Skrevet Juli 17, 2021 4 år Heisann, Har vært på utkikk etter et sted som tilbyr intim barbering, gjerne med happy ending. Har noen vært borti noe slikt tidligere?
Skrevet April 12, 2022 3 år Jeg også leiter etter det men er det noen rimelig pris og det skal skje med maskiner og fornuftig ??☺️
Skrevet April 13, 2022 3 år Jeg tok med voksing. Greit å gjøre et par ganger slik at man blir vandt med det :)
Skrevet April 17, 2022 3 år Jeg synes også at venner kan hjelpe andre også med på litt og ikke med i alt😑 Det er bare å begynne å ta skrittet positivt😘
Skrevet April 21, 2022 3 år På 13.4.2022 den 14.30, Norwayboy skrev: Jeg tok med voksing. Greit å gjøre et par ganger slik at man blir vandt med det Hvor gjorde du det?
Skrevet April 23, 2022 3 år Hos Lampoon. Første gang var veldig sårt. Andre gang var bra Har prøvd også i Oslo hos Ponthip Garden. Var en mann som vokset
Skrevet April 27, 2022 3 år Hadde ikke forventet det nei. Hadde jo bestilt.. Og vil nok ikke fortsette der nei. ^^
Skrevet Juni 2, 2022 3 år På 13.4.2022 den 14.30, Norwayboy skrev: Jeg tok med voksing. Greit å gjøre et par ganger slik at man blir vandt med det Ble det flagget til topps mens hun holdt på? Gjorde voksingen noe med junior i forhold til å holde seg reist?
Skrevet Juni 2, 2022 3 år Det spørs nok litt hvor vandt man er. Første runde var det veeldig sårt. Så da ble det med voksing. Utrolig hvor myk man klarer å holde seg når man blir torturert der nede, men fy så godt når det er ferdig ^^. Trur du bare må prøve altså. Ble nok ikke ekstra hard pga voks nei