Gå til innhold

Ny i byen (eskorte) - Trondheim


xxama

Anbefalte innlegg

Hei hei! 

Etter å ha blitt kontaktet av noen jeg møtte fast for lenge siden, ble jeg for fristet, og jeg klarte bare ikke dy meg. Så her er jeg da! Jeg har hatt noen års pause, men har bestemt meg for at livet er for kjedelig og A4 for øyeblikket. Og jeg savner spenningen og den deilige sexen som kom med møtene. Jeg har tidligere jobbet i Oslo, Indonesia og Australia som eskorte, og nå gleder meg til å nyte mennene som Trondheim har å by på. Jeg er 23 år gammel. Og jeg studerer på heltid, så jeg vil fokusere på å bygge et lite nettverk med deilige menn som jeg kan møte. Jeg har en fyldig kropp og store pupper, et søtt ansikt og langt blondt hår. Jeg er utrolig leken av meg og har alltid et smil rundt munnen. Elsker sex og er med på mye, men som mange har jeg også mine grenser. 

Om du er nysgjerrig på meg kan du sjekke ut annonsen min her. Håper å høre fra deg ;)

xx Sofia xx

6C4E84AB-0E9E-4CE4-A1B9-2E3513D510B2.jpeg

C2019003-A1B1-4271-B32B-5AC7AB5F8DB9.jpeg

C03DAC82-FCEB-4FB4-B950-89137FB01644.jpeg

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...