Gå til innhold

Deilig massasje av vakker massør på Strømmen


Gjest

Anbefalte innlegg

  • 4 months later...
På 21.6.2021 den 14.31, Gjest skrev:

Tar gjerne i mot tips om gode salonger på Strømmen. Enten her eller pm

Brukeren min ble borte, men her er ny bruker… Hvis noen har sendt PM uten å få svar beklager jeg det, men dette er forklaringen. Send ny pm… :-)

Lenke til kommentar
  • 4 months later...

Da jeg prøvde Tawan i Lillestrøm var jeg ikke fornøyd. Hun hadde dårlig tid.

På Strømmen Thai og Aroma har jeg hatt gode opplevelser. Er det andre som har erfaringer fra Strømmen/Lillestrøm/Lørenskog området?

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Sabaidee og Sophit er veldig bra steder, har ikke prøvd Nana, om noen andre har.

"strømmen Thai og Aroma", er det "Su Thai Aroma" ?

 

Hvert på Arometherapi, men fikk ikke noe ekstra når jeg var der i fjor

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Prøvde den på strømsveien 82. Veldig bra massasje og rolig og behagelig hj på slutten. Spurte ikke om noe ekstra utover dette. 
minus for at det er på hovedgata til strømmen og det serveres utepils rett ved siden av. Folksomt med sushi/pizza/kebab på andre siden av veien

Lenke til kommentar
  • 8 months later...
På 23.3.2022 den 8.06, grevlingmannen skrev:

Strømmen Thai er nok det beste du får på Romerike. Prøvd Tawan og flere andre i Lillestrøm tidligere med skuffende resultat

Hei, hvordan var Tawan dårlig da?

Dårlig massasje eller?

Lenke til kommentar
På 8.1.2023 den 21.04, Bredballe skrev:

Hei, hvordan var Tawan dårlig da?

Dårlig massasje eller?

Under snittet god massasje

For HJ vil hu bli ferdig så fort some mulig, veldig "samlebånds" følelse, vil ikke anbefale, bedre steder i området enn hun, de 2 gangene jeg har hvert der, får ikke ta på bryster eller noe, veldig kjedelig.

Tar også å "bytter grep" veldig ofte mens du får HJ, så det tar tid å komme, mens hun sier "Are u coming yet?"

Lenke til kommentar
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

Besøkte Chockdee i Strømmen i dag. God massasje + , en rolig god hj gjorde besøket meget bra. Massør Pam, kan anbefales.  Gratis parkering på utsiden og ligger litt utenfor "sentrum" av Strømmen for de som ønsker en litt mer privat inngang. 

Lenke til kommentar
  • 5 months later...
På 4.4.2022 den 17.15, Frolk skrev:

Sabaidee og Sophit er veldig bra steder, har ikke prøvd Nana, om noen andre har.

"strømmen Thai og Aroma", er det "Su Thai Aroma" ?

 

Hvert på Arometherapi, men fikk ikke noe ekstra når jeg var der i fjor

Får man noe ekstra av Sophit?

Lenke til kommentar
På 13.1.2024 den 11.33, Tassen63 skrev:

Får man noe ekstra av Sophit?

Sist jeg var der så hadde de kanskje byttet ledelse, bare kun 2 jenter der, kun 1 av dem hadde litt ekstra, selv før så var det ikke HJ, ikke noe mer.

Ikke vært der der siden August, hun nye (litt eldre) hadde veldig god massasje, men var KUN massasje, fikk ekstra fra hun andre yngre der.

Aner ikke hva en kan få disse dager.

Lenke til kommentar
På 16.1.2024 den 0.27, Frolk skrev:

Sist jeg var der så hadde de kanskje byttet ledelse, bare kun 2 jenter der, kun 1 av dem hadde litt ekstra, selv før så var det ikke HJ, ikke noe mer.

Ikke vært der der siden August, hun nye (litt eldre) hadde veldig god massasje, men var KUN massasje, fikk ekstra fra hun andre yngre der.

Aner ikke hva en kan få disse dager.

Ok, men Sophit gir ikke noe ekstra ?

Lenke til kommentar
19 timer siden, Tassen63 skrev:

Ok, men Sophit gir ikke noe ekstra ?

Som sagt, var nye sist gang jeg var der, ikke vært der på halvt år, aner ikke tilstanden disse dager, kanskje tar en tur til uka.

Lenke til kommentar

Karer, jeg sier det samme her som i oslotråden: får vi flere registrerte brukere online samtidig så får vi oppdatert informasjon på spørsmålene våre.  Del så snart du har noe som kan være til nytte for en annen horebukk*!

*(eller en som kanskje kun nøyer seg med sensuell massasje)

Endret av Tototre
Lenke til kommentar
1 time siden, willu Ding skrev:

Dronninga i Lillestrøm er jeg bra erfaring med, litt kostbar med digg..

Interessant at du sier dette.  For en som kanskje ikke vet hvem dette er, fins det en aktiv link til annonse?  Og fortell gjerne litt om hva det koster oxo, sånn at vi andre kan ta kvalifiserte valg på forhånd.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 17.7.2023 den 23.50, Kobtrolleren skrev:

Strømmen Tai og Aroma

Var og besøkte der nå, holder absolutt opp standarden både på god massasje og avslutning. 

Noen som har adresse eller link?

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...