til å skrive åpent, send meg gjerne en melding der du går mer i detalj - hvis du vil.

Selv har jeg pleid å forholde meg til slike steder som vi her snakker om, som velværesteder. Komme inn i god atmosfære, ligge ned, ta imot, ikke prestere men bare vite at det blir levert en avtalt tid med berøringer og fredelig nytelse. 

Lenke til kommentar

Flott anmeldelse.

Hva med Sørengkaia 116? Noen som har vært der..?

Ellers så har jeg vært hos Angels. Besøkte Isabel i fjor høst - hun var god og hjelpsom. Men det er hj som gjelder.. ikke mer.

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...