Gå til innhold

Sugardating Oslo

Featured Replies

Skrevet
3 timer siden, dealern skrev:

Ved Boldiv skole? Vi kom ganske langt i planleggingen vi også, men siden jeg også fikk svindelvibber så backet jeg også ut. Vet også om en annen som dro dit men stakk pga det samme. 

Hva går scammen ut på her? Utpressing?

• Svar 2.3k
  • Visninger 450.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• karsten
    karsten

God morgen, Ja, sugardating eller eskorter er et uutømmelig tema, tydeligvis. Som flere skriver her så er sugardating faktisk i praksis noe annet enn eskorter. Med Sugardating gjør man også vanlige ti

• Jeg vil bare si, til et slags "forsvar" for SD og noen av jentene der: Jeg har i ca 1,5 år tid pleiet et forhold der vi har kontakt et par ggr i mnd på snap, litt oppdateringer og det hender jeg

• Anbefaler alle her inne til å legge enkelte brukere i denne tråden inn på ignorelisten i innstillingene. Tråden blir mye mer ryddig og man slipper å forholde seg til det fjaset de spyr ut hver da

Posted Images

Skrevet
3 timer siden, dealern skrev:

Ved Boldiv skole? Vi kom ganske langt i planleggingen vi også, men siden jeg også fikk svindelvibber så backet jeg også ut. Vet også om en annen som dro dit men stakk pga det samme. 

Ingen skole i Asker som heter Boldiv. Det kan nok være Bondi skole. 

Skrevet

Sara6, 37 år

Ønsker en del i forskudd ved forespørsel om diskré treff...bare å rapportere henne inn på profilen hennes

Skrevet
9 minutter siden, Gard1 skrev:

Sara6, 37 år

Ønsker en del i forskudd ved forespørsel om diskré treff...bare å rapportere henne inn på profilen hennes

Skrev om henne her for ikke så lenge siden. Virker som en stygg kjerring i midten av 40-årene. Alderen på SD tror jeg ikke stemmer. 

Skrevet

Ho var litt frekk i melding nr to, da jeg svarte at jeg ikke betaler forskudd..ihvertfall ikke til noen jeg ikke har møtt før

Skrevet
1 time siden, Gard1 skrev:

Ho var litt frekk i melding nr to, da jeg svarte at jeg ikke betaler forskudd..ihvertfall ikke til noen jeg ikke har møtt før

Bare å stå over. 

Skrevet
På 28.7.2025 den 23.04, Mhaal903 skrev:

Støttes. Scam herfra til glade paypal.

https://sugardaters.com/us/profile/ykzA7bkGzB

Fortsatt scam mistenker jeg, skulle ha godt litt lenger tilbake på posten før jeg brukte mye tid på hu😅 for hu ser ut som hun hadde klart en eller ti på en gang på de bildene hu har😭 men kjapt spm fra en "noob". bilder av dere selv på SD og er det proaktiv/reaktiv dere er?

Endret av TheGuy
Manglet link

Skrevet

Så har noen møtt sugarfit? Eller er det fortsatt et mysterium om hun er ekte eller ikke? Ser hun er nevnt en del på forumet. Jeg tror det er en bot laget av de som eier siden. Hun er aktiv 24/7 og svarer alle.

Skrevet
1 time siden, Krokodillen skrev:

Så har noen møtt sugarfit? Eller er det fortsatt et mysterium om hun er ekte eller ikke? Ser hun er nevnt en del på forumet. Jeg tror det er en bot laget av de som eier siden. Hun er aktiv 24/7 og svarer alle.

Etter å ha chattet med «henne» for 2-3 år siden med to forskjellige profiler, og fått like svar på alle spørsmål, kan jeg fastslå at sugarfit ikke er ekte

Skrevet
18 minutter siden, Kneipp skrev:

Etter å ha chattet med «henne» for 2-3 år siden med to forskjellige profiler, og fått like svar på alle spørsmål, kan jeg fastslå at sugarfit ikke er ekte

Trist, sinnsyk rumpe på den dama😂

Skrevet

Henne også, altid logget på.

Skrevet
32 minutter siden, Kneipp skrev:

Bildene er ihvertfall av ei norsk babe i samme alder som bor i Oslo...så er kansje ekte...men "hard to get"

Skrevet

Sexy60, dette kan umulig være en ekte bruker? Med all respekt, Hvem i alle dager betaler for det der? 

Skrevet
2 timer siden, ArilR skrev:

Henne også, altid logget på.

Ja, men får du svar?

Skrevet
3 timer siden, Påsan skrev:

Ja, men får du svar?

Nei, svarer ikke

Skrevet
6 timer siden, Gard1 skrev:

Bildene er ihvertfall av ei norsk babe i samme alder som bor i Oslo...så er kansje ekte...men "hard to get"

om det er sånn eller sånn så er hun ganske uinterressant for meg. Pen er hun ihvertfall ikke i min bok. 

Skrevet

Erfaringer med betty86?

Skrevet
11 timer siden, Krokodillen skrev:

Erfaringer med betty86?

Sliten eldre dame, hyggelig men ikke noe man tar retur hos

Skrevet
På 12.10.2025 den 12.04, Krokodillen skrev:

Sexy60, dette kan umulig være en ekte bruker? Med all respekt, Hvem i alle dager betaler for det der? 

Kan bekrefte at hun er legit

Skrevet
1 time siden, Style skrev:

Kan bekrefte at hun er legit

Jøss, jaja, hver sin smak tenker jeg. 

Skrevet
På 13.10.2025 den 6.49, Daskeladden skrev:

Sliten eldre dame, hyggelig men ikke noe man tar retur hos

38 år, sliten eldre dame?? Hvor gammel er du, 18 år? 😄😄
Nå følte jeg meg plutselig både gammel og sliten. 

Skrevet
1 time siden, Påsan skrev:

38 år, sliten eldre dame?? Hvor gammel er du, 18 år? 😄😄
Nå følte jeg meg plutselig både gammel og sliten. 

Hvis du må betale for det der skjønner jeg hvorfor du alltid tigger etter info. Ha litt standarder. 

Skrevet
1 time siden, Påsan skrev:

38 år, sliten eldre dame?

Kommer jo litt an på hvor mange år du trekker fra dine egne når du ser etter damer, 10? 20?

Skrevet

En liten advarsel, mye scam og utpressing blant en Asker og Oslo gjeng som er veldig frempå. Dem bytter kontoer hele tiden, men bruk hodet oppe og ikke nede :) 

Skrevet
36 minutter siden, Krokodillen skrev:

En liten advarsel, mye scam og utpressing blant en Asker og Oslo gjeng som er veldig frempå. Dem bytter kontoer hele tiden, men bruk hodet oppe og ikke nede :) 

Hjelper ikke mye hvis du ikke kan si noe om profiler....