Gå til innhold

Sugardating Oslo

Featured Replies

Skrevet
46 minutter siden, Oslomann77 skrev:

Eksen til en kjent norsk bodybuilder

Ser ikke ut til at hun har gått glipp av leg day nei.

• Svar 2.3k
  • Visninger 462k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• karsten
    karsten

God morgen, Ja, sugardating eller eskorter er et uutømmelig tema, tydeligvis. Som flere skriver her så er sugardating faktisk i praksis noe annet enn eskorter. Med Sugardating gjør man også vanlige ti

• Jeg vil bare si, til et slags "forsvar" for SD og noen av jentene der: Jeg har i ca 1,5 år tid pleiet et forhold der vi har kontakt et par ggr i mnd på snap, litt oppdateringer og det hender jeg

• Anbefaler alle her inne til å legge enkelte brukere i denne tråden inn på ignorelisten i innstillingene. Tråden blir mye mer ryddig og man slipper å forholde seg til det fjaset de spyr ut hver da

Posted Images

Skrevet
18 minutter siden, Tukleren skrev:

Ser ikke ut til at hun har gått glipp av leg day nei.

Har aldri møtt henne, men de som kjenner henne mener hun er glad i å sende nakenbilder og videoer av at hun leker med seg selv til haugevis av menn. Skulle tro det lå noe ute på nettet et sted, hvis man leter. :)

Skrevet
10 timer siden, Oslomann77 skrev:

Har aldri møtt henne, men de som kjenner henne mener hun er glad i å sende nakenbilder og videoer av at hun leker med seg selv til haugevis av menn. Skulle tro det lå noe ute på nettet et sted, hvis man leter. :)

Hvis noen har noe å dele si gjerne ifra🙂

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med Sammy1234 på SD? Ser ut som en hyggelig dame som liker "å by på seg selv". Men en vet jo aldri... Alle "innside tips" er velkomne. Har vært en stund siden jeg fikk villig kjøtt på knaggen uten at alt var nedsylta med glidemiddel.

Endret av karsten

Skrevet

Som en gjenytelse kan jeg nevne at Stine2 på SD bare er tull. Ikke er hun fin og hun tilbyr ingenting.

Endret av karsten

Skrevet
32 minutter siden, karsten skrev:

Er det noen her som har erfaring med Sammy1234 på SD? Ser ut som en hyggelig dame som liker "å by på seg selv". Men en vet jo aldri... Alle "innside tips" er velkomne. Har vært en stund siden jeg fikk villig kjøtt på knaggen uten at alt var nedsylta med glidemiddel.

Jeg har ikke møtt henne, men virker legit. Bilder og id er bekreftet også. Mener å huske at hun sa at hun er fra Bosnia-Hercegovina.

Vi tekster bare på sd chat'n så har ikke snap eller annen kommunikasjon med henne. Nå er det over en måned siden hun var pålogget så vet ikke om hun kommer tilbake. Om du har kontakt med henne nå, så ville jeg prøvd meg hadde jeg vært deg.

Skrevet
43 minutter siden, karsten skrev:

Som en gjenytelse kan jeg nevne at Stine2 på SD bare er tull. Ikke er hun fin og hun tilbyr ingenting.

Stine har jeg møtt en gang for ca 2 år siden, og kan være delvis enig med deg. Ingen stor skjønnhet.

Legg på 5 år og 10 kg så stemmer terrenget bedre.

Eneste positive var at hun likte å få spruten i rompa😅

Endret av Jabra2

Skrevet
5 timer siden, karsten skrev:

Fin eller ikke fin, evt grei nok er jo smak og behag. Men at ingenting tilbys skjønner jeg ikke. Min erfaring er at alt tilbys. Må ha vært en dårlig dag.

Skrevet
7 minutter siden, Påsan skrev:

Fin eller ikke fin, evt grei nok er jo smak og behag. Men at ingenting tilbys skjønner jeg ikke. Min erfaring er at alt tilbys. Må ha vært en dårlig dag.

Støttes, her er det ikke mye «nei» å høre.

Skrevet
20 minutter siden, Jabra2 skrev:

Jeg har ikke møtt henne, men virker legit. Bilder og id er bekreftet også. Mener å huske at hun sa at hun er fra Bosnia-Hercegovina.

