Gå til innhold

Thai massasje, Oslo/omegn.


Stein

Anbefalte innlegg

 

Så mye dårlige steder om dagen… 
Og dyrt som fy, først 4-600 for og slabbe litt olje på ryggen. Så begynner de stryke en over ræva. «Vil do masele meeeele kanse. Masele haaaan). Så komme med «tilbud» bådy bådy bale 15 hundle….
 

Nei nå skal jeg farte litt rundt og teste enkelte steder. Har noen et tips om et bra sted, si gjerne i fra 😁.

 

Som start på min runde:

Jeg dro til Sandvika, aldri mere. Ikke bare bilde på RE som var 15 år gammelt, håndkle på benken luktet 15 år gammelt. Dette var ved stasjonen der i 4 etg. Er bare og styre langt unna!.

«Bale 5 hundle fål haaand. Massasjen var en halv flaske babyolje, som klines godt utover ryggen…» du som leser dette hadde garantert gitt bedre massasje😆.

too be continued.

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Mente å skrive innlegget her tidligere, men var på jobb. 

Kunne ikke vært mer enig med deg, Stein. 

Jeg, også, er drittlei av å besøke thaisteder som mer eller mindre flår deg. Uavhengig av ekstra eller ikke. 9/10 ganger så er det ubrukelig med 5 liter olje og stryking, som du er innom. 

Steder som disse, bør listes opp. Var ikke meningen å høres negativ ut her, men rett skal være rett. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Mercedes: kunne ikke vært mere enig. Så nå skal jeg prøve finne et bra sted… et siste forsøk…….


Var på nytt sted på skullerud. Hun var grei. Massasjen var ikke så ille heller, helt grei.

men faen som hun skravlet i ett kjør, veeeeeeeldig glad i og prate. Så var det spmål om hj, 500… 

Greie og diskret lokaler, men blir nok ikke flere turer dit heller.

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Update*

så mye ræl at jeg vurderer besøke Drammen, evt Asker.

 

Et godt tips i Oslo: Freia. I Welhavens gate. Hyggelig, pen, og faktisk god til og masere. Og hun tar godt vare på en👍.


Jeg tok en runde i strømmen. Å herregud….
U waaaaaant maaaaasash. Nå pråblem.

så stryker vi 0,5 l olje på ryggen. U big boy. Så stryker hånden oppover låret, u liiiiiike. Yuuu maibe want extla. We fix.

Og dette var etter 7 min «massasje» på ene stedet, og 3 min på det andre…..

og sier man nei, da blir de sure. Skjønner det er en stor del av inntekten, men hvor er massasjen jeg har betalt for??. Så Stømmen er bare styre unna…


så da fortsetter «sommer turneen» min. 

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Det der er gjengs for hele strømmen tenker jeg.
Iallefall Inntrykket jeg sitter igjen med. Jeg var innom 4 plasser. Helt ræva massasje og hint/mas om ekstra. Og jeg brukte strømmen mye før, da det var ei ung ei som jobbet her, og tok var på en. Men så blei hu borte.

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 5.8.2021 den 19.55, Stein skrev:

 

og sier man nei, da blir de sure. Skjønner det er en stor del av inntekten, men hvor er massasjen jeg har betalt for??. Så Stømmen er bare styre unna…


så da fortsetter «sommer turneen» min. 

Ja, og dette er jo helt «fantastisk.»

Man betaler for en tjeneste, f.eks. en halvtime massasje, og får ikke det man har betalt for - og så blir den som skal levere tjenesten sur! 😵

Lenke til kommentar

Ja er ikke rart thaimassasje har det ryktet det har. Når t.o.m de som er «massører» er mye mere opptatt av og runke en for 500 kr…

og hu ene ble skikkelig sur. Hintet en 6-7 ganger til. Så gnei hun meg litt på ryggen, så sier hun ferdig og forsvinner. Var igjen 15 min av tiden… så Strømmen får ikke flere besøk av meg.

 

nytt tips: Prana massasje Oslo. Det var ikke noe dumt sted, dit skal jeg tilbake. Hun innehaveren der var god på massere. Veldig opptatt av at man fikk tiden sin også. 
«vi har igjen 7 minutter, vil du jeg skal ta ryggen din litt mere».

det var forøvrig en ekstra meny der og. Og den var forøvrig dyr!.
Men dog, et veldig aalright sted, blide og hyggelige ansatte, og man fikk faktisk massasjen man kom for!!.

