Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, Krokodillen skrev:

Noen som har vært borti disse sara brukerne som holder til i asker? Bildene ligner og kontoene har like navn. Noen av dem er også delt. Får svindel vibes, jenta er veldig frempå og ønsker møte. Ville at jeg skulle møte henne ved en skole.

Ved Boldiv skole? Vi kom ganske langt i planleggingen vi også, men siden jeg også fikk svindelvibber så backet jeg også ut. Vet også om en annen som dro dit men stakk pga det samme. 

• Like 2
På 28.7.2025 den 23.04, Mhaal903 skrev:

Støttes. Scam herfra til glade paypal.

https://sugardaters.com/us/profile/ykzA7bkGzB

Fortsatt scam mistenker jeg, skulle ha godt litt lenger tilbake på posten før jeg brukte mye tid på hu😅 for hu ser ut som hun hadde klart en eller ti på en gang på de bildene hu har😭 men kjapt spm fra en "noob". bilder av dere selv på SD og er det proaktiv/reaktiv dere er?

Endret av TheGuy
Manglet link
1 time siden, Krokodillen skrev:

Så har noen møtt sugarfit? Eller er det fortsatt et mysterium om hun er ekte eller ikke? Ser hun er nevnt en del på forumet. Jeg tror det er en bot laget av de som eier siden. Hun er aktiv 24/7 og svarer alle.

Etter å ha chattet med «henne» for 2-3 år siden med to forskjellige profiler, og fått like svar på alle spørsmål, kan jeg fastslå at sugarfit ikke er ekte

• Like 1
32 minutter siden, Kneipp skrev:

Etter å ha chattet med «henne» for 2-3 år siden med to forskjellige profiler, og fått like svar på alle spørsmål, kan jeg fastslå at sugarfit ikke er ekte

Bildene er ihvertfall av ei norsk babe i samme alder som bor i Oslo...så er kansje ekte...men "hard to get"