Vi tekster bare på sd chat'n så har ikke snap eller annen kommunikasjon med henne. Nå er det over en måned siden hun var pålogget så vet ikke om hun kommer tilbake. Om du har kontakt med henne nå, så ville jeg prøvd meg hadde jeg vært deg.

Ok. Hun tok kont

2 timer siden, Moderne skrev:

Støttes, her er det ikke mye «nei» å høre.

Nei....

Skrevet
4 timer siden, karsten skrev:

Nei

Nå var du god @karsten 😄😄

Skrevet

PillowT er veldig useriøs, så der er det bare å styre unna.

Skrevet

Mye lettere og kortere å ramse opp seriøse SB’er. Mitt bidrag; Mia 40 er seriøs, og byr lidderlig god sex. Noen fler som har noen som er verdt å nevne som er seriøse.

Skrevet

Har ei på dialog som hevder hun er amerikansk og studerer i Oslo. Høres det kjent ut for noen ?

Skrevet
19 timer siden, Style skrev:

Mye lettere og kortere å ramse opp seriøse SB’er. Mitt bidrag; Mia 40 er seriøs, og byr lidderlig god sex. Noen fler som har noen som er verdt å nevne som er seriøse.

Jeg tror du skal vente lenge før folk forteller hvilke SB’s som er seriøse og gode - de fleste av oss vil vel ikke dele på godene (bortsett fra når vi skal dele på samme møte😅😅)

Merr sannsynlig får du advarsler her

Skrevet
På 4.5.2026 den 14.37, Style skrev:

Er flere seriøse der inne, men fellesnevneren er dessverre at de er overvektige nesten alle sammen.

Skrevet
På 1.5.2026 den 13.34, petros skrev:

Er det noen som har erfaring med Celine82? Hun ser ut som en flott dame, alenemor med silikonpupper og virker kåt i meldinger. Får inntrykk av at hun nok er dyr i drift!Screenshot_20260501_132501_Opera.jpg

Er hun fortsatt aktiv? For jeg finner henne ikke

Skrevet
12 timer siden, ElonMusk skrev:

Er flere seriøse der inne, men fellesnevneren er dessverre at de er overvektige nesten alle sammen.

Ja de fleste er glad i livet. Mye bobler🍾🥂, god mat og sperm😅

Og ikke å forglemme 🤑🤑🤑

Skrevet
På 7.5.2026 den 13.19, Pwhite skrev:

Er hun fortsatt aktiv? For jeg finner henne ikke

Nei, det ser ut til at hun har slettet profilen der nå.

Skrevet
1 time siden, petros skrev:

Nei, det ser ut til at hun har slettet profilen der nå.

Rettelse, profilen heter nå Cecless.

Skrevet

Stinebabe har flere brukere, driver med utpressning. Legger deg til på snap og sender nudes, deretter ber om selfie og truer med å legge ut på nett at man er sexkjøper hvis man ikke betaler. Vær forsiktig om dere møter på en som er blond og veldig frempå. Alder ca 25

• 4 weeks later...
Skrevet

Någon som mött den här? Jag såg att någon påstår hon är bäst i Oslo? Jag vet vem personen på bilden är och hon är inte 21, därav undrar jag om det är scam eller real. Personen är dessutom svensk och bore inte i Oslo.

Skriv i DM om du inte vill skriva här

https://sugardaters.com/se/profile/JKze1.mDZw

Endret av Dodo2

Skrevet
16 timer siden, Dodo2 skrev:

Någon som mött den här? Jag såg att någon påstår hon är bäst i Oslo? Jag vet vem personen på bilden är och hon är inte 21, därav undrar jag om det är scam eller real. Personen är dessutom svensk och bore inte i Oslo.

Skriv i DM om du inte vill skriva här

https://sugardaters.com/se/profile/JKze1.mDZw

Jeg snakket litt med hun men virket useriøs

Skrevet

Noen som har møtt på Princessjasmine23? Ble litt usikker på hun her om dagen når hun ville at jeg skulle sende snap av cash før jeg skulle møte hun.

• 2 weeks later...
Skrevet

Alltid fin lesning her.

Er det noen som har kjennskap til sb fra Skiensområdet..?