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 year later...
På 13.8.2021 den 15.40, Stein skrev:

Ja er ikke rart thaimassasje har det ryktet det har. Når t.o.m de som er «massører» er mye mere opptatt av og runke en for 500 kr…

og hu ene ble skikkelig sur. Hintet en 6-7 ganger til. Så gnei hun meg litt på ryggen, så sier hun ferdig og forsvinner. Var igjen 15 min av tiden… så Strømmen får ikke flere besøk av meg.

 

nytt tips: Prana massasje Oslo. Det var ikke noe dumt sted, dit skal jeg tilbake. Hun innehaveren der var god på massere. Veldig opptatt av at man fikk tiden sin også. 
«vi har igjen 7 minutter, vil du jeg skal ta ryggen din litt mere».

det var forøvrig en ekstra meny der og. Og den var forøvrig dyr!.
Men dog, et veldig aalright sted, blide og hyggelige ansatte, og man fikk faktisk massasjen man kom for!!.

Driver de med sånt der også? Har fått inntrykk av at det var 2 veldig seriøse damer 🤔

Lenke til kommentar
10 minutter siden, lindatherese944 skrev:

Driver de med sånt der også? Har fått inntrykk av at det var 2 veldig seriøse damer 🤔


Nå har jeg vært på mange thai massasje steder. Mange har anbefalt steder, og jeg har prøvd mange som er «seriøse».
Steder som går hardt ut og skriver at det IKKE er seksuelle tjenester. Ene stedet gikk hardt ut i lokalblekka, og klaget over at kundene ber om «happy ending». Det gjorde de IKKE!.

 

ALLE steder jeg har vært, har det vært tilbud om noe ekstra. Uten unntak.
Og de som ikke har konkret kommet med tilbudet direkte verbalt, fører hånden veldig langt opp låret. Smiler masse, så «oj» der strøk jeg over penisen din «fnis», oj der skjedde det igjen litt saktere, uff så klønete: der skjedde det for 3dje gang: og nå tok jeg litt ekstra på han også…. gjerne med et smil og et blunk. Det spiller ingen rolle om man legger seg med boxeren på eller ikke.

Om det er jeg som ser så desperat ut vet jeg ikke, men det mangler ikke på tilbud iallefall😆.

 

Beste var ei venninne av meg, anbefalte et bunnseriøst sted. Hun har vært der flere ganger. 100% seriøse, og flinke!. Ikke noe tull der:

15 min ut i massasjen: hal du tenkt på noe ekstla i dag….. Happy hand eller happy mouth… bale si ifla…….

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Stein skrev:


Nå har jeg vært på mange thai massasje steder. Mange har anbefalt steder, og jeg har prøvd mange som er «seriøse».
Steder som går hardt ut og skriver at det IKKE er seksuelle tjenester. Ene stedet gikk hardt ut i lokalblekka, og klaget over at kundene ber om «happy ending». Det gjorde de IKKE!.

 

ALLE steder jeg har vært, har det vært tilbud om noe ekstra. Uten unntak.
Og de som ikke har konkret kommet med tilbudet direkte verbalt, fører hånden veldig langt opp låret. Smiler masse, så «oj» der strøk jeg over penisen din «fnis», oj der skjedde det igjen litt saktere, uff så klønete: der skjedde det for 3dje gang: og nå tok jeg litt ekstra på han også…. gjerne med et smil og et blunk. Det spiller ingen rolle om man legger seg med boxeren på eller ikke.

Om det er jeg som ser så desperat ut vet jeg ikke, men det mangler ikke på tilbud iallefall😆.

 

Beste var ei venninne av meg, anbefalte et bunnseriøst sted. Hun har vært der flere ganger. 100% seriøse, og flinke!. Ikke noe tull der:

15 min ut i massasjen: hal du tenkt på noe ekstla i dag….. Happy hand eller happy mouth… bale si ifla…….

 

Ja, er ikke overrasket 🙈 De avviste meg også kontant når jeg hørte om mulighet for å jobbe der med noe ekstra.. Men de vil sikkert bare ha sine egne 😅 Hvor stiv er den tileggsmenyen du nevnte da? De tar jo fort 1000kr for «bare» massasje 

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, lindatherese944 skrev:

Ja, er ikke overrasket 🙈 De avviste meg også kontant når jeg hørte om mulighet for å jobbe der med noe ekstra.. Men de vil sikkert bare ha sine egne 😅 Hvor stiv er den tileggsmenyen du nevnte da? De tar jo fort 1000kr for «bare» massasje 

jeg sendte deg en pm jeg😊

Lenke til kommentar
10 minutter siden, Stein skrev:


Nå har jeg vært på mange thai massasje steder. Mange har anbefalt steder, og jeg har prøvd mange som er «seriøse».
Steder som går hardt ut og skriver at det IKKE er seksuelle tjenester. Ene stedet gikk hardt ut i lokalblekka, og klaget over at kundene ber om «happy ending». Det gjorde de IKKE!.

