Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

Hvis vi først er på denne konkurransen, har sett en som ønsker 10k, en som ønsket 20k og en som ønsket 30k.

Var like før jeg holdt på å si at det var mismatch mellom honorar og det man får adgang til og blokkerte dem heller. Den ene ble jeg nysgjerrig på hva som er inkludert i honoraret men etter noen spørsmål var hun lei av spørsmål og ville ikke svare mer. 

Synes disse sidene bør ha en IQ test for å bli medlem men for mye å forlange kanskje... 

Endret av dealern
Feilformulert
  • Like 2
4 timer siden, dealern skrev:

Hvis vi først er på denne konkurransen, har sett en som ønsker 10k, en som ønsket 20k og en som ønsket 30k.

Var like før jeg holdt på å si at det var mismatch mellom honorar og det man får adgang til og blokkerte dem heller. Den ene ble jeg nysgjerrig på hva som er inkludert i honoraret men etter noen spørsmål var hun lei av spørsmål og ville ikke svare mer. 

Synes disse sidene bør ha en IQ test for å bli medlem men for mye å forlange kanskje... 

er det egentlig en høy pris da? Har blitt aktiv på sd og ser enkelte damer i 40 årene som krever 4-6k per treff. Ble mest sjokkert over å se en 60 åring som er aktiv der, jaggu meg marked for alt mulig nå for tiden.

Joda, tilbud og etterspørsel. Men når man kan få finere modeller til samme pris i utlandet (Vest Europa), så synes jeg det er høy pris. Men det er individuelt, du får gjerne ta dem til den prisen.. Dine penger. 

5 timer siden, Pwhite skrev:

Jeg også snakket med ei som sa hun tar 10 k i timen😂

43 minutter siden, Krokodillen skrev:

er det egentlig en høy pris da? Har blitt aktiv på sd og ser enkelte damer i 40 årene som krever 4-6k per treff. Ble mest sjokkert over å se en 60 åring som er aktiv der, jaggu meg marked for alt mulig nå for tiden.

• Like 2
30 minutter siden, dealern skrev:

Joda, tilbud og etterspørsel. Men når man kan få finere modeller til samme pris i utlandet (Vest Europa), så synes jeg det er høy pris. Men det er individuelt, du får gjerne ta dem til den prisen.. Dine penger. 

Frykt ikke, 10k per time har jeg ikke. Skrudde ned alder til 20-25 og har gjort noen avtaler nå. Hun ene skulle ha 4k for en kveld. Får se om det er scam. 

13 timer siden, Solitaire skrev:

Bare av ren nysgjerrighet folkens, hva er det meste dere har gått med på å gi for et møte med en SB? Kompisen har som regel gitt alt fra 1500 for 1 time til 4000 for en kveld.

3 for kveld med overnatting. Ikke inflasjonsjustering. Men så ble hun forelsket... (I meg).

• Like 1
På 26.9.2025 den 21.50, ElonMusk skrev:

Dette er mest sannsynlig Bella Eleya Andersen. Hun er blitt advart om tidligere i tråden.

Skjermbilde.JPG

Hun her har jo hundrevis av brukere? Snakket med henne i dag og i går, 2 ulike brukere? Hun virker troverdig siden hun legger deg til på ekte snapchat bruker og sender nudes med engang. Falt nesten for det her selv men heldigvis leste jeg tråden. 

15 timer siden, Solitaire skrev:

Bare av ren nysgjerrighet folkens, hva er det meste dere har gått med på å gi for et møte med en SB? Kompisen har som regel gitt alt fra 1500 for 1 time til 4000 for en kveld.

Lavest 2000 - full pakke og en ung og sexy kvinne! Mørk, men er norsk. 

Ønsket ytterligere treff for kjøp av gaver, telefoner, middager og reiser. Ble med ett møte. 

Høyest 6000 - full pakke, ung, blond og sexy! 

Prisen var for høy VS opplevelsen. Ble med ett møte. 

Booket hotell ( ca 2800 ) til en som ikke møtte opp. 

Prisene har skutt i været siden 2020 og ligger på 4000 og oppover. 

• Thanks 1

Om markedet kommer tilbake til det det var, så er jeg på ballen igjen. Med dagens labre utvalg, helt idiotiske priser og skyhøy scam-faktor, er SD uaktuelt gjennom de tradisjonelle sidene. Bruker nå snap for det meste. Alt fra gratis til et par lapper, med studenter og alenemødre, uten tidsbegrensning. Hadde meg med ei mor nå i helga. Var der i 3-4 timer, og alle hull var åpne. Fikk prøvd alle tre og tømte meg to ganger langt oppi henne. Hun kontaktet meg, og det kosta meg ikke mer enn en flaske rødvin. Blir nok fast opplegg der, i hennes barnefrie helger. 

• Like 3
1 time siden, LonasGahr6tøre skrev:

Lavest 2000 - full pakke og en ung og sexy kvinne! Mørk, men er norsk. 

Ønsket ytterligere treff for kjøp av gaver, telefoner, middager og reiser. Ble med ett møte. 

Høyest 6000 - full pakke, ung, blond og sexy! 

Prisen var for høy VS opplevelsen. Ble med ett møte. 

Booket hotell ( ca 2800 ) til en som ikke møtte opp. 

Prisene har skutt i været siden 2020 og ligger på 4000 og oppover. 

Takk for +++info 

• Like 1
40 minutter siden, pererher skrev:

Hvordan finner man de rette på snap? Hva er stikkordet eller koden i brukernavn?

kan sikkert være lurt å lage en bruker med (noen) stikkord i profilnavnet på hva du søker etter. Etterhvert så "skjønner" snapchat litt og det blir lettere og lettere, du legges også til av de som er villig. Men det tar tid

• Like 2

sugardaters.no har svært få seriøse profiler. Det samme gjelder snap. Men snap er gratis å bruke. Men min erfaring er at langt over 90% av brukerne som ønsker å selge noe på snap er useriøse. Det handler om forskudd, men også at man forlanger at kundene først skal kjøpe bilder7video eller annet fjoll. Dette kan være filmer av andre personer. Noen ganger blir jeg drittlei av snap. For å kompensere på useriøse brukere må man være veldig tålmodig.

• Like 2
  • Thanks 1