Gå til innhold

BlondeCathrine


Gjest

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Antoni93 skrev:

Send meg pm for mer 😅

Gidder ikke pm tull. Lurer du på noe, så får du spørre i forum. På den måten får flere svar, hvis de kanskje lurer på det samme.

Lenke til kommentar

Er vel ikke alle disse anmeldelsene på RE man skal stole helt på men en av anmeldelsene sier at hun visstnok var kjemperusa på noe. Hun har også 2 bra der men jeg tar ikke den sjansen........ Sist jeg var hos ei som var rusa så sovna hu. Fikk faen ikke vekt henne for å bli kvitt a :-) Vurderte å snikfotografere for det var litt sprøtt meg ei fin dame som sov i fanget med pikken i munn :-)

Lenke til kommentar
På 1.7.2021 den 13.58, NorskeSimen skrev:

Har vært der. Hun gjør alt og uten kondom.

Se den første anmeldelsen for en god beskrivelse av hun.

Altså den anmeldelsen som sier hun var rusa, var det ditt inntrykk også?

Hvordan fikk du kontakt med henne?

Har prøvd å oppnå kontakt, men ikke noe svar på telefon, sms eller whatsapp.

Lenke til kommentar
19 minutter siden, stonehard skrev:

Altså den anmeldelsen som sier hun var rusa, var det ditt inntrykk også?

Hvordan fikk du kontakt med henne?

Har prøvd å oppnå kontakt, men ikke noe svar på telefon, sms eller whatsapp.

Ja. Hun var rusa.

Fikk kontakt på whatsapp, men jeg tok kontakt tidlig, så sikkert vanskeligere nå.

Hun bor ikke alene og det var en fyr som så på tv på sofaen i stua. Han spurte hvem jeg var til hun, så virka som hun bare bor hos en rusmisbruker og at han er for borte til å skjønne at det er kunder som kommer og går.

Så man må vurdere hva man tenker om dette og om det er verdt det ettersom hun ser grei ut og er mer på alt og uten kondom.

Jeg kommer ikke til å besøke hun igjen. Fikk det jeg var ute etter. Må si at til tross for rusen, så er hun veldig deilig. Hun knulla aktivt og ikke bare lå der. Hun rir, gir dirty talk og det ble en runde til ettersom hun tok initiativ til det. Men dette er nok ikke noen som har det særlig bra.

Lenke til kommentar
2 timer siden, NorskeSimen skrev:

Ja. Hun var rusa.

Fikk kontakt på whatsapp, men jeg tok kontakt tidlig, så sikkert vanskeligere nå.

Hun bor ikke alene og det var en fyr som så på tv på sofaen i stua. Han spurte hvem jeg var til hun, så virka som hun bare bor hos en rusmisbruker og at han er for borte til å skjønne at det er kunder som kommer og går.

Så man må vurdere hva man tenker om dette og om det er verdt det ettersom hun ser grei ut og er mer på alt og uten kondom.

Jeg kommer ikke til å besøke hun igjen. Fikk det jeg var ute etter. Må si at til tross for rusen, så er hun veldig deilig. Hun knulla aktivt og ikke bare lå der. Hun rir, gir dirty talk og det ble en runde til ettersom hun tok initiativ til det. Men dette er nok ikke noen som har det særlig bra.

Takk for dine synspunkter.

Blir ikke aktuelt for meg å treffe denne jenta.

Hun har nok innsett at incall ikke fungerer, annonsen er endret til kun Outcall hotell.

Lenke til kommentar
1 time siden, Bloggern skrev:

Fremsto hun frisk og renslig?

 

Hvor i byen holder hun til og tilbyr hun anal.

Jeg var tidlig ute, så anså ikke frisk/renslighet som noe problem. Nå har hun derimot hatt mange treff og gjør alt og uten beskyttelse. Risikoen for at hun har noe nå er vel over gjennomsnittet. Hun holdt til ved majorstuen da jeg traff hun. Hun tilbyr anal.

Endret av NorskeSimen
Lenke til kommentar

Bildene sier JA. Samvittigheten sier nei.  En ting er kommentarene her inne som tyder på at hun ikke har det helt bra, også er det at hun tilbyr å knulle uten kondom. Noe som bør og skal være nei nei nei for alle parter.  

Og hvorfor ? Mangler hun selvtillit eller er hun bare selvdestruktiv ? 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Snakka med ho på telefon, narkoman jente ute på kjøret så blir ikke noe for meg med jo når jeg skal til Oslo. Finner heller ei med mindre meny men som ikke er så åpenbart skada. 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...