 

ALLE steder jeg har vært, har det vært tilbud om noe ekstra. Uten unntak.
Og de som ikke har konkret kommet med tilbudet direkte verbalt, fører hånden veldig langt opp låret. Smiler masse, så «oj» der strøk jeg over penisen din «fnis», oj der skjedde det igjen litt saktere, uff så klønete: der skjedde det for 3dje gang: og nå tok jeg litt ekstra på han også…. gjerne med et smil og et blunk. Det spiller ingen rolle om man legger seg med boxeren på eller ikke.

Om det er jeg som ser så desperat ut vet jeg ikke, men det mangler ikke på tilbud iallefall😆.

 

Beste var ei venninne av meg, anbefalte et bunnseriøst sted. Hun har vært der flere ganger. 100% seriøse, og flinke!. Ikke noe tull der:

15 min ut i massasjen: hal du tenkt på noe ekstla i dag….. Happy hand eller happy mouth… bale si ifla…….

 

Samme erfaring jeg har i Bergen. Samme kan sies om steder jeg besøkt i Haugesund, Stavanger og Drammen. Hj, flere oral, både på meg og thaidamen, 69. FP på opptil flere også uten kondom. Firehender med to nakne damer med et par fingre i hver dåse. Alle på steder hvor sexuelle tjenester ikke tilbys i annonser🤣 de tenker bare på penger og dyre merkevarer. Dessverre så er det litt vanedannende☺️

Lenke til kommentar
3 minutter siden, Thaimassasje skrev:

Samme erfaring jeg har i Bergen. Samme kan sies om steder jeg besøkt i Haugesund, Stavanger og Drammen. Hj, flere oral, både på meg og thaidamen, 69. FP på opptil flere også uten kondom. Firehender med to nakne damer med et par fingre i hver dåse. Alle på steder hvor sexuelle tjenester ikke tilbys i annonser🤣 de tenker bare på penger og dyre merkevarer. Dessverre så er det litt vanedannende☺️

Er nok der de tjener pengene sine.

Beste er de som man merker gjør alt for og hisse en opp, for så og ikke «ta hintet». Vært borti to som ble forbanna: time færdi, du kan gå. Hade bla.. etc😆.  Er ikke alltid man vil ha noe «ekstra».

 

jeg har vært i : Gjøvik, kongsberg, Oslo, Strømmen, Lillestrøm, kongsvinger ++. Samme regla over alt.


Men til de som går for full pakke eller bj uten kondom…… jeg skjønner ikke at folk tør…. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Stein skrev:

Er nok der de tjener pengene sine.

Beste er de som man merker gjør alt for og hisse en opp, for så og ikke «ta hintet». Vært borti to som ble forbanna: time færdi, du kan gå. Hade bla.. etc😆.  Er ikke alltid man vil ha noe «ekstra».

 

jeg har vært i : Gjøvik, kongsberg, Oslo, Strømmen, Lillestrøm, kongsvinger ++. Samme regla over alt.


Men til de som går for full pakke eller bj uten kondom…… jeg skjønner ikke at folk tør…. 

Hehe, ja, har fått kjeft for å komme på massasje kl 21.00 og sagt nei til ekstra. Hun skjelte meg ut og spurte hvorfor jeg ikke kom på dagtid om jeg ikke ville ha noe. Har og opplevd de blir sur og gir en slapp innsats på massasje etter jeg har takket nei. En maste om å knulle de siste 20 min av massasjen, jeg kunne få ta henne så mye jeg ville, hun virket desperat, men jeg fortsatte si jeg ikke hadde lyst. Har og opplevd å bli spurt om de skulle hente en dildo, siden jeg likte få et par fingre inn bak. Flere av dem er gifte damer, eller har hatt en type som ventet utenfor for å kjøre dem hjem etter siste økt. Har vel fort fått ekstra av over 80 forskjellige thai damer, flere av dem jevnlig. Dyrt, men vannedanende

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 8 months later...
På 18.10.2022 den 20.24, Stein skrev:

Kompisen din burde ta en tur til Inchaidi eller hva det het. Der er de veldig proffe, utad..

Når var du der sist,  på Inchiadi? Jeg spurte pent en gang nå i vinter men hun jeg hadde bare lot som ingenting... Send gjerne pm om du husker hvem hun var og hvordan hun så ut.. kjører forbi der rett som det er..

På 18.10.2022 den 20.24, Stein skrev:

Kompisen din burde ta en tur til Inchaidi eller hva det het. Der er de veldig proffe, utad..

Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...