Gå til innhold

Sugardating Oslo

Featured Replies

Skrevet
På 10.6.2026 den 23.46, ElonMusk skrev:

Noen som har møtt på Princessjasmine23? Ble litt usikker på hun her om dagen når hun ville at jeg skulle sende snap av cash før jeg skulle møte hun.

Hvor mye ble dere enige om?

• Svar 2.3k
  • Visninger 462k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• karsten
    karsten

God morgen, Ja, sugardating eller eskorter er et uutømmelig tema, tydeligvis. Som flere skriver her så er sugardating faktisk i praksis noe annet enn eskorter. Med Sugardating gjør man også vanlige ti

• Jeg vil bare si, til et slags "forsvar" for SD og noen av jentene der: Jeg har i ca 1,5 år tid pleiet et forhold der vi har kontakt et par ggr i mnd på snap, litt oppdateringer og det hender jeg

• Anbefaler alle her inne til å legge enkelte brukere i denne tråden inn på ignorelisten i innstillingene. Tråden blir mye mer ryddig og man slipper å forholde seg til det fjaset de spyr ut hver da

Posted Images

Skrevet

Noen som har møtt J.adore på sd den siste tiden? Svar her eller på pm.

Endret av Norge35

Skrevet
2 timer siden, Norge35 skrev:

Ikke verdt prisen hun søker har hørt fra andre her også, og hvis du virkelig vil møte hun diskuterer pris. Syns ikke hun ser så bra ut som på bildene og litt mer vekt var på hun. Pluss service var ikke helt på topp. Er vel 6-8 måneder siden

Endret av Pwhite

Skrevet
På 3.7.2026 den 17.20, Pwhite skrev:

Ikke verdt prisen hun søker har hørt fra andre her også, og hvis du virkelig vil møte hun diskuterer pris.

Hva ble pris og utførte tjenester for deg?

Skrevet

det var ett par tusen

Skrevet

Kan anbefale en myk fersken. Betalte 3000 for å ta henne med hjem. Vel verdt pengene, juicy og svelger gjerne.

Endret av Moderne

Skrevet
22 minutter siden, Moderne skrev:

Kan anbefale en myk fersken. Betalte 3000 for å ta henne med hjem. Vel verdt pengene, juicy og svelger gjerne.

Hva snakker du om her?

Skrevet
Akkurat nå, Vestfold68 skrev:

Hva snakker du om her?

Altså, hvis du ikke kan lese mellom linjene så kan det hende du trenger mer kaffe.

Skrevet
På 1.7.2026 den 18.24, bulltoy skrev:

Hvor mye ble dere enige om?

Hun ville ha 8000 for 2 timer da jeg skrev til henne. Men hun puler uten gummi.

Endret av Spandabel6

Skrevet
6 minutter siden, Spandabel6 skrev:

Hun ville ha 8000 for 2 timer da jeg skrev til henne. Men hun puler uten gummi.

Det er det dobbelte av hva jeg tenker er akseptabelt!

Skrevet

Hun ser bra ut så jeg er villig til å betale det hvis hun er seriøs. Det blir ikke enkelt å finne en pen jente på sugardaters som nøyer seg med 4000 kr for 2 t.

Skrevet
6 minutter siden, Spandabel6 skrev:

Hun ser bra ut så jeg er villig til å betale det hvis hun er seriøs. Det blir ikke enkelt å finne en pen jente på sugardaters som nøyer seg med 4000 kr for 2 t.

Seriøsitet er et must! Har møtt mange jeg, men du er jo @Spandabel6 🤩

Skrevet

Kontaktet Senoritamami på sugardaters

SugarDaters

Jeg forklarte at jeg ønsker erotiske treff. Hun spurte spesifikt hva jeg mener med det og jeg sa knull og sug. Da fikk jeg beskjed om at jeg fikk lov til å ta på henne, men at vi ikke skal være intime.

Skrevet
31 minutter siden, Spandabel6 skrev:

Kontaktet Senoritamami på sugardaters

SugarDaters

Jeg forklarte at jeg ønsker erotiske treff. Hun spurte spesifikt hva jeg mener med det og jeg sa knull og sug. Da fikk jeg beskjed om at jeg fikk lov til å ta på henne, men at vi ikke skal være intime.

Kanskje du var litt bardus. Du må kanskje ha flere møter med gaver og penger før du kan åpne døren til grotten 😁

Skrevet
På 3.7.2026 den 14.27, Norge35 skrev:

Ikke gi han info. Fyren er forelska i jenta og har møtt henne. Han samler info og deretter sender det til henne og sier at det man sier ikke stemmer. Den whiteknight oppførselen er hvorfor mange ikke gidder å dele noe info.

Skrevet

Anbefaler folk å heller bruke seeking. Lett å finne seg noe der, spesielt om man ønsker seg en reisepartner fra et annet land.

Skrevet
På 9.7.2026 den 2.46, ElonMusk skrev:

Anbefaler folk å heller bruke seeking. Lett å finne seg noe der, spesielt om man ønsker seg en reisepartner fra et annet land.

Er det ikke helt syke priser der for å kunnw sende damene melding. Mye rimligere på sugardaters

Skrevet

Seliinast skal ha 3k for en time. Noen som har møtt?

Skriv på dm om du ikke vil skrive her.

Endret av Artemis2

Skrevet
2 timer siden, Artemis2 skrev:

Endret 2 timer siden2 t av Artemis2

Celiinast*

Skrevet
På 11.7.2026 den 9.34, olemic skrev:

Er det ikke helt syke priser der for å kunnw sende damene melding. Mye rimligere på sugardaters

Hvor mye koster det på sugardaters?

Skrevet
7 timer siden, Artemis2 skrev:

Er det noe mer info som kan legges ut her? Alder? Oslo?

Skrevet
2 timer siden, Kneipp skrev:

Er det noe mer info som kan legges ut her? Alder? Oslo?

26 år, Oslo. Søt, med former. Hyggelig i chat, har ikke eget sted.

Vil treffes av og til. 3k for 1 time med sex og kos.

Skrevet
16 timer siden, Longstreet skrev:

Hvor mye koster det på sugardaters?

384 kr for 2 uker på sugardaters.

Mot 1459 på seeking for 30 dager som er det minste du kan betale der.

Ganske syk forskjell. Er jo jentene mab vil bruke penger på. Ikke det å finne dem

Skrevet
På 11.7.2026 den 9.34, olemic skrev:

Joda, men vil du ha kvalitet, så er de 700 ekstra man betaler for Seeking verdt det. 30 dagers forskjell på de to sidene er 700 kr.

Skrevet
1 time siden, ElonMusk skrev:

Joda, men vil du ha kvalitet, så er de 700 ekstra man betaler for Seeking verdt det. 30 dagers forskjell på de to sidene er 700 kr.

Er det norske damer på seeking da?