Gå til innhold

Sugardating Oslo

Featured Replies

Skrevet
22 timer siden, Artemis2 skrev:

26 år, Oslo. Søt, med former. Hyggelig i chat, har ikke eget sted.

Vil treffes av og til. 3k for 1 time med sex og kos.

Fikk tilbud om 4k for 2-3 timer og creampie for henne.

• Svar 2.3k
  • Visninger 462k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• karsten
    karsten

God morgen, Ja, sugardating eller eskorter er et uutømmelig tema, tydeligvis. Som flere skriver her så er sugardating faktisk i praksis noe annet enn eskorter. Med Sugardating gjør man også vanlige ti

• Jeg vil bare si, til et slags "forsvar" for SD og noen av jentene der: Jeg har i ca 1,5 år tid pleiet et forhold der vi har kontakt et par ggr i mnd på snap, litt oppdateringer og det hender jeg

• Anbefaler alle her inne til å legge enkelte brukere i denne tråden inn på ignorelisten i innstillingene. Tråden blir mye mer ryddig og man slipper å forholde seg til det fjaset de spyr ut hver da

Posted Images

Skrevet
5 timer siden, Yolo78 skrev:

Er det norske damer på seeking da?

Ja, det er det. Fra hele landet.

Skrevet
13 timer siden, Yolo78 skrev:

Fikk tilbud om 4k for 2-3 timer og creampie for henne.

Jeg prøvde meg med 2,75k for en time og creampie. Men da ble hun sur, så det tilbudet jeg har er 3k.

Endret av Artemis2

Skrevet
24 minutter siden, Artemis2 skrev:

Jeg prøvde meg med 2,75k for en time og creampie. Men da ble hun sur, så det tilbudet jeg har er 3k.

Ja, jeg ble litt overrasket at gikk så lett i gjennom. Men….så hadde jeg visst vært i kontakt med henne før, så da ble jeg ghostet. Min glemskhet, min feil😁

Skrevet
8 minutter siden, Yolo78 skrev:

Ja, jeg ble litt overrasket at gikk så lett i gjennom. Men….så hadde jeg visst vært i kontakt med henne før, så da ble jeg ghostet. Min glemskhet, min feil😁

Det går bra! Så da har du ikke kontakt med henne nå? Det er synd, hun virker hyggeilg.

Skrevet
26 minutter siden, Artemis2 skrev:

Det går bra! Så da har du ikke kontakt med henne nå? Det er synd, hun virker hyggeilg.

Ja. Absolutt. Synd det ble som det ble. Virket seriøs hun der. Lykke til😃👍

Skrevet
33 minutter siden, Yolo78 skrev:

Ja. Absolutt. Synd det ble som det ble. Virket seriøs hun der. Lykke til😃👍

Ja, mitt inntrykk er også at hun er seriøs. Takk!

Endret av Artemis2